05 November 2015

PASTELOWO | KONKURS


Hej hej... piszę właśnie z nad zeszytu od geografi.. w sumie to z kartki, bo zeszyt raczyłam zgubić ;_;. Mówiłam już, że nie długo sama się zgubię w tym moim bajzlu? Wspominałam. Mniejsza, właśnie nadchodzi kolejny tydzień, także można się zacząć łudzić, że tym razem jednak coś ogarnę. Tak, tak na pewno. Nie długo zamelduję się tutaj z powrotem i powiem jak mi poszło hehe. Ale co ja będę narzekać, najważniejsze wreszcie wpadałam w jako taki szkolny rytm, także jestem w stanie robić coś poza moim tradycyjnym 'nic' czy łażeniem jak zoombie. No trochę mi to zajęło. :D
Poza tym wpadam dzisiaj, żeby wspomnieć coś niecoś o konkursie... za który Patrycja z Laurą już dawno powinny mnie ukatrupić haha. Plus w bonusie zdjęcia z Olą, czasem jak za bardzo się wkręcę to biedna musi znosić już nie tylko moją wizję artystyczną na swojej twarzy, ale jeszcze i różne fryzy czy pozowanie. Także dzisiaj pomysły na mejkap i pazury z Olą w roli głównej haha, tak się teraz patrzę, ze aż za mocno w pastele sobie poleciałam. 
| płaszczyk - klik | naszyjnik - klik |
Muszę tylko coś wspomnieć na temat tych pazurków. Robiłam podobne przez praktycznie aż do teraz (bo napadł mnie jakiś morderczy leń), ale jeśli macie też tak strasznie cienkie i łamliwe paznokcie to patent niezły. Nakładałam po prostu odżywkę, później 2-3 warstwy jasnego lakieru plus ewentualnie jakiś utwardzacz na sam koniec. Trzymają się przeważnie coś koło tygodnia (Ola stanowi wyjątek, bo u mniej jeden dzień i po zabawie), a co najlepsze dzięki temu przestały mi się łamać te głupie paznokcie. Serio, taki ładne długie wytrzymywały. :o
naszyjnik - Hapiness Botiuqe

ZASADY KONKURSU:
- publicznie zaobserwować blog PatrycjiiLaury oraz mój i w komentarzu oraz mailu napisać pod jaką nazwą nas obserwujecie
-zaobserwować instagram PatrycjiiLaury i mój (jeśli ktoś NIE ma to nie musi)
-wysłać maksymalnie 2 zdjęcia wykonane przez siebie na e-mail
jesienwkolorach@gmail.com
-dodać na bloga baner naszego konkursu i podlinkować go do strony z konkursem :)
NAGRODY:
I miejsce: design od Patrycji oraz dodanie do 'czytanych' w pasku bocznym na tydzień
II miejsce: dodanie do 'czytanych' i nagłówek ode mnie
III miejsce: post promujący i list od Laury














Konkurs trwa do końca listopada (bo skopałam sprawę i dodaję posta z opóźnieniem... bez bicia się przyznaję XD)

94 comments:

  1. Replies
    1. ale na tych zdjęciach to nie jest Julia :'))))

      Delete
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Co do odżywki do paznokci to ja jej nie polecam, okropnie zniszczyła mi paznokcie..

    ReplyDelete
  3. śliczna modelka i zdjęcia! też mam ten płaszcz i go uwielbiam :)

    ReplyDelete
  4. Przepiękne zdjęcia! :))
    Mi odżywka również bardzo pomogła ;)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Obserwuje jaką byagata agata. Mój blog to www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jaka ona śliczna! ♥
    Piękny naszyjnik ma na sobie i ogólnie bardzo ładnie wygląda :*
    Mogę wiedzieć gdzie dodajesz te napisy co są na zdjęciach? :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  7. Naprawdę ładnie ją pomalowałaś :D Zdjęcia są cudowne! Ja i moja "organizacja" też najlepiej się nie dogadujemy także rozumiem doskonale xd

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  8. Łał, jaki cudny makijaż! Uwielbiam pastele, śliczna modelka :)
    Co do tej odżywki to zdania są podzielone, jedni chwalą, drudzy nienawidzą. Ja osobiście jeszcze jej nie stosowałam, bo mama mi zabrała, haha
    Pozdrawiam!
    Nowy post, zapraszam-klik! ♡

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie pastelowe klimaty :)

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Masz śliczną przyjaciółkę! Ja również za tą odżywką nie przepadam, tzn. może nie zniszczyły mi się po niej paznokcie, lecz nie dostrzegałam po niej żadnego efektu. Śliczny naszyjnik *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Pastelowe kolory są śliczne, pasują Oli! :D
    I cudowne paznokcie ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam takie kolory! wszystko idealnie pasuje :)
    A zdjęcia to już w ogóle prześliczne

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Dużo słyszałam o tym pudrze z manhattanu trzeba będzie go wypróbować :)

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia i bardzo fajny patent na paznokcie! Prezentuje się niesamowicie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Cudowne zdjęcia i bardzo fajny patent na paznokcie! Prezentuje się niesamowicie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczna dziewczyna :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. świetny makijaż :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Oj tam, takie pastelowe kolory są urocze, bardzo je lubię, więc fajnie zobaczyć coś w tych odcieniach! Naszyjnik jest śliczny!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia! :) Życzę wszystkim powodzenia w konkursie! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Życzę Wszystkim powodzenia! Zawsze tak robię, że gdy maluję paznokcie to pod lakierem nakładam 1-2 warstwy odżywki Eveline 8w1, mi trzymają też około tygodnia, a do tego rosną długie i nie łamią się. Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jejku, cudowne zdjęcia, cudowny makijaż, cudowny blog! :3
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  22. Ładne zdjęcia i naszyjnik. A może właśnie w tym tygodniu Ci się uda ;) ?
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia cudowne, bardzo udana sesja ;)

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia prześliczne!!! U mnie też lakier się nie trzyma xd
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Pasują jej takie kolory. :)
    Powodzenia wszystkim! :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Sama stosuję tą metodę do paznokci.
    Pozdrawiam.

    Hopefulness Blog ♥

    ReplyDelete
  27. Super zdjecia :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  28. Twoja przyjaciółka ma śliczny makijaż i płaszczyk! :)
    Piękne zdjęcia :)
    Co do konkursu, zastanowię się! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. sliczne zdjecia
    fashionstreetinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super konkurs, łądne zdjęcia - masz talent!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. dziewczyna na zdjęciach wygląda zjawiskowo *.*

    ReplyDelete
  32. Ta odżywka bardzo mi pomogła :)
    Jutro idę na zdjęcia i mam nadzieje, że jakieś bedzie w miare 'ok' i wysle :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  33. Ale piękny makijaż! W ogóle zdjęcia są genialne <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jjek, przepiękna jest ta Twoja Ola. Rewelacyjny post przesiąknięty cudownymi zdjęciami ♥

    ReplyDelete
  35. Jakie śliczne zdjęcia *O*

    http://milkamikam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Przecudowna stylizacja i zdjęcia ♥ Kocham pastele...
    Bardzo fajny posmysł na konkurs!
    Świetny naszyjnik.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  37. Sliczne zdjęcia :3 wezmę udział w konkursie gdy tylko wrócę do domu na pewno :D
    A co do oaznokci to zawsze tak robię, trzymają sie do 5 dni czaaaaasem xD
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Piękne zdjęcia. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki przedstawiłaś produkty użyte do zdjęć :) A Oli ślicznie w różowym.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bardzo lubię ten matowy top coat, jest on bardzo tani, a daje super efekt na paznokciach :)
    Zdjęcia bardzo ładne, choć widziałabym tę stylizację na innym tle :)

    ReplyDelete
  40. Bardzo fajny blog
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia :) Cudowny naszyjnik *.* <3

    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia! Wow *-* Lubię kolory pastelowe, ten żakiecik przypadł mi do gustu :)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Biorę udział w konkursie:
    1. Obserwuję blogi jako: Natalia Łempicka
    2. Obserwuję instagramy jako: Cuqqierkowa
    3. Wysłałam zdjęcia.
    4. Wstawiłam baner all-pastel-world.blogspot.com ☆klik☆

    ReplyDelete
  43. Śliczne zdjęcia i bardzo ładny makijaż :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia, powodzenia w konkursie wszystkim biorącym udział :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
  45. łał, super outffit :)♥
    Zapraszam do mnie ;)

    princess-aim.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Mega zdjęcia! Naprawdę piękne ;)
    Powodzenia dla wszystkich biorących udział :D

    http://kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Cudowne zdjęcia, a modelka bardzo ładna! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  48. Masz śliczną przyjaciółkę :3 kocham pastele, nie przesadzilas :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ja myślałam, że się już ogarnęłam ale jednak się myliłam XD Nie mogę przywyknąć do tej szkoły...
    Zdjęcia są genialne ♥
    Biorę udział!:
    Obserwuję blogi jako: Maryla
    Obserwuję IG jako: meery_x
    Baner: meryy-blog.blogspot.com - KLIK
    E-mial: maryla13wp.pl@wp.pl

    ReplyDelete
  50. Cudownie wygląda w pastelowych kolorach :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Szczerze mówiąc ja też ledwo ogarnęłam się z tym wszystkim... Chociaż ten rok szkolny mi tak niesamowicie szybko pędzi. Zdjęcia są cudowne, na ostatnie nie mogę się napatrzeć. Jest po prostu idealne! ♥

    Biorę udział w konkursie:
    Obserwuję blogi jako: Mery (nie wiem czemu, jak wchodzę na bloga Laury wyskakuje mi odmowa uprawnień, więc spróbuję jeszcze później)
    Obserwuję insta jako: lamorozec 55
    Mój blog: ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM
    E-mail: kinga.fig@onet.pl

    ReplyDelete
  52. Prześliczne zdjęcia! Ja ostatnio zgubiłam zeszyt od historii xD
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia, bardzo udany makijaż! :)

    Biorę udział w konkursie:
    1. Obserwuję blogi jako: Wiktoria Goczoł (bloga Laury nie mogę zaobserwować, gdyż wyświetla mi się komunikat "Ten blog jest otwarty tylko dla zaproszonych czytelników")
    2. Obserwuję instagramy jako: stayclassyandwearprada
    3. Wysłałam zdjęcia.
    4. Wstawiłam baner na: malowane-roza.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ładnie wygląda, pasuje do jej typu urody :-)

    ReplyDelete
  55. Cudowny makijaż! I piękne zdjęcia! <3
    Powodzenia wszystkim :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Naprawdę, ale masz ślicznego bloga !
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Przecudowny makijaż, który pasuje do urody dziewczyny i wspaniałe zdjęcia! Twój blog jest naprawdę jednym z moich ulubionych! Pozdrawiam cieplutko :*
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Kolor płaszczyka genialny :) cała stylizacja jak najbardziej udana
    Pozdrawiam i biorę udział w konkursie :)
    Obserwuje:
    blogi jako Strawberry Cake
    instagramy jako straaawberrycake
    Wysłałam zdjęcia i dodałam baner na www.straaawberry-cake.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Modelka została ślicznie wycharakteryzowana :*
    Cudowna stylizacja, a lakier ma bardzo ładny odcień różu!
    Zgłoszę się do konkursu w e-mailu i tam wszystko napiszę.

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Cudowne zdjęcia! :)
    W płaszczyk oczywiście kikłam :)
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    ReplyDelete
  61. Ja póki co odpuszcze sobie design, bo dopiero zmieniałam :)
    Ale życze reszcie powodzenia :)
    A zdjęcia śliczne!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy "TOP 5"

    ReplyDelete
  62. Piękne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Cudowne zdjęcia. *-* Wysłałam zgłoszenie! :*

    ReplyDelete
  64. http://mywaays.blogspot.com/ jesteś genialna :D

    ReplyDelete
  65. Świetne zdjęcia, zakochałam się w tym płaszczyku :)
    http://xwikens.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Blogi obserwuję jako Marta, a instagramy jako marzap1.

    ReplyDelete
  67. Obserwuję blogi pod nazwą: Ewa Skoczeń, instagramy: ewaskoczen
    szafirek-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Genialne zdjęcia i jak zwykle super dopracowany post!

    milkyalpaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Przepiękne są te kolory *.* oficjalnie zakochałam się w pastelach :D W konkursie już biorę udział i czekam na wyniki z niecierpliwością :) Odżywka ostatnio przestała na moje paznokcie działać, bo mi nie rosną, zrobię małą przerwę i zobaczymy, może czegoś nowego trzeba poszukać

    http://by-paolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Obie z nagłówku widzę, że jesteście piękne. *-* Pastele zawsze podobają mi się na kimś a Ola ma taką delikatną urodę, że na niej pasują idealnie.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    ReplyDelete
  71. Jesteś śliczna , towje zdjęcie są dopracowane w każdym detalu .Jesteś dla mnie mega inspiracją w wolnej chwii zapraszam :)
    KLIK

    ReplyDelete
  72. Śliczne zdjęcia :D Zapraszam do mnie na posta <3  Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  73. Jejku Ola wyszła prześlicznie na zdjęciach! :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  74. Piękne zdjęcia <3
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Ślicze zdjęcia, bardzo podoba mi się płaszczyk.

    Zapraszamy, http://julka-i-julka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    ReplyDelete
  77. Biorę udział! :)

    Obserwuję blogi jako: Natalia T
    Na instagramie: nataliatomon
    Zdjęcia wysłałam na e-mail
    Baner znajduje się na blogu: http://lentille-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Blogi obserwuję jako: Marlena Janik
    Instagramy jako: @marlenacom

    Pozdrawiam,
    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  79. Mam ten sam problem z paznokciami. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    KLIK :)

    ReplyDelete
  80. Zdjęcia są wprost cudowne :)
    ________________________________________
    Biorę udział w konkursie:
    1. Obserwuję blogi jako: kayah
    2. Obserwuję instagramy jako: cayaa13
    3. Zdjęcia zostały wysłane.
    4. Wstawiłam baner na blog: --->click<---

    ReplyDelete
  81. Delikatne i magiczne zdjęcia! Powodzenia wszystkim w konkursie :)

      Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  82. świetne zdjęcia ;* pozdrawiamy i życzymy wszystkim powodzenia w konkursie !
    dreamoutloud.f

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA