27 September 2015

TONIK BEZ SZTUCZNYCH DODATKÓW

Raczej rzadko piszę Wam na temat kosmetyków, bo raz, że wśród speców w tej kategorii się nie znajduję, a dwa, że raczej rzadko je uda mi się kupić coś ciekawego. Myślę, że czytając mnie już dłużej (nawet mimo takiej małej ilości postów z tego tematu haha) wiecie, że zdecydowanie wolę te naturalne kremy, toniki, szampony. Trudno kupić produkt bez parabenów, sls czy innych związków. Sporo eksperymentowałam nawet ze zwykłymi, domowymi produktami - zaczynając od mydła w zastępstwie za szampon, olejków, a kończąc na stercie maseczek (apropo... ostatnio cytryna znalazła u mnie nowe zastosowanie i jest nagminnie wyciskana, cerę mi kochana ogarnęła haha). 
Moja mama ma chyba największego hopla, który dotyczy wszystkiego co zdrowe i naturalne. Sama po części też się trochę zaraziłam i pewnie stąd te wszystkie eksperymenty. Dużo zależy od organizmu, mnie akurat te produkty bez chemicznego składu sprawdzają się sto razy lepiej haha. Obojętnie czy to dotyczy włosów, paznokci, czy ogólnie skóry.
Z tonikami zaczęła moja mama, robiąc jakieś dziwaczne napary z herbaty czy ogórka hehe... Niestety takowe wytwory wymagają okupowania lodówki,  ja akurat nie byłam na tyle wytrwała, żeby odprawiać poranną toaletę w kuchni. Musiałabym latać w te i z powrotem po schodach, a wiecie, rano czas jest na wagę złota :o. 
Skończyło na tym, że mama znalazła sklep, w który, można kupić odpowiednie składniki, a później zrobić z nich np. tonik czy krem (z kremów zrezygnowałyśmy, bo trochę się trzeba przy nich nalatać xd).
W sumie robiłyśmy już chyba ze dwa zamówienia, nawet babcia się załapała i też ma swój tonik haha. Najbardziej zafascynowana byłam zapachem tego różanego (serio tak ślicznie pachnie, że można go ciągle wąchać xd). Teraz zamawiając wzięłyśmy jeszcze hydrolat z krwawnika (bardziej dopasowany do mojej cery), więc zobaczę jak mi się sprawdzi, no tak ładnie jak różna to niestety nie pachnie haha. :D
Niżej macie 'przepis' na taki tonik:
Wystarczy, że znajdziecie jakąś butelkę, do której możecie przelać wszystkie składniki i strzykawkę do odmierzania. W efekcie powstaje ilość toniku, która mi starcza na jakiś tydzień, nie muszę go wtedy wsadzać do lodówki (przynajmniej nic mi się z nim dotychczas nie działo :)
Działanie poszczególnych hydrolatów:
  •  RÓŻANY - działa łagodząco, relaksująco i przeciwzapalnie. Zastosowana jako tonik albo mgiełka doskonale odświeża skórę. Wspomaga jej ukrwienie, przywraca kwaśny odczyn skóry, łagodzi podrażnienia i doskonale nawilża.
  • LAWENDOWY - Działa lekko ściągająco, reguluje wydzielanie sebum, wspomaga leczenie drobnych ran (taniny). 
  • KRAWANIKOWYpomocny jest przy leczeniu stanów zapalnych, trądziku, egzem. Działa wygładzająco, oczyszczająco, przeciwłojotokowo, wybielająco i przeciwzapalnie.  Przywraca naturalne pH skóry.
    źródło - zróbsobiekrem.pl  - tutaj możecie zamówić wszystkie potrzebne składniki :)

No to tak bardziej tematycznie haha, ale obiecuję, że niedługo wpadnę i poopowiadam co tam u mnie! :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

63 comments:

  1. Ja wolę używać sprawdzonych kosmetyków i nie zmieniać ich zbyt często, gdyż moja skóra nie reaguje dobrze na zmiany. Super post :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  2. Wygląda na to że, rzeczywiście jest naturalny i dobry dla skóry. Wypróbuję!

    All Pastel World ♥ klik zapraszam ♥

    ReplyDelete
  3. Ale świetne! Muszę sama wypróbować! Tym bardziej jeśli tak ładnie pachnie. :)


    Zapraszam na nowy post w MIĘTOWYM ZESZYCIE klik

    ReplyDelete
  4. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym tonikiem :)
    Hmm..Może spróbuję :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  5. Ten krwawnikowy by mi się mega przydał! Muszę chyba coś wykombinować :D
    Świetny post, bardzo przydatny! :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  6. woooooow *o*
    genialny przepis, jeszcze nie widziałam takiego wpisu ♥
    kiedyś bardziej interesowałam się kosmetykami które można zrobić samodzielnie, teraz brak mi na to czasu, jednak odbija się to na mojej cerze :/
    gdy znajdę chwilę i odpowiednie składniki z chęcią wypróbuję <3
    3maj się ;)
    stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna sprawa! Ja tez wolę duzo bardziej kosmetyki o naturalnym składzie :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  8. świetny pomysł, zawsze zwracam uwagę żeby skład był jak najbardziej naturalny :)
    karik-karik.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny pomysł na zrobienie własnego toniku. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  10. Fajny przepis. Ja na swoją cerę muszę używać mleczka :c

    ReplyDelete
  11. Ja się jeszcze nie maluje i nie stosuje takich kosmetyków..:) ale widzę, że mają świetne opakowania te toniki
    Julka robisz piękne zdjęcia :)!
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetna robota! na pewno sama spróbuje :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  13. Mi akurat nie sa potrzebne toniki, jednak dla tych potrzebujących mega pomocne! Hmh.. Może polece ten przepis mojej kuzynce ^^ Bardzo przydatny post, a zdjęcia sa po prostu świetne!
    Matany Blog

    ReplyDelete
  14. Ciekawy post :D Spodziewałam się jakiejś zwykłej recenzji a tutaj zaskoczyłaś mnie przepisem na własny kosmetyk :D Super! Teraz chyba każdy ceni sobie naturalność, dlatego warto zrobić samemu taki tonik :D Muszę spróbować!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wejdę zaraz na stronę bo w walce z trądzikiem niestety nie mam szans, haha :D. Próbowałam już chyba wszystkiego, może to pomoże :).
    Nowy post: http://no-ellle.blogspot.com/2015/09/fall.html

    ReplyDelete
  16. Nie pomyślałabym nigdy, że istnieją sklepy gdzie można kupić składniki do wytworzenia toniku itp rzeczy :o
    Super, że masz hopla na punkcie tego co zdrowe i naturalne, pozazdrościć ! :)
    I świetny baner *.* Od razu mnie zauroczył!

    Zajrzyj do mnie!:) Kliknij tutaj

    ReplyDelete
  17. Naturalne kosmetyki przede wszystkim są dobre dla naszej skóry! :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  18. Mi jest to niepotrzebne, ale jednak świetny pomysł! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. fajny pomysł ,toników nie stosuję.Robisz cudowne zdjęcia <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Nigdy nie eksperymentowałam z kosmetykami, ale ja też zauważyłam, że te naturalne sprawdzają się lepiej!

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetny i mega pomysłowy post! Muszę kiedyś skorzystać z takowego "przepisu" :)

    ReplyDelete
  22. o kurcze, super post! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Super sprawa z takimi naturalnymi kosmetykami, będę musiała wypróbować :D
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. oo świetny pomysł na taki tonik, z przepisu na pewno skorzystam ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny pomysł! :)
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. wow!! znam różne domowe mikstury poprawiające kondycję włosów ale w życiu do głowy by mi nie przyszło żeby robić kosmetyki do twarzy!! extra!! i jak zwykle super foty!! :)

    ReplyDelete
  27. Faktycznie ciekawy tonic, i chociaż wiesz tak na prawdę co w nim jest ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    ReplyDelete
  28. O, ostatnio moja mama zaczęła robić tego typu rzeczy sama, może zrobimy ten tonik :)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajny post!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. przeglądne zaraz ten sklep, bo sama się kiedyś zastanawiałam na własnym tonikiem

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Genialny wpis!!
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Bardzo obszernie i dokładnie opisany produkt, to mi się podoba!
    Zdjęcia również piękne!
    Przydałby mi się taki tonik :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Naprawdę super kosmetyki, myślę że wypróbuje ;)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  34. Nie spotkałam się jeszcze z takimi tonikami, ale wydają się być super :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  35. Hmm, ciekawe, zawsze lepsze coś naturalnego od sztuczności. Może i ja spróbuję. :)]

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ciekawe ;D
    może i ja stworze swój :d

    ReplyDelete
  37. Ja również zdziwiłam się że piszesz coś o kosmetykach (bo na twoim blogu jest dość mało takich postów). Mimo to, post naprawdę mi się podoba, bo taki tonik jest mi potrzebny. Najbarsziej podoba mi się w nim to że właśnie nie ma sztucznych dodatków!!! ♥
    Świetny post i zdjęcia.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  38. genialny pomysł, muszę go jak najszybciej wypróbować :)

    ☀Mój Blog - klik☀

    ReplyDelete
  39. ciekawy produkt :)

    Zapraszam na nowego posta ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/09/today-im-me.html

    ReplyDelete
  40. Na pewno ten produkt wypróbuję :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Muszę wypróbować :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Mimo, że jak mówisz, nie jesteś specem od tych kosmetycznych spraw, piszesz jakbyś siedziała już w tym trochę i naprawdę się tym interesowała. Wielkie gratulucje;-)
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  43. Muszę spróbować zrobić taki tonik :)

    http://klaudiasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ale świetny tonik!
    Muszę kiedyś wypróbować i kupić składniki ;D.
    Mój Blog (klik!)

    ReplyDelete
  45. nigdy nie myslalam o tym, aby robic kosmetyki samemu :O chyba nie mialabym na to sily jednak, bo zabawa z chemia i roznymi substancjami to nie moja bajka... zdecydowanie wole fizyke i matematyke, chetnie oblicze cos zwiazanego z tonikiem, ale niekoniecznie go zrobie haha :D!

    http://www.kamop.pl <- klik

    ReplyDelete
  46. Ja i chemia to dwa różne światy, więc wolę nie eksperymentować za bardzo:)
    Mój Blog - MILION SŁÓW

    ReplyDelete
  47. Spróbuje zrobić :) mega przydatny post ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetny tonik! Muszę kiedyś to wypróbować! ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Fajnie że to naturalny kosmetyk napewno wypróbuję :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Chętnie zrobiłabym sobie taki tonik,ale chybe jednak jestem za leniwa by kupowac te wszystkie składniki. Wolę kupić jakiś gotowy ziołowy :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Świetny post :) bardzo ciekawe i oryginalne diy :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  52. Wygląda ciekawie, musiałabym spróbować :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Fajny pomysł ;) Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    ReplyDelete
  54. Świetne diy ;)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Pomysł fajny, ale chyba jednka nie dla mnie :(

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. świetne sprawa! ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    ReplyDelete
  58. Bardzo ciekawy sklep :]
    Może i na mnie by coś podziałały te cudaki? *o*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Jestem bardzo ciekawa jak by tu u mnie podziałało... Ostatnio przerzuciłam się z takich typowych toników ( i tego typu kosmetyków ) z drogerii na takie z apteki i szczerze przyznam, że to był bardzo dobry pomysł bo zmiana była ogromna oczywiście na lepsze :)

    milkyalpaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Świetna sprawa z tymi tonikami! :)
    Takie naturalne kosmetyki są najlepsze.
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Wiktoria i Weronika|♥
    ♥NOWY POST ♥ [KLIK]

    ReplyDelete
  61. Uwielbiam naturalne kosmetyki :) Dzięki,że podałaś stronkę,zamówiłam sobie trzy rzeczy,juz nie mogę się doczekać aż zacznę uzywać.Mogę od siebie polecić zioła szwedzkie,mają naprawdę szerokie zastosowanie-do kupienia w aptece.:)
    Pozdrawiam- Margaret blog

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA