01 November 2015

TROCHĘ ZAMIESZANIA | FOOTSHOP


Ostatnio tak mało mnie tutaj, że nawet nie wiem co wam powiedzieć i od czego zacząć. Szkoła absorbuje całą moją energię, w większości nawet w pozytywny sposób. Po prostu wszystko dzieje się strasznie szybko, jest sporo nauki, atrakcji i dosłownie wszystkiego na raz, a przy moim wybitnie 'szybkim' ogarnianiu każdej sprawy po kolei tworzy się bajzel. I to naprawdę niezły. Już nie tylko w pokoju... pomijając, że po setnym z rzędu sprzątaniu dalej wygląda jak miejsce parady wszystkich klęsk żywiołowych. Od tornada i totalnej wichury na trzęsieniu kończąc ;_;. 
W każdy weekend powtarzam sobie, że to właśnie ten moment kiedy wszystko, na spokojnie uporządkuję. Wychodzi jak zawsze. Siedzę i robię dosłownie nic. Udało mi się nawet zauważyć ostatnio, że choruję na pewną przypadłość. Generalnie zaraz po powrocie ze szkoły zaczynają kleić mi się oczy, więc kiedy tylko wybije 21-22 jestem już w łóżku i śpię. Tak, właśnie o tej godzinie. Coś czuję, że znalazłam super wymówkę, żeby jak najmniej czasu spędzać na jakiejkolwiek nauce, czy w ogóle robieniu czegokolwiek konkretnego haha. 
Dobra dobra, w tym tygodniu czeka mnie jeszcze tylko całkiem ładna sterta przełożonych sprawdzianów (zaczęło się udawanie, że jak przełożymy sprawdzian to będzie więcej czasu, żeby się pouczyć.. ha ha ha nie muszę mówić ile ma to wspólnego z prawdą), jakoś trzeba dociągnąć do świąt...ferii... a potem wakacji!
A tak w ogóle, jakiś czas temu przyszły mi buty ze sklepu footshop, ale przez małe problemy z kompem dopiero teraz mogę Wam je pokazać. 
Za coś ok. tydzień będziecie też mogli zobaczyć stylizacje z nimi. :D A póki co zachęcam do zaglądnięcia na stronę, mają naprawdę ogromny wybór różnych butów. Naprawdę sporej części nawet nie widziałam w sklepach, więc naprawdę warto, może akurat coś fajnego wypatrzycie! :)) 

92 comments:

  1. Śliczne zdjęcia,butki, stylizacje :D A co do postu to fakt, trzeba wytrwac do swiat,ferii,wakacji ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. też w pokoju ciągle mam bałagan i jeśli chodzi o sprawdziany to całkowicie cię rozumiem :/ zdjęcia są świetne!
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  3. Ciekawe zdjęcia :) Byłam zaskoczona czemu Cię nie było tyle :/

    http://all-pastel-world.blogspot.com/2015/10/jesienna-sesja-zdjeciowa-czy-doba-jest.html

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Takie magiczne :) Byłam zaskoczona, że Cię nie było tyle :/

    Mój blog ••klik••

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia wyglądają magicznie!
    Pozdrawiam
    Mój Blog

    ReplyDelete
  6. Świetne stylizacje oraz cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  7. Faktycznie, szkoła pochłania niesamowicie dużo czasu i energii. Ciężko jest pogodzić blogowanie z nauką i innymi obowiązkami. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  8. Super zdjęcia! Te buty pasują do Ciebie, są takie żywe i kolorowe - jak Twoja osobowość :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia! ;)

    aliszja36.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudowne zdjęcia! :*
    http://marmurka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja w szkole mam to samo, haha. I non stop poprawy...

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    ReplyDelete
  12. Mój pokój wygląda tak samo jak twój :") A w szkole to już w ogóle tyle sprawdzianów :")
    Świetny post i śliczne zdjęcia~!
    matany-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Noo nareszcie! :D Kochana, w zupełności Cię rozumiem. Mam podobnie, ponieważ w tym roku mam egzaminy więc punkt 21 i idę spać! Niestety ;c
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia. Ahh, szkoła męczy. No przełożone sprawdziany nie są na lepsze XD
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    ReplyDelete
  15. Świetne buty!
    Ja ostatnio też mega zaniedbuję bloga i aż nie wiem co mam pisać :/
    Zapraszam na nowy post! Za wszystko się odwdzięczam :)
    http://poleksandra.blogspot.com/2015/11/hello-november.html

    ReplyDelete
  16. Skąd ja to znam! Szkoła pochłania cały mój wolny czas i kompletnie nie mam czasu na własne przyjemności. Ładne zdjęcia!
    |BLOG|

    ReplyDelete
  17. swietne buty ! :) maja piekny kolor, sama chetnie bym kupila :)
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  18. świetne buty, super zdjęcia - musisz mieć swietny aparat :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. rewelacyjne zdjęcia :)
    P.S. NOWA NAZWA BLOGA! Dawniej: www.free-to-be-myself-forever.blgospot.com, a teraz: www.iamonlyania.blogspot.com. Więcej informacji w najnowszym poście, serdecznie zapraszam :)

    ReplyDelete
  20. śliczna stylizacja, my też zawsze przekładaliśmy sprawdziany i kończyło się tak samo jak u Ciebie :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia są cudowne! Zakochałam się w nowym designie :))
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  22. Boskie zdjęcia :). Niestety, szkoła każdemu daje się we znaki... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Dla mnie weekend jest momentem zatrzymania. A w poniedziałek wszystko znowu przyśpiesza! <3
    Na szczęście doba ma aż 24 h!
    Świetne NB!


    Zapraszam na bloga 2 przyjaciółek, których pasją jest blogowanie! KLIK

    ReplyDelete
  24. Ładne zdjęcia, choć niektóre nieostre. Buty mają świetny kolor :-)

    ReplyDelete
  25. Przepiękne zdjęcia, śliczne butki! :*
    No troszkę cię na blogu nie było ale ważne, że już jesteś! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  26. Jestem zachwycona nowym wyglądem bloga! Piękne zdjęcia :)

    smallerdream

    ReplyDelete
  27. OJĆ, skąd ja to znam... za czasów szkoły miałam dosłownie to samo. A teraz przyszła kolej na kolejne wymówki... ;)
    piękne zdjecia!

    ReplyDelete
  28. Moje dni wyglądają bardzo podobnie jak twoje. Tylko, że ja jestem chyba bardziej leniwa ha ha.
    Prześliczne zdjęcie, ogólnie jesteś bardzo ładna i zazdroszczę sylwetki.
    Zapraszam do mnie : http://hellomyflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Śliczne zdjęcia! Ja jakoś lepiej sobie radzed choc też jestem trochę senna :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jak ja to dobrze znam, kiedy obiecuje sobie, że właśnie w ten weekend wszystko uporządkuje i wreszcie nadrobię zaległości z fizyki, po czym wychodzi tak samo, jak....zawsze ;D

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  31. Jak ja czekam na te święta! Świetny design! Jest tylko pewien problem :< W pasku stron design i o mnie nie działają. Pozdrawiam ;)
    Stylizacje, moda, uroda

    ReplyDelete
  32. Czasem niestety tak jest, ja doskonale cie rozumiem! Śliczne zdjęcia :)
    W końcu niedługo wszystko się ułoży!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  33. Twój blog jest na pierwszym miejscu z moich ulubieńców. Jest naprawdę świetny. Design jest przejrzysty i bardzo estetyczny, dzięki czemu przyciąga uwagę. Chętnie tu zaglądam by zobaczyć czy nie ma czegoś nowego. Zdaję sobie sprawę ile serca i pasji wkładasz w pracę, aby cokolwiek tu stworzyć. Za każdym razem jest "wow". Jej mogłabym się rozpisywać i rozpisywać. Jednym słowem doceniam to co tutaj robisz, więc w pełni rozumiem Cię, że nie zawsze możesz być "na bieżąco", ale mimo to i tak jesteś najlepsza.

    BLOG-MILION SŁÓW

    ReplyDelete
  34. Ja mam ostatnio identycznie, jak jestem zmęczona po szkole, tak mi się oczy kleją, że koło 22 mogę iść spać :D

    prostozpiekarnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. super wyszly wam te zdjecia!jestescie cudowne

    ReplyDelete
  36. Świetne zdjęcia i ich klimat! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Ale piękne zdjęcia! Długo czekałam na nowy post ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia i bardzo ładne te buty:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. śliczne :) co do NB mało które mi się podobają, te są idealne!

    ReplyDelete
  40. Jejku jaka ty jesteś śliczna :)
    Nie mogłam się doczekać nowego postu :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Zdjęcia jak zwykle są świetne :) a buty mają bardzo ładny kolor:)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  42. mam tak samo jak Ty, przychodzę ze szkoły i mówię sobie, że w weekend wszystko ogarnę, posprzątam pokój i się pouczę, a wychodzi na to, że w niedzielę odrobię zadania domowe i idę spać haha, bo wcześniej byłam zajęta robieniem niczego :D

    ReplyDelete
  43. Ale odmieniony design, jak tutaj weszłam myślałam, że jestem na innym blogu ;)
    Mnie póki co udaje się "ogarnąć" wszystkie sprawy związane ze szkołą, mimo niskich chęci haha.
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  44. Ja też muszę się w końcu ogarnąć i uporządkować kilka spraw ;__;
    Życzę powodzenia w nauce na sprawdziany!
    Piękne zdjęcia *.* Ale z Was ślicznotki!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Śliczny design ;)
    Sama też nie ogarniam tylu rzeczy, nie jestś sama ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    ReplyDelete
  46. Świetne zdjecia.W tym tygodniu też mam dużo nauki i przełożonym spr. Napisałam ci e-mail <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ja jeśli chodzi o szkołę i brak czasu, mam dokładnie tak samo, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Mi równiez cięzko znaleźć czas na cokolwiek, haha! :)
    Świetne zdjęcia! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Mnie tak samo po powrocie ze szkoły od razu kleją się oczy, dlatego urządzam sobie popołudniową drzemkę (zupełna nowość dla mnie!) i potem mogę siedzieć do późna w nocy. Chyba muszę zmienić tryb, haha :)
    natforart

    ReplyDelete
  50. Świetne zdjęcia. Też mam ostatnio dużo nauki a przekładanie sprawdzianów nie pomaga.. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. U mnie jest tak samo! Jeszcze się pochorowałam w tamtym tygodniu więc ja się boję po prostu wracać! :O
    Genialne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  52. ja dzisiaj nie poszłam na kartkówkę haha :D ale wiem że w sumie i tak się nie nauczę....
    cudowne zdjęcia! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie ---> http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. blog wygląda obłędnie naprawdę... co do zmęczenia: czasem trzeba odespać, w końcu przyjdzie moment że będzie więcej energii!... buty zacne kolor mega

    pozdrawiam
    Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  55. ladny design! zdjecia tez:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Super zdjęcia, mają w sobie to coś. :)
    Ja i nauka mijamy się już od kwietnia tamtego roku szkolnego, wciąż się nie mogę za to zabrać... Najwyższy czas się ogarnąć. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Wspaniałe zdjęcia :D a co do szkoły to miałam tak samo w pierwszym roku liceum haha teraz jest jakoś lepiej

    ReplyDelete
  58. Świetne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Przepiękne zdjęcia *.* Ja też jestem zabiegana i nie wiem w co ręce włożyć, więc zazwyczaj nic nie robię ;d
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  60. Genialny post i zdjęcia! Czekałam aż wrócisz, bo chwilę cię nie było :/
    Czekając na posta wpisywałam nazwę twojego bloga w wyszukiwarkę tak długo,że gdy teraz wpiszę "d" to od razu wyskakuję adres twojego bloga, haha :D
    Nowy design bloga, czyż nie? ♥
    Zdjęcia i stylizadja świetna, mają swój klimat.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  61. U mnie też sporo się dzieje, że trudno znaleźć na cokolwiek czas :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Cudowny post !!!! <3 Bardzo mi się podoba to jak prowadzisz bloga :)
    Zapraszam do mnie :) http://fashionattie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. O, to przekładanie sprawdzianów i 'nadzieja', że więcej czasu coś pomoże haha
    Super buty i zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  64. Świetne buty i śliczne stylizacje ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Ja też 1 liceum, więc trochę harówy, ale tydzień po tygodniu szybko mija i zaraz będą święta! :)
    Cudowne zdjęcia, jak zawsze! Piękna kolorystyka! <3

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  66. Swietnie wygladacie! Zdjecia cudne! <3

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  67. Przecudne zdjęcia, a nowy wygląd idealny dosłownie! ♥
    BLOG

    ReplyDelete
  68. Mega razem wyglądacie :) Może wpadniesz ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Mam dokładnie tak samo, czasami nawet położę się spać zaraz po powrocie do domu.. Robienie wszystkiego, żeby nie robić nic.. killa-killa.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Super! Piękne włosy!
    http://pomocnania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Zdjęcia są prześliczne :o Tak bardzo chciała bym mieć taki dobry aparat !! :)

    barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Jesteś śliczna! A zdjęcia i ich jakość perfekcyjna!
    Zostawiłam coś dla cb w skrzynce! <3

    ReplyDelete
  73. Świetne zdjęcia i cudne buciki xx

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Piękne zdjęcia :)

    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Masz piękne włosy, super zdjęcia
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Naprawdę, ale masz ślicznego bloga !
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Cudowne zdjęcia, a w kwestii sprawdzianów to Cię doskonale rozumiem ;]

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Fajne zdjęcia :D Zapraszam do mnie na posta <3  Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  79. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    ReplyDelete
  80. Podobają mi się zdjęcia, są ciekawe. Design blogu do pozazdroszczenia!

    foggysilence.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA