07 October 2015

TYLE DO OPOWIEDZENIA...


To już chyba jakaś tradycja - za każdym razem, na początku roku szkolnego mam jakiś straszny zastój z blogiem. Zawsze mam wtedy wrażenie, że jeszcze chyba nigdy nie byłam tak niezorganizowana.. taa ale co tu się oszukiwać. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek należała do tych zorganizowanych. W dalszym ciągu walczę z zostawianiem wszystkiego na ostatnią chwilę i moją super systematyką. Trudne to, ale naprawdę muszę się wziąć w garść, bo odkąd przekroczyłam próg szkoły historia w zasadzie się powtarza... 
Sporo się dzieje z takich drobnych rzeczy, bo całe weekendy pozajmowały mi jakieś różne wyjścia (w tym oczywiście urodzinki Kariny). W tym tygodniu też zapowiada się dość sporo, bo planuję pozmieniać też parę rzeczy w blogu. Najpierw zacznę jednak od tej mojej organizacji.. przyda się haha.
Ostatnie jeszcze wkręciłam się w turecką mode na sukces... Pomijając, że oglądają to chyba wszyscy dziadkowie moich znajomych... Babcia tylko się na mnie popatrzyła i zaczęła śmiać. Sadząc po tym jak reaguje na ukrytą prawdę to może i dobrze, że nie ogląda seriali. Braciszek skomentował raz w imieniu babci fabułę jednego z odcinków... Powiem tyle - mało co kubek herbaty nie wylądował mi między oczami. Babcia wszystko porozlewała ze śmiechu, nie dowierzając, że naprawdę tak brzmi irytując się głupotą tych programów haha. 
Co jak co ja tam się czasem lubię odmóżdżyć... Ale przyjmijmy, że ten mój serial oglądają starsi, dlatego iż zawiera głębokie wartości.. okej? haha
                                                                  klik (poklikacie? :)

Ajajaj zaraz zapomnę! Przez ten miesiąc jestem w jessmili, więc zapraszam. Swój dzień mam konkretnie w środy (między innymi dzisiaj), także wpadajcie. :D Jak nie wiecie jeszcze o co chodzi to zapraszam niżej:
snap - jessmilia99 ask instagram
Buziaki i widzimy się niedługo! 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

114 comments:

  1. Super post <3 Ja też za bardzo nie radzę sobie z organizacją , śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Też nie jestem osobą dobrze zorganizowaną. Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)
    (KLIK)

    ReplyDelete
  3. Też nie należę do osób zorganizowanych ale jakoś daję rade :D
    Za ciekawy serial się zabrałaś haha:D
    Prześliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia . Jeżeli mogę wiedzieć jak przerabiasz zdjęcia to w jakim programie
    zapraszam dopiero zaczynam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  5. Ja też nie należę do najbardziej zorganizowanych osób na świecie, super, że jesteś w tym miesiącu w Jessmilii <3 śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mam podobnie! Nie mogę się jeszcze pozbierać..

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nie martw się, nie jesteś jedyną co ma problem z organizacją! Hahhaa
    Super fotki i fajna stylka ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Skąd ja znam ten brak organizacji i odkładanie na ostatnią chwilę :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  9. Też kiedyś oglądałam Modę na sukces, ale tą amerykańską wersję. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Boże jakie sliczne zdjęcia! Słyszałam na snapie o tym serialu :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja tam uwielbiam wspaniałe stulecie i nie przeszkadza mi to, że oglądają go starsi ludzie hahah.
    Super zdjęcia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. świetny kolor bluzki no i balerinek ;D

    ReplyDelete
  13. Ja również jestem strasznie niezorganizowana :(

    blog-klik

    ReplyDelete
  14. Gratuluję bycia w Jessmilii! <3 Cudowne zdjęcia, z każdym postem zadziwiasz nimi jeszcze bardziej (oczywiście pozytywnie) ! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  15. Sliczne zdjecia <3

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  16. Ja czasami oglądam Wspaniałe stulecie

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    ReplyDelete
  17. piękna jak zawsze fotki też extra!

    turecka moda na sukces?!! a co to jest? :D

    pozdrawiam!

    Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  18. świetny post! tez by przydalo mi sie troche wiecej organizacji... :D
    Fajne fotki ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Hahaha jesteś genialna :D
    A post jak zwykle śliczny <3

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  20. również mam mnóstwo "drobnych wyjść" i uwierz mi chyba, każdy jest czasem niezorganizowany ;)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  21. Przynajmniej nie jestem sama z tą organizacją! W dalszym ciągu z nią walczę i w ten weekend muszę wszystko z dokładnością zaplanować żeby nie zapomnieć :D
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  22. Moja pani od religii ogląda ten serial haha! :D

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  23. Ja też jestem na początku roku kompletnie niezorganizowana xD

    ♥świat uczennicy♥

    ReplyDelete
  24. Ale ślicznie wyglądasz! Spokojnie ja także oglądam tego typu seriale. :) Ale ślicznie wyglądasz!


    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    ReplyDelete
  25. A u mnie jest odwrotnie - ja nie lubię takich seriali, a babcia ogląda je nałogowo! Haha, no może przesadziłam :)
    Ślicznie wyglądasz i ciekawie mówisz w jessmilii! Powodzenia!

    Mój blog-xoxolyy

    ReplyDelete
  26. Moja babcia z zafascynowaniem pochłania każdy odcinek! Kiedyś kazala mi stać przy niej przez dziesięć minut, by pokazać jej aktora, który jej się podoba :D
    A z organizacją... zawsze tak jest. Mam tak, że o ile w wakacje jestem z blogiem w miarę ogarnięta, tak w roku szkolnym tą organizację przeznaczam właśnie na edukację. "Organizacja" to dużo powiedziane, ale przez to nie wystarcza mi już jej na bloga :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Może i stary serial, ale pewnie coś ma w sobie że się lubi oglądać haha:D
    Ja tak samo mam dosć nietypowy serial bo meksykański ale go cholernie lubię :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam twój sposób pisania :) Ja ostatnio zaczęłam oglądać Brzydulę ;o
    Piękne (jak zwykle) zdjęcia :*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    ReplyDelete
  29. Moja babcia ogląda/ła? modę na sukces, hahaha, kiedyś oglądałam z nią trochę. ;) Teraz też ogląda 'Wspaniałe stulecie', dla mnie tak samo... hmm... ciekawe. XD
    Super look. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. każdy lubi co tam lubi ;))
    każdy gdy zaczyna się szkoła ma 'zastój' to już chyba jakaś zasada hahah

    http://poprostunataliaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Haha, ciekawie napisane! :)
    Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja też zawsze na początku szkoły nie umiem się zorganizować :/
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyszłaś na zdjęciach. Zawsze dużo się dzieje na początku roku :'c
    Ja oglądam turecie Wspaniałe Stulecie, też wkręca XD

    ReplyDelete
  34. Ja też nigdy nie potrafię się zorganizować... ale jak już się człowiek wkręci to jakoś idzie. :)

    http:blog-niebanalny.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Te ostatnie zdjęcie jest najfajniejsze. W sumie też mam już chyba taki 'zwyczaj' że zaczyna się początek roku, a ja jestem zawalona kartkówkami i sprawdzianami! Blog niestety drugi plan :/

    All Pastel World ♥ klik zapraszam Cię ♥

    ReplyDelete
  36. Ja za to zawsze muszę mieć wszystko zorganizowane :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Oglądam Ciebie w Jessmilii, najbardziej lubię Twoje snapy! <3
    Czasem też oglądam ten serial haha! Nawet fajny jest!
    Bardzo ładna stylizacja no i jak zawsze, piękne zdjęcia!

    Buziaki! :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  38. Świetny post ;) Mam nadzieję, że szkoła nie będzie taka zła i znajdziesz więcej czasu na blogowanie ;)

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  39. jakie piękne zdjęcia! <3
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia ! <3

    ReplyDelete
  41. O jak fajnie że jesteś w Jessmili! To super akcja! :D
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. ja teraz nawet nie oglądam telewizji, za dużo nauki mam, uczę się a i tak nie idzie najlepiej

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Z początku trudno jest wszystko pogodzić, zorganizować. Potrzeba czasu, aby wiedzieć w jakim czasie sie ze wszystkim wyrabia itp :)
    Pięknie wyglądasz <3
    Ja niestety jestem osoba, która nie ma wolnego czasu.. Po szkole odrabiam lekcje, potem nauka, potem godzina ćwiczeń, potem sprawy blogowe i tak mija cały wieczór (lekcje praktycznie codziennie kończe o 16) . A w weekendy jeźdze na mecze, wiec wolną mam tylko niedziele :( Brak czasu na odmużdżenie :/

    rilseee.blogspot.com

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Też nie jestem osobą zorganizowaną, wszystko chcę robić na spontanie, chociaż tak się czasami nie da.
    Dodałam snapa! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Super post, ne tylko ty jesteś zdezorganizowana! Przyznam się szczerze, że nauczyciele też mają w tym swoją winę, bo nie wiem jak inni, ale ja jestem "online" pierwszy raz od 3-4 dni. Dodatkowo jutro mam kolejne kartkówki ehhh.. Przez to zaniedbałam trochę bloga, ale w najbliższym czasie postaram się to zmienić!
    Mój blog!
    Zapraszam do klikania w linki z dresslink ;)

    ReplyDelete
  46. też mam problemy z organizacją, szczególnie właśnie na początku roku szkolnego :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ja staram się zawsze wszystko jak najlepiej zorganizować. Ale jeszcze nie mogę przestawić się w 100 % na tryb " ucz się i odrabiaj prace domowe jak wrócisz ze szkoły, a nie wieczorem", bo przez pierwszy miesiąc w liceum, nie dali mi porządnego kopa żebym zaczęła działać, a po wakacjach jestem taka rozleniwiona! Muszę to jakoś pokonać! Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  48. śliczne zdjęcia ;)

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Spodnie sa cudowne, pozdrawiam

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Ja też się wkręciłam w Wspaniale Stulecie, ale to było już naprawdę dawno - praktycznie od początku. Za bardzo to wciąga że chyba od 5 odcinka oglądam do teraz!

    milkyalpaka.blogspot.com

    tomito-tomito.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Problem z organizacją to częsty problem, na początku roku szkolnego ;p Pięknie wyglądasz, tak dojrzale! :)

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Powodzenia życzę w doskonaleniu organizacji :)
    Śliczne zdjęcia *.*
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Czasem robię sobie plan tego, co mam zrobić i ile czasu mi to zajmie, polecam :) Masz świetneego bloga, super tematy, wygląd i zdjęcia! Zapraszam Link

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  56. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  57. Genialne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :*
    http://udecidedgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Julko, uwielbiam twoje zdjęcia. Zawsze przejrzyste takie śliczne. Powinnaś zrobić poradnik! :D
    Turecka ,,Moda na sukces" powiadasz? Chyba nawet wiem o jaką chodzi, hahah.
    Bonia z bloga Bonia Blog

    ReplyDelete
  59. Też mam taki jeden serial XD super zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Eh, u mnie z systematyką i organizacją też jest słabo, również o bloga odciągają mnie różne inne zajęcia :))
    Hahaha ja też czasami się lubię "odmóżdżyć" :D Ale tureckich seriali jeszcze nie oglądałam!
    Piękne zdjęcia!


    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja również nie radzę sobie z zorganizowaniem
    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. to ten serial jeszcze leci? :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Cudowne zdjęcia, śliczna stylizacja, kliknęłyśmy (8.90$)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥

    ReplyDelete
  64. Ja też walczę z zostawianiem wszystkiego na ostatnią chwilę... To jest po prosu silniejsze ode mnie, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz, haha
    Tak na marginiesie - nie wiem, czy piszę to dlatego, że jest prawie północ i ledwo myślę, czy dlatego że jestem taka szczera, ale jakkolwiek to brzmi - masz cudowne nogi. Naprawdę ci ich zazdroszczę... I teraz uświadamiam sobie, jak to musi wyglądać dla ciebie hahaha
    Już się uspokoiłam tak więc, świetny post (z resztą jak wszystkie twoje wpisy) :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  65. Organizacja to moja słaba strona ;p
    Śliczne zdjęcia i świetna bluzka <3 ;)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  66. Super, że jesteś w jessmili naprawdę miło się Ciebie słucha. Świetne zdjęcia!

    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  67. Tureckiej mody na sukces nie oglądam, ale seriale typu Ukryta Prawda, owszem:D Świetnie żejestes w jessmili :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Zastój z blogiem na początku roku jest normalny, więc nie masz się czym przejmować ^^
    Świetny post i genialne zdjęcia :D
    Bardzo podoba mi się twoja stylizacja.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  69. Ja też nie potrafię się zorganizować. ;/
    Mogłabyś poklikać u mnie? <3 roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. to samo mowilas na jessmilli :D haha ladne zdjecia :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Z organizacją u mnie też ciężko, na ten rok szkolny kupiłam nawet kalendarz jednak i to nie pomaga haha.
    Śliczne zdjęcia jesteś mega fotogeniczna :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, nowy star, nowe możliwości :) http://beforeigo-away.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Dobre! Ja się wciągłam w oglądanie seriali typu Zbuntowany Anioł czy Jesteś moim życiem - polecam :d
    Zapraszam również do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. swietne zdjecia <3 domyslam sie ze chodzi o wspaniale stulecie XD
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  74. Śliczne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Bardzo śliczna jesteś, obserwuję :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. jesteś piękna! :)

    blog-akkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Jak zawsze cudowne zdjęcia! :))
    Mój blog---klik

    ReplyDelete
  78. Cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    ✿WIKA BLOG✿

    ReplyDelete
  79. Cudowny blog!
    Zaobserwowałam, właśnie zaczynam bloga mogłabyś wejść i ocenić jak mi idzie?
    Byłabym wdzięczna :)
    http://agata20.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Też od zawsze walczę z organizacją, trzymam kciuki za Ciebie i za mnie. :D ♥ Cudowne zdjęcia.

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Piękne zdjęcia :* Zapraszam na posta <3 Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  82. ale masz piękna bluzeczkę kochana;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Masz przepiękne włosy, strasznie Ci zazdroszczę ! *u* Ja osobiście oglądam też w stylu "odmóżdżaczy", bo fabuła jest tak pokręcona, że szok, ale też lubię przy nich się odprężyć i nie myśleć o natłoku nauki. ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Niestety szkoła utrudnia wiele rzeczy.

    http://betterloooattheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. U mnie z organizacją to tak samo; z niczym się nie mogę wyrobić, a wszystko zostawiam na ostatnią chwilę i tylko jęczę, dlaczego to ja nie mogę sobie ze wszystkim poradzić! Ale u mnie to tego się chyba nie da wykorzenić, taka już jestem i to chyba też zasługa siedzącego we mnie małego leniucha, który mi ciągle mówi "Po co się teraz uczyć, sprawdzian za tydzień! Nauczysz się wieczór przed egzaminem, daj spokój!" a ja mu wierzę i tak sobie tkwię w tym przekonaniu, załamując się, kiedy przychodzi co do czego. Da się jakoś tego pozbyć? Bo ja naprawdę chciałabym jakoś się zorganizować, dać radę wszystko ogarniać, ale co, po prostu jestem roztrzepana haha
    A ciebie podziwiam, że oglądasz 'Modę na sukces' haha! Naprawdę, jak ja kiedyś widziałam, jak moja babcia to ogląda, to łapałam się za głowę, bo to, ile tam się dzieje, to lepiej już mówić! Ja preferuję seriale w stylu Scream Queens, Teen Wolf i inne wymyślne seriale młodzieżowe haha
    Śliczne zdjęcia, mam ostatnio obsesję na punkcie kurteczek jeansowych, więc oczywiście twoja jest super! Ale kurcze, zdjęcia w porze jesiennej są tak piękne...

    zapraszam i do mnie *klik*

    ReplyDelete
  86. Ja na szczęście w tym roku całkiem dobrze się zorganizowałam!
    Świetne zdjęcia. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  87. Też lubię odmóżdżyć się przy tym serialu xD
    Obserwuję :3 ♥
    http://marmurka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Cuudne zdjęcia *_*
    Zapraszam do siebie :) Dopiero zaczynam ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Dawaj i zorganizujesz wszystko! :D Masz cudnego bloga, więc dbaj o niego:*

    zapraszam> gabsstylee

    ReplyDelete
  90. Ja też na początku roku mam problem z organizacją :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Żebym ja tak się ubierałam jesienią. Mieszkam w górach i nie mogę ubrać baletki jesienią. Mam kurtkę, kozaki i ciepły szalik.
    Ja jestem zawsze nieposkładana. Nigdy nie wiem co się dzieje, gdzie jestem i czy wgl istnieje!
    Zapraszam do mnie :
    hipstaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. cunde balerinki, tylko gdzie cię wcieło Jula?
    obserwuje i zapraszam do siebie
    poprostunataliaa.blogspot.com/
    komentarze i obserwacje mile widziane;)

    ReplyDelete
  93. Ja nie oglądam takiego typu seriali bardziej lubie cos w typie Amerykan horror story ;)
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik

    ReplyDelete
  94. Trudno jest pogodzić naukę z blogowaniem ;/
    Genialne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  95. Cudna stylizacja :)
    Jak i sam post ♥

    Zapraszam do mnie -> http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. Idealne zdjęcia i genialny post. Może zajrzysz? http://lidmonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  97. świetny wpis ! ;-) zapraszam do mnie jestem nowa. ;*

    ReplyDelete
  98. świetna stylizacja i oczywiście świetny post
    zapraszam serdecznie do mnie http://footomagia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Witam,
    naprawdę bardzo ładna stylizacja. Elegancka, klasyczna i z gustem.
    Pozdrawiam
    http://blue-lifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. ja nie przepadam za serialami typu ukryta prawda, czy moda na sukces. wolę swoje seriale ;) jesteś urocza :D
    healthybeautylifestyle

    ReplyDelete
  101. Ja też zawsze na początku roku z blogiem mam zastój :/ I później muszę się bardzo mobilizować :)
    Przy okazji zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK<

    ReplyDelete
  102. Piątka dla niezorganizowanych osób! Zawsze kiedy mam wrażenie, że wszystko mam dopięte na ostatni guzik to przypominam sobie ile rzeczy mi umknęło... :D

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  103. cudowne zdjęcia ;)
    queen-sky.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. Śliczne fotografie :) Zapraszam do mnie http://passionodair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. sliczne
    https://dreamergurls.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA