16 September 2015

METAMORFOZA POKOJU W 7 KROKACH

Na tego typu post 'natchnęło' (jak poetycko) mnie już przed wakacjami. Mniej więcej wtedy, pomagałam Belli urządzać pokój - przez skype oczywiście. Po gruntownych porządkach zaczęło się chowanie większości rzeczy (tak, żeby półki zostały w miarę puste) i ustawianie różnych ozdób. Akurat Bella takowych nie miała w zbyt dużych ilościach, więc po paru minutach zaczęło się niezłe improwizowanie. Część rzeczy trochę przerobiłyśmy, dostawiłyśmy, a także wykorzystałyśmy nawet te mniej typowe przedmioty. Wszystko po to, żeby Bellson nie musiał dokupywać nowych rzeczy (toż to straszny sknerus jest haha). Tutaj macie link do filmiku, w którym jest pokazany efekt końcowy. 
Po moim przyjeździe jeszcze trochę się zmieniło, bo przyuważyłyśmy kilka rzecz, które przebyły drogę z salonu (cichutko, żeby nikt się nie kapnął). Zrobiłyśmy też małe diy w postaci karteczek z napisami, przyczepionych białymi klamerkami do ściany (podobne znajdziecie w kroku 6 tego postu).
Pierwszym krokiem jest przemalowanie mebli lub części dodatków na biało (jeżeli macie jakiś określony projekt, może to być też inny kolor :). Przy jasnych kolorach pomieszczenie od razu staje się większe i jednocześnie czystsze. Jeszcze parę lat temu cały mój salon był pełen ciemnych, drewnianych mebli... do czasu kiedy moja mama nie naczytała się duńskich blogów, w których króluje biel. Mogę Wam powiedzieć, że zmiana była ogromna - na plus.  
Więc, jeżeli macie meble w 'niepożądanym' kolorze, zamiast kupować nowych, fajną opcją jest po prostu puszka farby i pędzel. W momencie kiedy rodzice naprawdę się na to nie zgadzają (lub z innego powodu nie jest to możliwe), a podobają się Wam takie jasne, białe pomieszczenia to proponuję przemalować dodatki. Momentalnie rozjaśnią pomieszczenie powodując, że pokój wyda się schludniejszy. 

 Do przemalowania mebli będziecie potrzebować:

  • papieru ściernego (najlepiej gruboziarnistego) 
  • wałka
  • wody z mydłem (ewentualnie benzyny ekstrakcyjnej) 
  • białej farby - emalia akrylowa do drewna i metalu z firmy Dekoral
Na samym początku pamiętajcie o odkręceniu drzwiczek od szafki, okuć i tych innych elementów, które będą tylko przeszkadzać przy malowaniu. Meble matujemy papierem ściernym (najgorsze co może być, u nas mama niedawno kupiła maszynkę do ścierania tego - koszmar z głowy). Dzięki temu łatwiej będzie nam nanosić farbę, no i będzie się prawidłowo 'trzymać' na szafce. Następnie meble przecieramy wilgotnym ręcznikiem, po czym odtłuszczamy np. wodą z mydłem. Można to zrobić również przy życiu benzyny ekstrakcyjnej, ale z tego co mama mówiła, czasami potrafi zniszczyć strukturę mebli.
No i na koniec oczywiście malujemy szafki, większe powierzchnie - wałkiem, mniejsze można domalować małym pędzelkiem. 

Natomiast przy malowaniu innych elementów, czy dodatków (pudełeczek, drewnianych szkatułek itp.) wystarczy lekko zetrzeć papierem ściernym (chyba, że nie są one niczym pomalowane) i pomalować akrylową farbą emulsyjną do drewna. 
Inną, moim zdaniem świetną sprawą są te sztuczne roślinki razem z osłonką z Ikei. Wiem, że bywają osoby, które nie cierpią sztucznych kwiatków (pozdrawiam Karinkę xd), wtedy w miejsce tego tam krzaka u góry można sobie zafundować żywy badylek. Nie mniej, uważam jednak, że takie roślinki (jeszcze z jakąś ładną osłonką) świetnie ożywiają pomieszczenie haha.

kwiatek z osłonką - IKEA

Sporo dają też poduszki, które wbrew pozorom łatwo jest zrobić. Poniesiemy tylko koszty kupna jakiegoś ładnego materiału, idealnego do naszego pokoju. Nie jesteśmy wtedy ograniczeni gotowymi wzorami poduszek. 
Można je:
uszyć samemu - moje akurat szyła mama, więc jeżeli podobnie jak ja nie macie skłonności ku szyciu zawsze można poprosić mamę, babcię, tatę... 
skleić - wersji dla leniwych można skleić dwie warstwy materiału przy pomocy pistoletu z klejem i też będzie gites. 

materiał - IKEA
A teraz punkt kulminacyjny, czyli DODATKI. Tutaj mogą nas ponieść wodze fantazji, wszystko zależy od tego co macie w szafach. Właśnie przy urządzaniu pokoju Belli zdałam sobie sprawę, że przydać się może tak naprawdę wszystko, można improwizować. Wszystkie chwyty dozwolone, byle wyglądało to później ładnie haha.  
Jako dodatek może posłużyć zeszyt, ciekawa torba, kubek po kawieozdobna butelka, lakiery... wszystko. Byle miało ciekawy i pasujący do reszty pokoju motyw (ja wiem, te kubki od starbucksa tak pasują hehe). 
W ten sposób przy nie dużej ilości nakładów finansowych może powstać coś fajnego. Niżej macie jeszcze kilka propozycji. :D
Zwykły słoik po dżemie i kolorowe taśmy, pudełko po biżuterii, wisiorek, kolorowa butelka ze słomkami, serwetki...

puszka z kwiatkiem, serwetki w kwiatki - IKEA | serwetka w kropki - Tiger
Później gromadzimy trochę białych dodatków, część mamy z przemalowania, część możemy ewentualnie dokupić, a jeszcze inne znaleźć gdzieś w domu (mówię Wam, w szufladkach jest tyle skarbów..) 

drewniana szafeczka - empik (pomalowałam ją na biało)
Oprócz zwykłych jasnych 'durnostojek' przydadzą się też praktyczniejsze rzeczy. Tutaj już zależy co kto ma, ale takie 3 rzeczy jak: biała firanka (moja jest uszyta) , posłanie i dywan od razu przybliżą wasze pomieszczenie do tych tumbluroffych. Sie wie, z doświadczenia. xd


nakrycie - IKEA | firanki - uszyte (zwykły biały materiał i doszyta do niego koronka)
przepraszam, że tak perfidnie nałożyłam obrazek, ale na zdjęciu w ogóle nie było go widać :o

Jednym z moich ulubionych diy w ostatnim czasie, są proste karteczki z ciekawymi tekstami, zdjęciami czy grafikami albo nawet plany lekcji z ładnym motywem. Stanowią naprawdę fajną ozdobę jednocześnie kosztując nas grosze. 


ramka - IKEA | link do diy z karteczkami 
Dobra... mamy te białe dodatki, udało nam się kupić jakiś dizajnerski element, zaatakowaliśmy szufladkę mamy i już posiadamy ten biały dywan, firanki oraz nakrycie. Musimy teraz ułożyć wszystko, tak aby ładnie ze sobą grało. Trudno tak pisać, bo można sobie tak gadać i gadać... no ale spróbuję Wam pokazać o co mi chodzi przy pomocy zdjęć. Czasami zwykłe rzeczy, skomponowane w odpowiedni sposób mogą nam zafundować niezły wystrój - mówię serio.

lusterko, lampka - IKEA | napis 'Home' - Tchibo
1. bluzka - klik 2. bluzka - klik
To by było na tyle :D wszystkie rzeczy, które pochodzą z jakichś konkretnych sklepów podpisałam.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

122 comments:

  1. jejku, jakie świetne! :) bardzo spodobał mi się pomysł na posta! :) uwielbiam te osłonki z ikei, mam ich kilka i wyglądają świetnie! :) zdjęcia-pierwsza klasaa! :)
    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  2. Świetne porady, na pewno skorzystam z któryś! :D
    Pozdrawiam, Krystian :D

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetne pomysły, niedługo będę remontować pokój i na pewno z tego skorzystam :D

    ReplyDelete
  4. kocham biel , a Twoj pokoj jest sliczny

    ReplyDelete
  5. od dawna zbieram na wymarzone meble i kiedy je w końcu kupię, zabiorę się za super-remont ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    ReplyDelete
  6. świetna metamorfoza *-* pięknie to zrobiłaś :D
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  7. Super pomysły! Ja totalną metamorfozę pokoju przeżywałam dokładnie rok temu, ale stale lubię zmieniać np. układ rzeczy na półkach, czy sam układ mebli w pokoju. Mam takie same doniczki! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  8. świetny post! pozdrawiam http://true-less.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  9. Ja zamierzam niedługo zrobić remont pokoju :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne 'kroki'. Spodobał mi się twój post, a zdjęcia cudne *-*

    All Pastel World --klik--

    ReplyDelete
  11. Śliczny masz pokój ! Nie wszystkie meble jednak tak łatwo przemalować ;( Zazdroszczę tak pięknego pokoju naprawdę ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    ReplyDelete
  12. bardzo pomocny post! a plan lekcji jest śliczny? sama robiłaś czy gdzieś znalazłaś? ♥

    ReplyDelete
  13. Świetny post! Cudowne ozdoby :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. super pomysly! podobają mi się takie pokoje :)
    easymerry.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Motywujące, w najbliższym czasie mam zamiar się wziąć za mały remont w pokoju ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne kroki, które właśnie teraz "stawiam" :D

    ReplyDelete
  17. Jakość zdjęć powala i fajny pomysł na post <3

    http://pushing-the-limits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. w takim razie w weekend zabieram się do odświeżenia mojego pokoju :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super Post <3
    Wiele ciekawych pomysłów z których na pewno skorzystam :)

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  20. Cudowne zdjęcia :) Kiedyś będę miała taki pokój :D

    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja kocham swój pokój taki jaki jest - romantyczny i przytulny. jest trochę rózowego, białego i szarego. mnóstwo ramek i światełek oraz tysiąc świeczek. Ogromna szafa, toaletka i ogromne łózko.. nie mogłabym wymarzyć sobie lepszego :) mam zdjęcia w zakładce 'my room' na górze swojego bloga.

    ReplyDelete
  22. Świetny post :) Bardzo ładny pokój ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  23. Świetny pomysł na post :) chciałabym mieć taki pokoj jak ty :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  24. Świetny pomysły! Też postawiłam na białe meble w pokoju, ponieważ jest on mały. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Od kiedy założyłam bloga widziałam, że wiele osób poleca malowanie ścian w swoim pokoju na biało, ponieważ daje to wizualnie więcej przestrzeni i jak widać mają rację, w tym również Ty. Niestety nie mogę sobie pozwolić na malowanko, bo pokój był dopiero co malowany, a o białych ścianach mogę sobie zapomnieć. :P Z pewnością zgadzam się z 1 krokiem. Jest to przede wszystkim najważniejszy krok, żeby pokój wyglądał ładnie i wydawał się duży. Co do kroku drugiego, to prawda. Roślinki (szczególnie te sztuczne, bo o te prawdziwe nie umiałabym dbać, haha :D) wprowadzają trochę zieleni do wnętrza, sprawiają, że pokój od razu jest żywszy. A o dodatkach to hoho! Dużo gadać! Ciągle próbuję to i tamto ustawić, aby było dobrze i szczerze mówiąc, dekorowanie wnętrz jest dla mnie w pewnym sensie taką czynnością, w której wyrażam swoją duszę artystyczną (ależ to pięknie zabrzmiało! :D ). Twój pokój mega mi się podoba, jest śliczny, ładnie przyozdobiony. Pokój jak marzenie! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  26. Bardzo ciekawie to opisałaś skorzystam na pewno

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    ReplyDelete
  27. Jejku, uwielbiam Cię za ten post! Pomimo, że pokój mam w miarę jako-tako urządzony, to brakuje mi trochę dodatków w nim, a Ty dałaś mi na nie fajne pomysły, z pewnością wykorzystam! :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetny post, ja od jakiegoś czasu też staram się ogarnąć mój pokój na biało, ale ja muszę sprzdać meble stare i coś długo z tym mi się zwleka :(

    ReplyDelete
  29. Jejka! Pięknie to wygląda, niektóre sposoby przydadzą mi się za kilka miesięcy jak będę urządzać nowy pokój! :D ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  30. Świetnie wszystko przedstawiłaś! Meble w moim pokoju są właśnie pomalowane na biało i myślę, że to dobry pomysł jeśli nie chce się kupowac nowych :) Wymieniłam w nich tylko uchwyty i wyglądają całkiem inaczej!

    Zapraszam do mnie:
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  31. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Masz piękny pokój! Wszystko idealnie dopasowane <3 Super post! :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  33. Śliczne ozdoby :) I cenne kroki które pomogą nam w urządzeniu pokoju :D

    Nowy post! Official Patty :)

    ReplyDelete
  34. Ja właśnie taki pokój mam zamiar urządzić! :)
    NOWY POST BLOG MELA!

    ReplyDelete
  35. Chyba moim pierwszym celem co do pokoju jest przemalowanie ścian na biało, zdecydowanie zanim cokolwiek zmienię w samym urządzaniu i kto wie może wtedy te pomysły się przydadzą ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  36. Piękny pokój *,*
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Kubki ze Starbucks'a zawsze wyglądają efektownie i tumbrloffo! :D

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  38. Cudowne pomysły! :)

    JAK PRZETRWAĆ ROK SZKOLNY? POKLIKASZ? Kliknij tutaj
    GOŚCIE NA BLOGU! Kliknij tutaj

    ReplyDelete
  39. Mega post! Jednak ja chyba nie miałabym siły malować mebli, nie chciałoby mi sie xD ale na szczęście mam pokój biało pudrowy i Jestem z niego mega zadowolona!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Pomysły, wykonanie, zdjęcia, blog, post... kocham wszystko, co tu jest ♥
    Robisz fenomenalne zdjęcia!

    ReplyDelete
  41. Muszę namówić tatę do remontu pokoju ;>
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajny post ;) Uwielbiam białe pokoje, twój jest śliczny ;*

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Masz cudowny pokój, ja muszę swój przemalować na biało! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  44. Świetny post :) Ja jednak całkowicie nie lubię kiedy pokój jest biały i wszystko jest na biało..w sumie to podobają mi się u kogoś, ale ja nie mogłabym w takim mieszkać :| Ale krok szósty to zdecydowanie mój ulubiony! :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  45. Chciałabym mieć tak ładnie w pokoju *.* Niestety ,moi rodzice uważają, ze biały to marny kolor :/

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Właśnie za niedługo będę mieć robiony pokój. I chyba nie które rzrczy,, zgapie,,
    Pozdrawiam :*
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  47. Moja mama miała bardzo podobnie jak Twoja :D Ja mam juz od kilku miesiecy kupioną białą farbę do pomalowania niektórych rzeczy, ale jakoś nie mogę się za to póki co zabrać xd Super post. Napewno wróce do niego kiedy bedę robiła jakąś metamorfoze ;)

    ReplyDelete
  48. Super przydatny post, na pewno wykorzystam któryś ze sposobów :)

    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  49. Od dawna zabieram się za kupno białej farby i pomalowanie nią ścian, ale zupełnie mi nie idzie! Większość twoich pomysłów już wykorzystałam :)
    http://wiktoriaszymanska.blogspot.com/2015/09/sunset.html

    ReplyDelete
  50. Fajne pomysły, a zdjęcia wyszły bardzo ładnie!Masz śliczny pokój :)

    Mój pokój też jest w kolorach bieli. Naprawdę bardzo lubię w nim przebywać i lubię w nim sprzątać - bo posprzątany prezentuje się najlepiej :) Na moim przykładzie mogę powiedzieć, że przemalowanie ścian na biało, przemalowanie krzesełka do biurka na biało, dodanie białego dywanu i białych firanek oraz dobranie odpowiednich dodatków dało naprawdę duuuużo! Mam fioletowe łóżko-kanapę i meble z jasnego drewna z fioletowymi wstawkami. Wcześniej mój pokój był w kolorach fiolet-zieleń-piaskowy żółty, ogólnie taki multicolor haha. Kiedy koniecznie chciałam zmian, a nie mogłam zmienić każdej rzeczy w pokoju, wszystko dobrałam tak, że efekt końcowy bardzo mi się podoba :)
    Buziaki!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  51. Jejku, super porady ! Fajnie , że sama również coś robisz a nie tylko kupujsz dodatki :D

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Super pomysły, też mam w pokoju białe meble :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetny pomysł na posta, jejku twój pokój jest taki śliczny :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. pierwsza rada jest bardzo trafna! ja od zawsze mam dom urzadzony tylko w trzech kolorach: biel, szarosc i czern! moja mama uwielbia nowoczesne polaczenie i duza ilosc szkla, takze ja mialam szczescie, ze moj pokoj zawsze byl w kolorze bialym, meble takze i jedynie dodatki i inne tego typu sprawy chetnie dobieram sobie sama!

    http://www.kamop.pl <- klik

    ReplyDelete
  55. Świetne pomysły, ale nie planuję na razie żadnej metamorfozy w swoim pokoju, więc nie wykorzystam w najbliższym czasie. W razie czego będę pamiętać ten post.
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    ReplyDelete
  56. Musze ci powiedziec ze masz niesamowicie czysty i pokoj, i blog, wszystk takie jasne i przejrzyste
    To troche inaczej niz ja, bo lubie laczyc kolory z czarnym, ale rowniez kocham pastelowe kolory i tak dalej.
    Sliczny blog przede wszystkim, idealnie dopracowany !

    ★Choco Milk★

    ReplyDelete
  57. Extra!! :D ciekawe co by powiedziała wychowawczyni gdybyśmy w internacie zaprowadziły w swoim pokoju taką rewolucję! ;)

    pozdrawiam!

    Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  58. Jak zawsze genialny post, w 100 procentach dopracowany :) Masz bardzo ładny pokój, uwielbiam biel

    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    ReplyDelete
  59. Świetne pomysły, cudowne zdjęcia! Jak ja ci zazdroszczę takiego ślicznego pokoju! ♥
    Mój pokój jest fioletowo-biały, jest super jednak czegoś mi tu brakuje. Zdecydowanie wolałabym mieć białe meble ale niestety mam jasne ale nie białe, może wiesz o co mi chodzi, haha XD

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga✿

    ReplyDelete
  60. Takie detale sprawiają, że wnętrze od razu wygląda inaczej, może świeżej :) Ja w najbliższym czasie nie planuję takich zmian, ale te twoje prezentują się fajnie :)

    ReplyDelete
  61. Ja nied lugo będę miała remont w pokoju więc się ciesze :) pozdrawiam genialny post

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Świetne pomysły! Zawsze marzyłam o białym pokoju jak na razie muszę poczekać;)

    tyneczkapisze.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  63. Pięknie! Uroczy pokój :)
    U mnie też królują białe dodatki
    I świetna organizacja posta!

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Zazdroszczę pokoju masz naprawdę dobry gust i jesteś bardzo pomysłowa :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Świetny post! Też uwielbiam białe wnętrza i dodatki, ale nie do przesady :)
    Śliczne zdjęcia *.*

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  66. Masz świetny pokój, post jest również mega ciekawy ciekawy! Niedługo ma akurat gruntowy remont pokoju- nie mogę się doczekać! <3
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Świetne i bardzo praktyczne pomysły! :D Kocham Twój pokój, jest idealny. Mogłabyś zostać moim projektantem i mi urządzić pokój? Hahaha :D
    Piękne dekoracje, ta butelka z rurkami jest cudowna :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Chciałabym mieć taki pokój, ale cóż, "zalety' mieszkania z bratem :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. świetne pomysły, ja będę miałam czas to coś wykorzystam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Cudowne efefekty :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  71. Ty maz taki cudowny pokoj!:)
    mega dopracowany post, nie wiem jak Ty to robisz, haha:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Ale śliczny pokój! Ja planuję zmienić coś w swoim ale jak na razie kiepsko mi idzie ;)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  73. Ten pokój wygląda cudownie! Ja w przyszłym roku planuję kompletny remont w pokoju i chcę postawić właśnie na styl, który pokazałaś w poście. Wszystko chcę utrzymać w bieli, natomiast dodatki chcę mieć kolorowe. Trafiłaś idealnie w mój gust! :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    ReplyDelete
  74. Ulala.. macie talent.. naprawdę śliczny pokoik ;))

    www.my-tekst.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Świetny post, ja akurat muszę coś zrobić z pokojem :))a od zdjęć nie mogę oderwać oczu, śliczne są! ((:
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  76. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    ReplyDelete
  77. Cudowny post, dający fale inspiracji! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. W moim pokoju nic nie jest stałe...
    Ramki obrazów - niegdyś brązowe dziś biale.
    Pełno świeczek - ale każda codziennie przemierza dlugą drogę z szafy na komodę, z komody na parapet itd.
    No i dziś nawet ramę od lustra przemalowałaam.. na biało oczywiście :P
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Niestety na wszystko trzeba mieć pieniądze. ;)
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  80. Ja już od jakiegoś czasu myślę o przemalowaniu mebli na biało :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Masz naprawdę świetnego bloga. Skąd bierzesz tak ciekawe pomysły?

    ReplyDelete
  82. Pokój jak z Tumblr co najmniej! Ja chyba niedługo będę coś zmieniać w pokoju i też myślę, czy aby czegoś nie przemalować na biało. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Kilka podstawowych zmian, a pokój wygląda jak nowy :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Małe odświeżenie, a od razu lepiej :)

    ReplyDelete
  85. Wszystko u Ciebie jest tak pięknie zrobione, że aż ci zazdroszczę tego pokoju!
    Piękny blog. Naprawdę. Widać, że prowadzony z pasją. Oby tak dalej :)
    Trzymaj się,
    buziaki

    Mój blog - xoxolyy

    ReplyDelete
  86. Świetne pomysły, na pewno bym skorzystała z nich w pierwszej kolejności, jednakże z wielkim smutkiem muszę powiedzieć, iż nie mam własnego pokoju *płacz*. Ale nic nie poradzę, a szkoda...
    Mimo wszystko bardzo dobre porady!

    zapraszam *klik*

    ReplyDelete
  87. Bardzo ciekawe pomysły!! :) Skorzystam na pewno ;D Super blog :D <3 Dołączam do obserwatorów ;D

    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Odkąd przemalowałam mój pokój na biało od razu zrobiło się inaczej. :)

    MÓJ BLOG -soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Świetny post i fajne pomysly:-)
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  90. Świetne pomysły, sama wprowadzę do swojego pokoju kilka kroków ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    ReplyDelete
  91. Uwielbiam posty DIY w twoim wykonaniu! ♥
    Na 100% skorzystam z pomysłów bo robię takie mini przemeblowanie.
    Śliczne zdjęcia.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  92. Bardzo przydatne rady, tym bardziej, że jestem w trakcie remontu swojego pokoju. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  93. Wyglada to super i na pewno mi sie przyda bo w piatek sie przeprowadzam :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  94. Jestem zachwycona Twoim blogiem :-) Cieszy mnie fakt, że młode osoby potrafią prowadzić bloga i CHCĄ to robić :-) Jeżeli chodzi o ten post - jestem zachwycona, na pewno niektóre pomysły przydadzą mi się w urządzaniu mojego mieszkania :-) Chętnie będę zaglądać, obserwuję ! I zapraszam do siebie :-) Jesli Ci się spodoba - miło mi będzie, gdy też zaobserwujesz :-) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  95. Pierwszy raz spotkałam się z tego typu postem i szczerze mówiąc jestem oczarowana! Pomysły są proste, ale świetne a zdjęcia wykonane po prostu cudownie!
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    ReplyDelete
  96. Nie długo będe miała własny pokój i zawsze marzyłam o takim tumblr'owym/youtub'owym :)
    Mój Blog [klik]

    ReplyDelete
  97. Od dawna planuję pomalować brązowe meble na biało. Strasznie denerwuje mnie ich kolor, mam nie za duży pokój i wiem, że jasne meble byłyby lepsze. Boje się jednak, że będą jakieś zacieki lub że zrobię coś nie tak... i tylko je zepsuję. :/

    blog-klik

    ReplyDelete
  98. Lubię tego typu wnętrza, dlatego ten post bardzo przypadł mi do gustu! :) Biel to, co lubię :)
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Masz bardzo ładny pokój. Malowaniem na biało (a raczej odnawianiem koloru moich białych mebli) zainteresowałam się niedawno i polubiłam to mazanie pędzlem :3

    geek-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. Biała kolorystyka to zdecydowanie moje klimaty i już niedługo zagoszczą w moim pokoju z czego się bardzo cieszę :)
    Pokażesz jak przerabiasz szablon?

    Blog zarezerwowany dla Weroniki! Spokojnie zajrzyj :)

    ReplyDelete
  101. Cudowny poradnik, część Twoich rad jest dla mnie oczywista, a do części dopiero się dostosuję. :)
    Masz prześliczny pokój! :)

    http://blog-niebanalny.blogspot.com/2015/09/w-pogoni-za-zachodzacym-soncem-lato-na.html

    ReplyDelete
  102. Ale masz śliczny pokój! Genialne rady, fajny pomysł z tymi dodatkami! Śliczne jest to lusterko! *.*
    Julia's Secret KLIK!

    ReplyDelete
  103. Pomysły na odnowienie pokoju świetne! Ja chyba muszę zmienić coś u siebie bo wieje nudą! Skorzystam z pomysłów! :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)
    nowy blog ♥

    ReplyDelete
  104. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ●●●Môj BLOG /KLIK/●●●

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know!

    ReplyDelete
  105. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  106. Bardzo dużo wyniosłam z Twojego posta, bo koniecznie chcę zrobić remont w pokoju i dodać jakieś śliczne dodatki *o*
    Poklikałam w linki do koszulek!

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. Cześć ;)
    Zmieniłam nazwę bloga, lecz nie wiem czy wyświetla się.
    daguiandz.blogspot.pl - już nie istnieje ;)
    Pozdrawiam ciepło, Dagmara ;*

    ReplyDelete
  108. Ja szykuje sie na remont pokoju więc na pewno mi się to przyda:D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  109. bardzo przydatny post, też zastanawiam się nad jakimiś zmianami w moim pokoju :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  110. Niedługo mam remont, to skorzystam z rad;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  111. Skorzystam z porad przy remoncie, pozdrawiam

    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  112. Idealnie! *_* zapraszam do siebie,obserwuję liczę na to samo :))

    ReplyDelete
  113. Super post, właśnie zastanawiałam się, co by tu zrobić, żeby urozmaicić wygląd w pokoju ... Dzięki ! ♥
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA