07 December 2015

GRAY DAYS


Niedawno działo się dużo, pamiętam jak to pisałam... teraz dzieje się za dużo. Przez niemal calutki miesiąc nie miałam żadnej wolnej soboty, przez co weekendy straciły jakąkolwiek moc uzdrawiania. Słowo, myślałam, że już szału dostanę. Nauki może być sporo, ale bez wolnej soboty mój świat przestaje istnieć... Nie dogodzisz człowiekowi. Dobra, co ja tam będę rozpaczać, korki przełożyłam, także wolne dni mogłam już w stu procentach przeznaczyć na moje sławetne robienie nic.. i parę spraw organizacyjnych. Grudzień już zapukał, a ja się dalej organizuję.. taa norma. Najlepsza organizacja przychodzi wraz z końcem roku, (oczywiście szkolnego) mówię Wam haha.
Mimo tego ciągłego biegania wszędzie, udało mi się w ten weekend wyskoczyć do miasta. Zdecydowanie brakowało mi widoku zatłoczonych ulic i centrum handlowego. Mam wrażenie, że przed świętami wszyscy się budzą, zresztą półgodzinne szukanie miejsca parkingowego wszystko potwierdza. W tempie na w pół ekspresowym zaliczyłam większość sklepów i muszę Wam powiedzieć, że niezła klapa. Można chodzić, zaglądać, przekopywać się przez te sterty wieszaków i wystaw, a i tak ląduje się w kawiarni popijając jakiś świąteczny napój. W moim przypadku groziło jakimś oczopląsem. Ostatecznie wylądowałam z mamą w kawiarni popijając kawę z rzekomym syropem pierniczkowym. Biedny sprzedawca został dodatkowo zestresowany, bo syropu czuć nie było, a u nas bez hektolitrów słodkich dodatków to ciężko z wypiciem kawy haha. No i jestem bogatsza o komin na zimę i rękawiczki, jak tylko uda mi się zrobić zdjęcia (bo jak wiecie coś ciężko ostatnimi czasy o światło) to wpadam i poszpanuję, a co!
WYNIKI KONKURSU:

I MIEJSCE: Marta - http://atramkablog.blogspot.com
 II MIEJSCE: Zuzanna - http://queen-of-moon.blogspot.com

78 comments:

  1. ale sliczna ta rozowa torebka!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ładne cardigany!

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    ReplyDelete
  3. Cieszę sie, ze w końcu wróciłaś. Tak dawno Cię nie było, ale rozumiem, szkoła nauka i inne sprawy.
    Świetne zdjecia, nie zamarzłaś w tej bluzeczce? :D

    MOJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  4. U mnie też najlepsza organizacja zaczyna się dopiero jakoś w maju, haha! :D
    Ja też ostatnio nie mam ani trochę czasu wolnego dla siebie, nawet w weekendy :/
    Piękne zdjęcia, naprawdę <3
    Cudowny design, jest mega *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia! Ech, ja też już mam tak bardzo dość tej bieganiny. Dziwię się, że w natłoku tej pracy zbajduję czas na bloga, no ale dla chcącego nic trudnego ;p (choć ostatnio to najchętniej tylko bym spała i wreszcieo dpoczęła)

    Zapraszam: smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mi też ostatnio brak czasu na wszystko i potwierdzam to, że przed świętami ludziom przypomina się o istetniu galeri handlowych. Ostatnio jeździłam 40min po parkingu, aż w końcu wyjechałam poza galerie i byłam zmuszona postawić auto daleko od docelowego miejsca, eh podobno urok przygotowań świątecznych :P
    Zapraszam do mnie na mikołajkowy post, będzie mi miło jak skomentujesz
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ach ty jestes tak ladna ♥ naprawde zazdroszcze :) :D Cudowne zdjecia :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Współczuje braku czasu, niedługo Święta, więc chociaż wtedy weekendy bedziesz miała wolne. Piękne zdjęcia! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. piękny sweter i torba :) ja to juz zapomniałam jak to jest śpieszyć się na zdjęcia o światło i nie mieć czasu. Ostatnio mam go za dużo. Prace konkursowe obłędne!

    ReplyDelete
  10. jezu ale cudowne zjęcia i design 3 jak zwykle. Wspolczuje ci, że masz tyle nauki :(
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cudne zdjęcia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz! Zdjęcia są bardzo fajne :) Powodzenia z organizacją!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Śliczna torebka! ♥ Współczuję, że nie masz na nic czasu, zwłaszcza w grudniu... kiedy jest najwięcej do roboty! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. U mnie też dzieje sie wiele i mimo, że czasem nie robię "nic" i tak czasu znaleźć nie mogę;) gratuluję zwycięzcom!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam o siebie~

    ReplyDelete
  15. na razie w mojej okolicy ludzie jeszcze nie zauważyli nadchodzących świąt i centra handlowe świecą pustką :P
    ładne zdjęcia! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  16. współczuję braku wolnej soboty ja bym zwariowała. Cudowne zdjęcia.

    Seria świąteczna :)
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  17. Juuulcia! Ślicznie wyglądasz, piękny design. Tak się stęskniłam za Twoimi postami!

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    ReplyDelete
  18. Super włosy i torebka ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ale piękne zdjęcia, wyglądasz ślicznie! ♥
    Super, że w końcu znalazłaś czas aby dodać post :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  20. Ahhh już nie mogę się doczekać by jechać do cioci do miasta i móc troszkę pochodzić po sklepach :) Twój sweterek oraz buty koleżanki są piękne!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. śliczna bluzka i sweterek!
    też jestem ostatnio zabiegana, już mam powoli dosyć :( mam nadzieję, że chociaż w święta będę mogła odpocząć :)
    karik-karik.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia! To już wiesz, co ja czuje.. :/ Każda sobota jest zajęta. Mecz.. Życie sportowca, a szkoła cierpi :(

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cudowna torebka :) genialne zdjecia ❤️
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia 🎀 mam tak samo z tym nieogarnięciem.

    ReplyDelete
  25. WOW! Ja btm chyba nie wytrzymała w tym zimnie :) Pozdrawiam ♥ świetne zdjęcia

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. gratuluję zwycięzcom, zdjęcia bardzo ładne *-* szczególnie to leśne mi się podoba :D
    im bliżej świąt, tym większy ruch :D
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  27. Stęskniłam się za tobą!
    Dobrze, że już jesteś i piszesz posty ♥
    Świetny post i zdjęcia, bardzo podoba mi się twoja stylizacja :3
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  28. Przepiękna torebka! Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądacie :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetnie wyglądasz, kocham te zdjęcia. Ahh, ten natłok nauki ;c

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia! Te ostanie z konkursu jest świetne :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ah, ten wiatr we włosach, haha, chyba było ciężko na tej sesji. ;)
    U mnie też taki natłok nauki, ale ja oczywiście zamiast się uczyć, robię wszystko tylko nie to, z niepokojącą myślą w głowie - ''ucz się!'' To stresujące. ;P

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Genialne zdjęcia! Mas ztaką idealną figurę... ile masz wzrostu?

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/ skomentujesz?

    ReplyDelete
  33. Ja się nawet na temat mojego zabiegania nie wypowiadam, bo z powodu braku czasu nawet bym nie zdążyła :') Jeszcze teraz dowaliłam sobie jeszcze więcej zaległości w szkole bo się pochorowałam... lepiej być nie może XDD
    Genialne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  34. Prześliczne zdjęcia :**
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Po prostu uwielbiam twoje zdjęcia! ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Piękne zdjęcia! U mnie ostatnio soboty są wolne, ale nauki i tak mam sporo xd

    ReplyDelete
  37. U mnie też zdecydowanie przekroczona możliwa ilość nauki... Nauczyciele nie oszczędzają na pracach domowych i testach... Jedyne, co teraz ratuje to święta :)

    Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. piękna *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Super zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna. Zazdroszczę Ci tej dezorganizacji związanej ze szkołą... W zeszłym roku przeżywałam to samo a teraz tak bardzo tęsknię. Piszesz bardzo fajne posty, z pasją, wielki plus za to! Dawno nie czytałam takich fajnych wpisów :)
    Ps. Też używam palety z revolution :D
    Pozdrawiam :)

    blueberry-teddybear.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetnie wyglądasz, śliczna torebka. :)

    ReplyDelete
  41. Śliczna torebka :)
    najaablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. No w końcu post :D ciągle go wypatrywałam :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. U mnie też słabiutko z czasem. ŚLICZNE ZDJĘCIA!
    Gratuluję dziewczynom wygranej.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  45. Ja też ostatnio mam takie dni, ale staram się jakoś znaleźć ten wolny czas dla siebie. Zazdroszczę, że w taką pogodę udało Ci się zrobić tak świetne zdjęcia! :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. No i doczekałam się wreszcie posta :) Piękne zdjęcia ;)

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Bardzo ładne zdjęcia :) Po prostu uwielbiam!
    Bonia Blog

    ReplyDelete
  48. Ostatnio strasznie odpycha mnie od chodzenia po sklepach. Nie mogę tego zdzierżyć! Niestety muszę w najbliższym czasie znaleźć dwie sukienki, w tym jedną szczególną, studniówkową, co będzie dosyć trudnym zadaniem oraz szal, do kompletu z czapką. nie mówię już nawet o świątecznych prezentach, ale te już prawie w całości opanowałam.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ładne zdjęcia :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. W organizacji bardzo pomaga mi mój kalendarz, na który zdecydowałam się dopiero od tego roku. I bardzo się cieszę, że się na niego zdecydowałam, bo teraz po upływie pierwszego semestru wiem, że moja "organizacja" by się załamała.

    ReplyDelete
  51. Cudowne zdjęcia :) Ja również nie za bardzo miałam wolne soboty, aż do czasu gdy zachorowalam i przez tydzień nie chodziłam do szkoły to czas od razu wyglądał inaczej, co prawda teraz mam ręcę pełne roboty bo muszę wszystko nadrabiać, ale... jeszcze tylko tydzień i święta ;)

    milkyalpaka.blogspot.com

    tomito-tomito.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Haha też tak mam organizuje się cały rok ale i tak nic z tego nie wyvhodzi
    Śliczna torebka
    fashionstreetinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. U mnie też niestety nauki jest mega dużo, ale pocieszam się myślą że już niedługo święta!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  54. Ja bym chyba umarła, gdybym nie miała wolnej soboty, super, że wróciłaś :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. wyglądasz cudownie - zakochałam się w twoim blogu czad♥

    aleksandranik.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    ReplyDelete
  57. Wow,nie mogę się napatrzeć na te piękne zdjęcia :D

    Pozdrawiam ♥
    magda.sara - klik

    ReplyDelete
  58. Bardzo ładny outfit. Ja też w ostatnim czasie nie mogłam ogarnąć czasu.. ZAPRASZAM DO MNIE - KLIK

    ReplyDelete
  59. Ja właśnie mam dużo wolnego czasu :D ślicznie wyglądasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Zdjęcia zwalają z nóg, nie można oczu oderwać :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. i u mnie ostatnio nawał wszystkiego :/ ale jakoś trzeba przeżyć :) wierzę, że dasz radę ;)
    jesteś mega śliczna ♥ idealna modelka po prostu *.* fajny kolor pomadki :P
    3maj się :*
    http://stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. O jacie idealne zdjęcia! Czekam na szpan kominem i czapką! Hahah ;D
    Laureatki konkursu zrobiły cudowne zdjęcia!
    Mój blog!

    ReplyDelete
  63. Ja rowniez mam straszne urwanie głowy i brak czasu.. Jak nie nauka to świąteczne porządki, zakupy, robienie ciastek czy tez innych przysmaków..
    Śliczne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Przepiękne zdjęcia! Ja też nie mogę się jeszcze ogarnąć, w dniu klasówki dowiaduję się, że piszę dzisiaj sprawdzian XD Ale już niedługo święta, nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  65. super blog ! obserwuję :)
    brajank.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. łał! śliczne zdjęcia! masz bardzo ładne buty. Ja też pod koniec sierpnia kupiłam sobie czarne trampki z H&M, ale trochę inne hah.
    Mój blog - klik♥

    ReplyDelete
  67. Cudowne zdjęcia wygrały. Gratuluję zwyciężczyniom! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Zdjęcia są cudowne! Świetna torebka :D
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  69. Piękna sesja!
    Świetny blog!

    Gratujulę zwyciężczyniom konkursu!

    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    ReplyDelete
  70. Kocham ten Twój optymizm w pisaniu postów! haha
    Na szczęście w końcu nadeszła chwila oddechu, teraz tylko czekać na to całe świąteczne jedzenie, hoho :D

    Wesołych świąt! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  71. Łaał, jesteś śliczna i masz piękne włosy! :D
    Na szczęście już wolne! :3
    Wpadniesz? Dopiero zaczynam! :)

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. jesteś śliczna!
    Gratuluję zwycięzcom :)

    http://meduzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA