31 December 2015

LIFE IS A CHANGE. IF YOU STOP CHANGING, YOU STOP LIVING.

Jako małe dzieci przeżywamy wszystko bardziej, cieszymy się mocniej, a wszystko co nowe ma taki wręcz niebywały smak. Dotrwanie do 24 to nie lada wyzwanie. Zawsze dzień przed spałam jak najdłużej, żeby tego wyczekiwanego 31 grudnia wysiedzieć z rodzicami aż do kolorowych fajerwerków, wystrzałów i momentu, w którym mogłam napełnić swój kieliszek malinowym piccolo. Zdarzało się, że mimo masy 'koncertów', wywijasów jakie dawałam byle tylko nie usnąć, emocje brały górę i przed północą smacznie chrapałam. Jak na złość nawet hałasujący sąsiedzi i wybuchy sztucznych ogni nie były mnie wstanie wyrwać ze snu, przez co okazja na ujrzenie tych ślicznych, mieniących się kulek na niebie, przepadała. Teraz kiedy widzę jak rozbłyskują na niebie zdaję sobie też sprawę, że są głupim wymysłem ludzi. Kolejną cudowną zabawą, która niesie ze sobą strach i przerażenie dla zwierząt. Widzę jak panikują moje psy i koty, a co dopiero te, które nie mają gdzie się ukryć. Pozbawione jakiejkolwiek opieki, świadomości tego co nagle wokół nich się dzieje.
Niegdyś tak późna godzina stała się też czymś naturalnym, ba nawet z biegiem czasu jakoś odmłodniała, bo widząc 24 na zegarku, wcale nie pędzę w kierunku łóżka. Piccolo chociaż dalej jest obowiązkowym punktem imprezy, też nie smakuje tak samo haha.
Nie planuję nigdy zmian na nowy rok, one i tak same przychodzą, wywracając wszystko do góry nogami. Czy tego chcemy, czy nie, wszystko się zmienia. Dorastamy, zmieniamy priorytety, poglądy.

A tak poza tym , co ja będę owijać w bawełnę, mogę sobie planować na karteczce co zmienię... Zdobędę stu procentową pewność, że:
a) pochłoną ją czarne czeluście mojego pokoju 
b) dziwnym trafem o niej zapomnę (postanowienia noworoczne? Pff ja takie miałam? Pff)
c) właśnie tych postanowień, z tej oto karteczki na bank nie wypełnię 
no i wszystko po staremu XD
bluza - klik 
W sumie to jedyne, czego chciałabym na ten 2016 r. to odzyskać tą dziecięcą radość z drobiazgów :'c

No dobra, to życzę Wam kochani standardowo zdrówka i wiary we własne możliwości, brnięcia do tych mniejszych, większych celów oraz spokojnego (no chyba, że ktoś szalonego woli haha), szczęśliwego 2016! :*

103 comments:

  1. Przepiękne zdjęcia, cudownie wyglądasz! :*
    Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  2. Też nie jestem zwolenniczką postanowień noworocznych, chociaż ostatnio zrobiłam wyjątek :D. Również życzę szczęśliwego Nowego Roku! :)

    alastelmach.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny i prawdziwy post ♥ Jesteś chyba jedna z najlepszych polskich blogerek, które znam :)
    Życze dużo szczęścia w Nowym Roku ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Również życzę szczęśliwego Nowego Roku ;) Cudne zdjęcia :)
    To prawda. Dla zwierząt jest to najgorszy chyba okres.. Tym bardziej jeżeli są one na wolności. Nie wiedzą co się dzieje :(
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jakie ładne zdjęcia :)
    Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana!

    SiostryAndrzejewskie


    ReplyDelete
  6. Zgadzam się z Tobą...z wiekiem to wszystko traci sens :/
    Piękne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    ReplyDelete
  7. Jak na razie zawsze w Sylwestra mi się nudzi, kiedyś to właśnie było siedzenie do północy, a teraz normalnie chodzę spać po północy jak jest wolne. Ładne buty.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mi w tyn roku udało się wypełnić kilka swoich "noworocznych postanowień", zobaczymy czy uda się również w 2016r. ;p Fajerwerki to rzeczywście bardzo niebezpieczna zabawa dla ludzi, jak i dla zwierząt...

    Nowa nazwa: inothercolors.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja też będąc dzieckiem zawsze wyczekiwałam tej północy, a później i tak kończyłam śpiąc na kanapie, haha. Szczęśliwego Nowego Roku!
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  10. Z postanowieniami mam identycznie tak samo xD, a Ty w dodatku to tak świetnie ujęłaś! A co do pieska, to mam zamiar schować go tam, gdzie najmniej będzie słychać te przerażające dla niego odgłosy :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  11. Ah, pamiętam te oczekiwania z dzieciństwa na nowy rok :D. Spełnienia marzeń w nowym roku!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hahaha Piccolo musi być!
    Świetny post Julia, i cudowne zdjęcia :* ♥
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    pozdrawiam i zapraszam >>> nicolenicky0.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nie wiem, ale ja jakoś nigdy bardzo nie przepadałam za fajerwerkami. Wyglądają bardzo ładnie, to prawda. Ale nienawidzę tak głośnego huku. Jest taki rodzaj, że są ładne kolory i tak dalej, a wcale nie są głośne. I to są moje ulubione :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  14. Z postanowieniami mam tak samo :) Szczęśliwego Nowego Roku :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia! Warto w sobie pielęgnować tą dziecięcą radość ze wszystkiego! Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. Oj pamiętam te sylwestry z rodzicami jak się było małym haha! :D
    Śliczna stylizacja! <3
    Szczęśliwego Nowego Roku:)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Dla mnie nowy rok, to nowy start. To czas, w którym mogę poprawić swoje życie na lepsze. Jestem bardzo zawziętą i pracowitą osobą, więc jak coś sobie powiem, to po prostu to zrealizuję.
    Śliczne zdjęcia, do twarzy Ci w takich kolorach. ;)

    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  18. Pamiętam jak jeszcze pięć lat temu ekscytowałam się każdym najdrobniejszym szczegółem. A teraz? Szkoda gadać :/
    Mój blog!

    ReplyDelete
  19. Cudowny bog i cudowny post <3
    Szczęśliwego nowego roku ;*

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny post :)
    Świetne zdjęcia!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. te zdjęcia są magiczne! :) dziękuję za piękne życzenia noworoczne, ja Tobie również chciałabym życzyć dużo uśmiechu, sukcesów, niezapomnianych chwil, zdrowia i czego zamarzysz w 2016 :)!

    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  22. cudowne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Pamiętam jak byłam mała i przespałam nowy rok. Byłam strasznie zła na rodziców, że mnie nie obudzili. Chodziłam obrażona chyba z tydzień! :D
    Fajerwerków do tej pory nie rozumiem. Mieszkam na wsi i już kilka razy musiałam szukać moich psów, bo uciekły. Szkoda, że nasi sąsiedzi nie reagują na nasze upomnienia.

    ReplyDelete
  24. Ja lubię planować i nie mam problemu z wypełnianiem noworocznych postanowień, ale najważniejszą dla mnie rzeczą w 2016 jest bycie jak najbardziej szczęśliwą, podchodzić do wszystkiego z uśmiechem i miłością, bo faktycznie jak się było młodszym, to wszystko cieszyło bardziej:)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Dziękuję za życzenia, nawzajem! :*
    Tą dziecięcą radość gdzieś gubimy biegnąc ku dorosłości.
    marmurka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia <3 dziękujemy za życzenia, nawzajem! Jeju, ale mądry ten post... teraz sobie tak myślę, że chcalabyn być młodsza dobrych parę lat. ;o
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Mi też już fajerwerki nie sprawiają takiej radości, tym bardziej że ludzie się przez nie kaleczą. Ale i tak będę je przez okno oglądać. To tylko raz w roku. :)
    Szczęśliwego i dobrego roku 2016!

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. szczęśliwego Nowego Roku! miłego dnia
    cudnw zdjęcia i outfit ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jeżeli stawiamy sobie postanowienia, to lepiej zrobić je teraz niż później! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  30. Też wcześniej myślałam o bojących się zwierzętach, zwłaszcza tych, które nie mają się gdzie schować. Jest mi ich strasznie żal i mam chęć przygarnąć je wszystkie, ale nie miałabym sumienia oddawać je do schroniska... Szczęśliwego nowego roku! :* Mój pies strasznie panikuje...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ja w tym roku mam kilka postanowień. Mam jedno pragnienie żeby ten rok był jeszcze bardziej udany i lepszy niż bieżący. Szczęśliwego Nowego Roku!

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    ReplyDelete
  32. Jej, ja też chciałabym w tym 2016 roku cieszyć się z drobiazgów tak jak dawniej :)
    Może w tym roku uda Ci się zachować tą listę celów XD
    Świetne zdjęcia, mega profesjonalne! :*
    Szczęśliwego Nowego Roku pełnego sukcesów, radości i miłości! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Pieknie wyglądasz! Ja wyciągnęłam swoją karteczkę postanowień na 2015 rok i okazało się, ze wszystkie plany i postanowienia zrealizowałam. Mam nadzieję, że będzie tak i w 2016 :)
    Udanego sylwestra :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ja w sylwestra nigdy nie miałam problemu ze spaniem, ale punkt A B I C TAK BARDZO O MNIE <3

    ReplyDelete
  35. Jedyną zmianą, jaką możemy zaplanować... jedynym postanowieniem, powinno być to, że postaramy się być bardziej szczęśliwym niż w poprzednim roku. A poza tym absolutnie się z Tobą zgadzam!!
    Przepięknie wyglądasz, wszystkiego dobrego i wielu sukcesów!
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  36. Tobie również życzę by ten rok był szczęśliwy :) Świetne zdjęcia, zgadzam się, ze zmiany przyjdą same

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Fajerwerki to jest obowiązkowy punkt w Sylwestra, ale jak patrzę na moje psa to robi mi się go żal.

    karolinqe.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ja w tym roku nie pisałam żadnych postanowień. Jak ma coś się zmienić, to ta zmiana przyjdzie sama.Tak sądze.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ja też nie robię żadnych postanowień :) W tamtym roku coś tam nagryzmoliłam, ale i tak się tego nie trzymałam, tylko po prostu żyłam :)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    Just Me And My Fancy- klik!

    ReplyDelete
  40. ja nigdy nie robie takich postanowien, cele wyjda w trakcie :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Naprawdę współczuję tym wszystkim zwierzątkom, ale niestety już chyba nic z tym nie zrobimy :(
    Śliczne zdjęcia :)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. robiłam postanowienia, ale nie noworoczne, dla mnie każdy moment jest dobry, aby coś zmienić :)
    fajnie pooglądać te wszystkie fajerwerki, ale dla zwierząt to strasznie trudny okres, mój pies strasznie się boi, najgorzej, że nie do końca można mu w tym pomóc :/
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Mam identyczne podejście co do noworocznych celów :D

    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  44. Ja osobiście nie wyrosłam z takiego dziecięcego myślenia i czasami nawet staram się to ukryć żeby ktoś nie zarzucił mi że jestem infantylna, a jeśli chodzi o postanowienia noworoczne to nigdy ich nie robiłam, bo dopiero niedawno dowiedziałam się, że ludzie je robią -,- głupia ja...
    Szczęśliwego nowego roku! lazysloths.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Uwielbiam twoją twarz! Śliczne zdjęcia w sumie jak zawsze :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Jak zwykle post pełen humoru! Oby tak dalej!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Mój pies okropnie boi się fajerwerków i denerwuje mnie, że strzelali już trzy dni przed Sylwestrem, no ale niestety nie mamy na to wpływu, ja mam w tym roku zamiar spełnić wszystkie swoje postanowienia, chociaż pewnie nie wyjdzie jak co roku haha :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  48. Ja co roku robię sobie postanowienia! Tobie również życzę, żeby ten rok był pełen uśmiechu, motywacji i sukcesów. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  49. Ja jestem ciekawa, co ten rok przyniesie :)
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  50. świetny post! też mam swoje postanowienia i mam nadzieję, ze czeluści piekielne ich nie pochłoną, hahaha :D

    śliczne zdjecia! szczęśliwego nowego roku! ;)

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  51. Niby wiem, że o postanowieniach noworocznych za dwa miesiące zapomnimy, i tak zapisałam co chciałabym zmienić :)
    Życzę Ci również szczęśliwego nowego roku!
    Zapraszam również do mnie w wolnym czasie http:mleko-z-pomarancza.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja też nigdy nie wypełnię swoich postanowień noworocznych

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    ReplyDelete
  53. Ja żyję chwilą, bo o postanowieniach zazwyczaj zapominam :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ja nic nie planuję na 2016, bo się nie spełni. Świetnie wyglądasz ♥
    Udanego 2016!

    ReplyDelete
  55. Ja co prawda mam kilka postanowień, ale są to takie, które prowadzam już w życie od jakiegoś czasu. Przede wszystkim "żyć szczęśliwie". Reszta pojawi się sama :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. CUDOWNIE WYGLĄDASZ!
    Ja jak byłam mała podobnie spędzałam sylwestra!!
    Zapraszam do mnie : MELA BLOG (klik)

    ReplyDelete
  57. Cóż, postanowienia... Ja raczej ustanawiam je sobie w środku roku, zamiast na nowy rok. Tak szybko czas goni, że nawet nie zdążę ich wymyślić pod koniec roku, bo już mamy dawno nowy :)
    Również życzę wszystkiego co najlepsze na 2016 i pozdrawiam!

    milkyalpaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Uwielbiam ten cytat w tytule :) Skoro nigdy nie wypełniasz postanowień to zapraszam na post jak to zrobić: Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  59. Świetnie napisane! Ja uwielbiałam kiedyś fajerwerki, teraz też sprawiają mi frajdę, jednak gdy pomyślę o biednych czworonogach, od razu robi mi się smutno...
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Ja nadal mam tą dziecięcą radość z drobiazgów! Za każdym razem cieszę się jak małe dziecko. :D
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Śliczne zdjęcia i ślicznie napisany post. Podziwiamy Cię♥
    Bardzo podoba nam się tytuł tego postu, jest taki prawdziwy i daje do myślenia.
    Pozdrawiamy cieplutko i dziękujemy :)♥
    Zapraszamy! ♥[KLIK]

    ReplyDelete
  62. Wyglądasz wspaniale.♥

    ReplyDelete
  63. A ja w 2014 zrobiłam taką listę postanowień i połowę z nich udało mi się spełnić, więc mam nadzieję, że w tym roku również tak będzie, a może nawet lepiej haha
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    Zapraszam do mnie: karolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się wygląd bloga :D Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  65. Miałam w planach w tym roku nie tworzyć żadnych postanowień, ale w końcu zdecydowałam, że jak znajdę chwilkę czasu to wszystko sobie spiszę.
    W tym roku założyłam słoiczek szczęścia, do którego codziennie będę wrzucać karteczkę z czymś, co mnie uszczęśliwiło danego dnia.
    Świetne zdjęcia! <3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Dziękuję za wspaniałe życzenia na zakończenie postu, oby ten nadchodzący rok nie zawiódł Cię w ani jednym calu! I uśmiechaj się zawsze, bo z tym Ci do twarzy! :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  67. Ale piękny outfit w ogóle spodobał mi się Twój blog ;)
    Jaki masz numer buta?
    Ile masz cm wzrostu?
    Jestem ciekawa, ponieważ jestem wysoka i mam nr 39/40 A Ty wyglądasz na wyższą osobę ode mnie i się interesuję :D

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Bardzo ładne zdjęcia. Mam kilka planów na nowy rok. Ale uważam że nowy rok = lepszy, nowy początek :)

    ✄ all-pastel-world.blogspot.com ✄ klik ✄

    ReplyDelete
  69. swietny wyglad bloga *_* i super zdjecia ^^ szczesliwego nowego Jula <3 czekam na odp a fb :*
    http://modolivem.blogspot.com/2016/01/winter-snow.html

    ReplyDelete
  70. Ale piękne buty :D

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Ale Ty jesteś szczupła ♥

    U mnie nieco poważniejszy post
    http://i-know--myself.blogspot.com/2016/01/when-you-die.html

    ReplyDelete
  72. Sama jestem przykładem jak rok temu postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu książkowym. Przez rok miałam przeczytać kilkanaście książek o różnych tematykach czy liczbach stron. Postanowienia nie zrealizowałam..
    Lecz właśnie w tym roku zapragnęłam po raz kolejny zrobić postanowienia noworoczne pomimo wszystko. Mamy połowę stycznia a mi nie brakuje pomysłów i zapału. Nie wiem jak bedzie dalej ale postanowienia to nie rzadko nasze cele, które wraz z Nowym Rokiem określamy jako postanowienia. Cele, do których dążymy i chcemy je realizować.
    Dla mnie ten rok z postanowieniami to również decyzja założenia bloga,na którym publikacje i chęć dzielenia sie z innymi ludźmi sprawia , ze jeszcze bardziej mi sie chce. Moze z naszymi postanowieniami jest tak ze brakuje nam samozaparcia albo nie wiemy jak się do nich przygotować, gdzie szukac wsparcia w chwilach słabości.
    Życzę ci również wszystkiego dobrego zdrowia i spełnienia marzeń w Nowym Roku.
    Dodaje do obserwowanych i bede zaglądać od czasu do czasu😊

    ReplyDelete
  73. Miło czyta się Twoje posty, a zdjęcia są przepiękne. Obserwujemy. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Mam te same buty. Bardzo fajnie, płynnie czyta się posty. Możesz wejść do mnie, warto, aczkolwiek zaczynam.
    rozowawstaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. zazdroszczę włosów! :)
    bynattie.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Piękne zdjęcia :) I racja, piccolo z roku na rok traci na swojej magii :D

    http://zpametnikabuntownika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Tak, ten piccolo już nigdy nie będzie smakować tak samo ;/
    Cudowne zdjęcia *O*
    Mimo, że już po nowym roku to życzę wszystkiego czego tylko będziesz chciała, obyś dalej osiągała takie sukcesy w blogowaniu!!!

    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    ReplyDelete
  78. Ja również nigdy nie mogłam wytrwać do końca w sylwestrową noc :D

    http://saynika.blogspot.com/

    Liczę że wpadniesz i zostawisz szczerą opinię co sądzisz, tym bardziej że wracam po dłuugiej przerwie od bloga i lekko się z tego rytmu wybiłam :D

    ReplyDelete
  79. Bardzo ładna stylizacja! Super post. A co do Piccolo to masz rację.

    ♡ all-pstel-world.blogspot.com -klik- ♡

    ReplyDelete
  80. Cudowne zdjęcia
    http://ohdaylikeeveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Naprawdę wspaniale piszesz oraz masz genialne zdjęcia

    ReplyDelete
  82. Ślicznie!!! Blog jest niesamowity. Piszesz świetnie!
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  83. Robisz naprawdę przepiękne zdjęcia! Uwielbiam twój płaszczyk :)
    Zapraszam do siebie --> curleymiki.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  84. Właśnie przez przypadek znalazłam twojego bloga, który strasznie mi przypadł do gustu, a ty jesteś bardzo ładna i masz bardzo ładne zdj na swoim blogu!
    Pozdrawiam i na pewno obserwuję twoją stronę! :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  85. super zdjęcia , pięknie wyglądasz, stylizacja cudowna :)

    wspólna obserwacja? ja już obserwuje , liczę na rewanż :) pozdrawiam Olga :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Ciekawy post i masz bardzo ładny kolor lakieru na paznokciach. Z przyjemnością zostanę na dłużej ^^

    ReplyDelete
  87. Przepiękne zdjęcia *.* Świetny wygląd bloga,zostanę na pewno stałym czytelnikiem,bo twój blog bardzo mi się spodobał:)
    zapraszam do mnie
    http://fashionpattie.blogspot.com/
    jesli oczwiscie ktos ma ochote

    ReplyDelete
  88. Bardzo ładne zdjęcia♥ Masz racje co do piccolo xd
    anjaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Świetnie! :)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.

    >>>>>>SYDNEYSLEEK.COM<<<<<<<

    ReplyDelete
  90. mam dokładnie tak samo z postanowieniami, po prostu zapominam :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    ReplyDelete
  91. na pewno uda Ci się odzyskać tą radość :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. śliczna stylizacja
    [url=http://straawberrylove.blogspot.com/]Mój blog[/url]

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA