11 September 2015

SUMMER FOR THE LAST TIME... THIS YEAR, OF COURSE.

Właśnie odprowadziłam Olę do domku i zabrałam się za pisanie notki. Nie będzie ona o niczym konkretnym, na razie muszę się porządnie ogarnąć (jak co roku, wrzesień do czegoś zobowiązuje). Także pogadamy o tym co u mnie, no i trochę spraw 'organizacyjnych' też się wplecie... istne ogłoszenia parafialne haha. 
Liceum to dalej nowość, wiecie nowe korytarze, zajęcia, nauczyciele, wszystko jeszcze pozostaje taką ciekawostką. Co za tym idzie? Tydzień mija mi w zastraszającym tempie, pach pach i mamy weekend - jak dla mnie super. Szkoła też jakoś specjalnie nie zdążyła się rozkręcić, ale mimo to naprawdę trudno mi wyzbyć się tych wakacyjnych nawyków. Usiąść wygodnie przy biurku i otworzyć te paskudne podręczniki ehh... Na razie zostaje mi wypędzić wielmożnego lenia, jak na mnie przystało trochę mi to zajmuje (ale powiem wam, że jestem na dobrej drodze)! 
Posty miałam pisać w weekendy, ale kurczę.. ja tak nie lubię. Wolę napisać o tym co faktycznie się u mnie działo, niż wstawiać jakąś uniwersalną notkę, czy wpis ze starym info. :c Na szczęście mam już sporą dawkę zdjęć, i co najważniejsze - pomysłów. O ile nasza kochana pogoda pozwoli, to wszystko nacykam przez te dwa dni wolnego i giteees!  
Dobra nagadałam się, teraz Wasza kolej... jak tam leci? :))
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

90 comments:

  1. Świetna torebka... no i Twoje piękne włosy ah :)

    ReplyDelete
  2. zdjęcia są śliczne *-* u mnie? ech... Fizyka mnie załamuje, a dodatkowe godziny strasznie obciążają ale żyje! :D
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  3. Jak Super oglądać jeszcze letnie looki

    _______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia. Powodzenia w liceum :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia i ślicznie wyglądasz, jejku! :)
    Ja też jestem teraz w nowym liceum, na razie jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że tak zostanie! Najgorzej z tym wkręceniem się w naukę. No ale szkolny rytm za chwilkę się unormuje, więc nie ma się tym co zamartwiać. Ja też teraz muszę sobie to wszystko poukładać i jakoś zorganizować :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Mi też ciężko po powrocie do domu usiąść przy biurku i otworzyć te wszystkie książki, pouczyć się. Ale chyba każdy ma takiego lenia na początku (lub przez cały rok.)
    Piękne zdjęcia.
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    ReplyDelete
  7. Jeju jakie śliczne zdjęcia! <3
    U mnie nic ciekawego, oprócz tego, że przygotowuje się na egzamin gimnazjalny, który nieubłaganie się zbliża! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  8. Cudne zdjęcia, jak zawsze :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. a ja wlasnie zaczelam 2 klase liceum i mimo, ze mury stare, szkola o wiele fajniejsza! naprawde mam duzo mniej nauki, poniewaz jestem na profilu mat-fiz, a tam malo jest pamieciowki, wiekszosc to logika i myslenie! takze naprawde w domu jest mi o wiele lzej, chociaz w szkole wiecej sie dzieje, ale ogolnie naprawde na plus

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  10. Swietny post a zdjecia jak zwykle swietne <3

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia i piękna torebka :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. No rzeczywiście istne ogłoszenia parafialne, haha ^^
    Zdjęcia i stylizacja jak zwykle są przecudowne! ♥
    Jak ty to robisz, że masz tak ślicznie rozmazane tło?
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia. Też pierwszy rok w nowej szkole mi szybko zleciał. Teraz trochę mi się ciągnie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jakie śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    mondialeenblanc.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia są prześliczne, z resztą jak zawsze :) Mówiąc szczerze to u mnie było troszeczkę odwrotnie, może dlatego, że dużo rzeczy szybko mi się nudzi. Nawet taki wakacyjny leń. Przez pierwsze 3 dni, zapach nowych książek i na razie łatwe, bo powtórzeniowe prace domowe sprawiały mi przyjemność haha morze brzmi to absurdalnie, ale tak było. Spokojnie, nie oszalałam, to tylko na początku, teraz moje nastawienie jest dokładnie takie samo jak twoje i powoli zaczynam liczyć dni do następnej przerwy od szkoły XD

    Pozdrawiam,

    Margaretta -KLIK

    ReplyDelete
  17. Oh, jestem całkowicie zauroczona przez Twoje włosy hahah :)

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja właśnie poszłam do gimnazjum, ale jestem zadowolona z wyboru ^^

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. U mnie juz szkola niestety sie rozkrecila. ;c Diagnozy, diagnozy i diagnozy przeplatane kartkówkami, masakra jakaś!
    Masz przecudowne włosy! Zazdroszcze, hihihi. :D
    Zapraszam tez do siebie! :)
    http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jakie cudne zdjęcia <3 jakiego obiektywu tu użyłaś? :)

    ReplyDelete
  21. jejku ten nowy design jest cudowny! mega mi się podoba :3
    Dla mnie też liceum to nadal nowość, ale nauczyciele aż tak jeszcze nie cisną, więc jest dobrze :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia, jak zawsze! *,*
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. U mnie tak samo czas mija jakoś błyskawicznie w szkole! W ogóle to jest bardzo pozytywnie :D
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia. Masz bardzo ladna torebke i mam podobny sweterek. :)

    ReplyDelete
  25. Rzeczywiście trudno się przestawić na tryb szkolny, haha :)


    NOWY POST! POKLIKASZ? Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    ReplyDelete
  26. Pomimo tego, że wróciliśmy do codzienności to nadal czuję wakacje, nie licząc deszczu na zewnątrz :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Cudowna stylizacja! ♥
    Powodzenia w tym odpędzaniu lenia ;D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Prześliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :)

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  29. Super zdjecia <3 ja tez wlasnie jestem w pierwszej liceum, na poczatku trudno bylo mi sie przyzwyczaic do tego tloku na korytarzach, ale juz wszystko powoli mija i poznalam naprawde super osoby! :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia. U mnie dobrze, ale się przeziębiłam :c
    Ciężko mi też usiąść i zacząć robić lekcje :/

    ReplyDelete
  31. Wszystko jest idealne na twoim blogu: wygląd, zdjęcia, stylizacje, tekst i Ty <3

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  32. Ahhh, jaka ty jesteś śliczna!!! Kocham twoje twoje włosy ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  33. Mi ostatni tydzień minął bardzo szybko, bo zdążyłam się już rozchorować, więc tylko jego połowę spędziłam w szkole... Przez to mam jeszcze większego lenia i nie wiem, jak zabiorę się do nauki. :D
    Cudowne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  34. Dla mnie nowa szkoła mimo wszystko nie jest jakimś dużym wyzwaniem, najbardziej obawiam się tego natłoku nauki :/
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam!
    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Moje pozytywne nastawienie do szkoły powoli znika, za mną dopiero dwa sprawdziany, przede mną kilka, a ja już mam ich dosyć... No i te masakryczne godziny, codziennie kończę po 8 lekcjach, wyjątkiem jest piątek, lekcje są do 14:20. Masakra, tak mi z tym źleee. Nie mam na nic czasu. ;C Do tego D., pewien ktoś, kto mi pomieszał w głowie i najwyraźniej chce z tym chaosem zostawić. Chłopcy są tacy niedojrzali. :/

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ja w ogóle nie mogę się zabrać do nauki, a przydałoby się w końcu :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    ReplyDelete
  38. Bardzo ladne zdjęcia :3
    Mi również czas w szkole szybko mija :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Również poszłam w tym roku do liceum i dziwi mnie, że tak szybko mija mi tydzień :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ślicznie wyglądasz :) Ja już mam strasznie dużo nauki i zapowiedziane kartkówki i sprawdziany, a mój plan lekcji nie zachęca do wstawania rano ;/
    W wolnej chwili: Klikniesz?!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  41. Ja jak na razie ciężko przeżywam ten początek roku.. ehh :(
    Pięknie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. piękne zdjęcia !! :3
    karolina-panka.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam takie stylizacje :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ja mam to samo jak słyszę,że mam teraz się uczyć to..eh
    Śliczna stylizacja!

    tyneczkapisze.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  45. Ja też narazie mam luz w skzole bo to dopiwro początek a jestem w twoim wieku :D
    jaki cudowny nagłowek! <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja już mam strasznie dużo nauki sprawdziany, kartkówki już od samego początku nas katują że tak to ujmę haha
    Jak zawsze śliczne zdjęcia :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ja też jestem teraz w nowej szkole i choć na początku bałam się nawet oddychać, teraz jest już względnie okej. Potrafię już nawet iść korytarzem, nie patrząc tylko w podłogę XD W każdym razie jeśli będziesz pisać notki tylko w weekendy, to polecam zrobić taką "spowiedź z tygodnia", czyli najważniejsze wydarzenia, które się przydarzyły i tym podobne :)

    xoxo
    http://megg-meggi.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. U mnie w szkole też na razie dosyć luźno, ale kilka diagnoz już się przewinęło. ;)
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  49. mi też ciężko przyzwyczaić się do tego licealnego trybu życia i nadal mam takie mini wakacje :D ale powoli mi to mija ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Woow! Naprawde śliczne zdkecia *-*
    http://milkamikam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Ja też muszę się w końcu pozbyć tego lenia i wziąć się porządnie do nauki...napisała Natalia siedząc przy komputerze i czytając bloga Julki :'))
    Piękne zdjęcia! :* Ślicznie wyglądasz.

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Naprawdę śliczne zdjęcia i stylizacja.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ja też jestem teraz w liceum, po ostatnim tygodniu czuję się jakbym umarła :/ śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Cudowne zdjęcia oraz masz bardzo ładne bransoletki. Takie małe elementy strasznie dużo wnoszą!
    U mnie w szkole jedna wielka męczarnia, bo od początku już nas straszą egzaminami. I na razie nie umiem jeszcze też wejść w ten rytm szkolny, a co za tym idzie - z niczym nie wyrabiam. Oby to się zmieniło z czasem.
    Cieszę się, że chociaż jednej z nas dni tygodnia lecą szybko.

    zapraszam *klik*

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia! Bardzo podobają mi się te szorty :)) U mnie nie ciekawie. Całą masa nauki na ten tydzień. No ale cóż, dam radę! (:
    Mój blog---gaaba-gabaa.blogspot.com (KLIK)

    ReplyDelete
  56. Super torebka!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Zdjęcia na Twoim blogu zawsze są tak cudowne i idealne! <3
    Nie mogę się doczekać tej nowej dawki postów! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  58. też muszę się pozbyć lenia :D piękne zdjęcia.
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  59. Również poszłam teraz do liceum. Wciąż nie mogę przyzwyczaić się jeszcze do nowych korytarzy, nowych twarzy ;/
    Prześliczne zdjęcia i piękne włosy! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  60. Cudowne zdjęcia! Masz cudowne włosy *.*
    http://magymany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Jeju Julka, zbrzydnij! Haha :*
    Przepiękne zdjęcia, wyglądasz cudownie, świetna torebka ♥
    U mnie w szkole na razie nie jest tak źle, tylko dużo zadają do domu i prawdopodobnie mam jutro kartkówkę z matmy.:/
    Poza szkołą to nie jest źle dzisiaj mam urodziny ale ich nie wyprawiam więc mam dzień odpoczynku :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga✿

    ReplyDelete
  62. Mi czas leci szybko,pomimo tego ze od 9 lat siedze w tej samej szkole, w tych samych ławkach :D A za rok w koncu cos nowego,technikum:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Strasznie śliczne zdjęcia! I włosy również!
    Sama muszę niestety już powoli wziąć się do nauki,mimo ogromu nie chcenia :/

    MY BLOG --> CLICK <--

    ReplyDelete
  64. U mnie wszystko w porządku, w gimnazjum pierwszy tydzień już "pozwlił" mi połowę osób i nauczycieli poznać :'D
    Cudowne zdjęcia, w torebce się zakochałam i zastanawiam się czy jej nie kupić?! <333

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. I dobrze że zrobiłaś taką luźną notke :D

    Nowy post! Official Patty :)

    ReplyDelete
  66. mnie liceum czeka dopiero za rok :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  67. Świetne zdjęcia- jak zwykle zresztą. Mi rzeczy bardzo szybko się nudzą haha xd
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Super post!
    Śliczne zdjęcia! :)
    KLIK :*

    ReplyDelete
  69. piękne zdjęcia jak zawsze!
    dobrze postąpiłaś robiąc luźniejszy post ! :)
    ps. gratuluję 2000 obserwacji w pełni zasłużyłaś na tą liczbę! ♥

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Śliczne zdjęcia i piękne włosy :**
    nowy post ---> Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  71. Pierwsze co pomyślałam jak zobaczyłam Twoje zdjęcia ; Boże jaka śliczna dziewczyna ! I do tego te włosy <3 a zdjęcia pełna profeska ;)

    Obserwuję :)

    p a u l y n n e x - klik!

    ReplyDelete
  72. Skąd torebka? Ślicznaaaaa

    ReplyDelete
  73. Ja też wkręcam się powoli w szkolną rutynę i nareszcie zrozumiałam, że muszę cieszyć się każdym dniem, nie tylko tym wolnym, trzeba znajdywać w tym wszystkim trochę pozytywów ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  74. śliczne masz włosy! :) świetny post

    pozdrawiam true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Ja aktualnie jestem chora ;/

    Zapraszam do mnie ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/09/dresslinkcom-moje-wrazenia.html#

    ReplyDelete
  76. Mi również jest ciężko przyzwyczaić się do nowo rozpoczętego roku szkolnego.
    Nauczyciele jednak rwą się do nauczania nas i przygotowywania do egzaminu gimnazjalnego.
    Szczerze, nie chcę już o nim słyszeć. Na jednej lekcji padają dwadzieścia razy słowa: ,,Czeka Was w tym roku egzamin gimnazjalny i dużo ciężkiej pracy, dlatego musicie się przyłożyć do nauki''.
    Już nie mogę sie doczekać Twoich pomysłów ♥

    ReplyDelete
  77. ja też nie mogę przyzwyczaić się do szkoły :/
    masz prześliczne włosy :)
    zdjęcia też świetne !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    ReplyDelete
  78. Mi też jeszcze ciężko się przyzwyczaić do liceum :(
    Śliczne zdjęcia!

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Powodzenia! :)
    Piękne włosy *.*
    Śliczne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Jeju, ten tydzień zleciał mi wyjątkowo szybko :( Jakie cudowne zdjęcia! *.*

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  81. Żałuję, że wcześniej nie natrafiłem na Twojego bloga, gdyż jesteś bardzo ładną dziewczyną z ciekawymi zainteresowaniami :)
    Poza tym, byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś zajrzała również do mnie i ewentualnie zostawiła coś po sobie KLIK :)
    Pozderki! :D

    ReplyDelete
  82. Kocham twoje zdjęcia ale proszę... zjedz coś!
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA