24 December 2015

WESOŁYCH ŚWIĄT!


Właśnie wiercę się na kanapie, bo jeszcze parę minut i wreszcie mamy Wigilię. Tak szybko zleciały mi te świąteczne przygotowania, że aż czuję niedosyt. Każdego roku wszystko dzieje się tak szybko, że ledwo co idzie się tym nacieszyć. Dwie godzinki siedzę już na kanapie jednym uchem słuchając świątecznych piosenek, a drugim odgłosów dochodzących z kuchni. Garnki aż niebezpiecznie fruwają, więc wolę zostać w bezpiecznej odległości, co by jakimś nie dostać... Kanapa jest idealnym miejscem. Nawet słuchajcie, brat się oderwał od kompa i usiadł obok (co z tego, że włączając przy okazji telewizor...).
Święta tradycją, więc u mnie też tradycyjnie malutki poślizg ze świąteczną atmosferą haha. No nic, coś tam wam pokażę, a póki co zmykam ozdabiać stół (no no wreszcie jakieś zajęcie w sam raz dla mnie!)
Jako pierwszy zostawię Wam przepis na super pierniczkowy syrop... wiem, że już dużo osób go ma, ale jest naprawdę kochany. Zabijałam się dla niego o przyprawę piernikową po przedświątecznych kolejkach... WARTO BYŁO.
SKŁADNIKI: 
  • 2 łyżki miodu
  • łyżka przyprawy do piernika
  • 2 łyżki cukru
  • szklanka gorącej wody
Wszystkie składniki należy umieścić w garnku. Zagotować wszystko, a następnie pozostawić na średnim lub małym ogniu przez 10-15 minut do momentu kiedy syrop zacznie gęstnieć. Mój nie zgęstniał, ale co tam [*]
Taa... nie powiem Wam ile planuję zrobić pierniki, bo aż przykro. I za każdym razem było za późno, no normalnie zawsze. Niestety pierniki mają to do siebie, że zanim zmiękną (a wybitnie długo im to schodzi - takie to twardziele !) jest już dawno po wigilii. Wstyd się przyznać, że dopiero teraz odkryłam przepis na tą szybszą wersję, tak tak grunt, że są. Można je zrobić nawet w dzień wigilii, chociaż nie radzę. Sądząc po tym jaki tłok jest przy garach 24 grudnia, moglibyście kończyć z rondlem rozbitym na głowie. Cios w ataku złoci jednego z domowników i miałabym Was na sumieniu. Także uprzedzam, żeby nie było... :'D
PRZEPIS: klik
No i kawa... cappuccino z wcześniejszym syropkiem piernikowym. Filozofii nie ma. Robię zwykłą kawę z waniliowego cappuccino z dodatkiem płaskiej łyżeczki Inki. Wszystko przyprawiam łyżeczką miodu, 1/4 kubka mleka i 2 kostkami czekolady. Syropu dodaję ile wlezie, ale warto zamieszać go przed wlaniem do kawy, inaczej można sobie wlać pół garnka, a smak jest... jak to babcia określiła 'subtelny'.
SKŁADNIKI:
  • cappuccino waniliowe
  • łyżeczka miodu
  • 2 kostki czekolady
  • 1/4 kubka mleka
  • syrop pierniczkowy

Dostałam dzisiaj od romwe świetną bluzę z reniferem (dobra wiem, że to nie renifer, ale są święta, więc nim zostanie - będę rebel). 
bluza - klik
yy... jakoś się musiałam pazurami pochwalić hehe
Życzę Wam jak najlepiej spędzonych świąt, w tej cudownej rodzinnej atmosferze z przepełnionym brzuchem i uśmiechem od ucha do ucha! Buziaki, Jula
ps. mi możecie życzyć częstszego pisania, trzymam kciuki, że jakaś magiczna siła mnie ogarnie i się spełni ;_;

83 comments:

  1. Wesołych świat! Bardzo ładne Tumblr`owe zdjęcia ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetny post :) syrop już kilka dni temu zrobiłam, tera tylko zabieram się do zrobienia tej kawy :) wesołych świąt :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  3. pierniczkowa kawa to cudo, najlepszy napój :)
    nie zdążyłam pomalować paznokci niestety :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dawno nie byłam na twoim blogu. Jesteś coraz lepszą fotografką hihi. :D :*
    Ale świątecznie u Ciebie! :*
    Wesołych Świąt Julcia. Powodzenia na Micka! :D :*
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia! :*
    Wesołych Świąt kochana ♥♥

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  6. cudowne zdjęcia <3

    Merry Christmas!

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam pierniczki <3
    Wesołych Świąt :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wesołych Świąt i tak jak prosisz- częstszego pisania :D koniecznie muszę wypróbować pierniczkową kawę i syrop! super zdjęcia :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny post, dopracowany w każdym szczególe :) Zdjecia cudowne <3
    Wesołych Świąt!

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mmmmm wygląda smacznie, z chęcią spróbowałabym tej kawy :3. Śliczne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wesołych świąt myszko <3 Śliczne zdjęcia, w sumie jak zawsze :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia i super przepisy :)

    Wesołych świąt życzę i zapraszam do siebie :)
    mój blog klik

    ReplyDelete
  13. Wesołych Świąt Jula ♥ No i życzę ci tego częstszego pisania :D haha
    Zdjęcia są genialne! *O* Mogę któreś na tapetę? *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  14. Super pomysły :)
    Wesołych Świąt

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  15. Wszytkie zdjęcia są cudowne! ;)
    Pozdrawiam i życzę Wesolych Świąt! ;*

    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo klimatyczne zdjęcia, wesołych świąt :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Te zdjęcia są świetne! <33
    Wesołych świąt :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Robię dokładnie to samo jak mam ładne paznokcie i chce je pokazać hahaha!
    Aż skorzystam z przepisu..Pyszności! <3
    Wesołych świąt :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jakie świetne przepisy! Na pewno skorzystam z tego na kawę, ponieważ pierniczki są u mnie już gotowe :D Piękne zdjęcia ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wesołych świąt! Piękne zdjecia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia, mają taki wyjątkowy, świąteczny klimat. Wesołych, pogodnych świąt Bożego Narodzenia no i oczywiście częstszego pisania, bo uwielbiam Twoje posty! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  22. Musze zrobić ten syrop! Wesołych Świąt! <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Muszę wypróbować te przepisy! Świetna bluzka. :d Wesołych Świąt! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jeju jakie śliczne zdjęcia, przepiękne, jestem pod wrażeniem!! Pazurki też śliczne, jak i bluza. Wesołych Świąt moja droga!

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny jest ten sweterek, a kawa wygląda pysznie muszę sprubować ją zrobić :

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  26. Tez wesolych swiat kochana!<3
    bardzo fajny post, ten syrop musi byc pyszny!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia tego postu mają magiczny, świąteczny klimat. Niczym te z tumblera! Szczególnie zaciekawił mnie przepis na kawę pierniczkową, co prawda nie piję kawy, ale twoje zdjęcia zachęciły mnie do niej w 100%,cudowna bluza <3
    Mój blog!

    ReplyDelete
  28. Kocham Twoje zdjęcia, potrafisz złapać świąteczny klimat w kadrze... ! Wesołych przepełnionych uśmiechem świąt Kochana :) :*

    ReplyDelete
  29. Ja też wolę się sama do kuchni nie pchać w święta chyba, że mnie poproszą. Cudowne zdjęcia. Zrobiłaś mi ochotę na tą kawę.
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    karolinqe.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetny post, cudowne zdjęcia, widać że się napracowałaś przy świątecznych przygotowaniach. Wszystkie twoje posty są tak starannie i dokładnie napisane jak np. ten , że ciągle czekam na następne. Mam nadzieje, że wszystkie te pozytywne komentarze zachęcą Cię do częstszego pisania i że święta były dla Ciebie udane:*

    Zapraszam do mnie marciastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Po przeczytaniu tego posta mogę to napisać bardzo krótko - nie wiem jak to robisz, że zawsze czytając Twój blog tak bardzo się szczerzę do ekranu haha
    Jesteś niesamowita, serio uwielbiam Cię! ♥

    No i cóż, wesołych świąt i duuużo czasu i weny na prowadzenie tego bloga!
    Pozdrawiam ♥
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  32. Hm... Pierwsze słyszę o syropie pierniczkowym. Na pewno spróbuję! :)
    Wesołych Świat.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Jak Ty to robisz, że masz zawsze tak piękne zdjęcia? ♥ W szczególności te z pierniczkami są cudowne i wyglądają dosłownie jak z tumblra haha!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Kurcze, muszę w końcu wypróbować tego syropu pierniczkowego! :)

    ReplyDelete
  35. jeju, jakie cudne zdjęcia :) a pierniczki wyglądają perfekcyjnie


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  36. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, dużo radości i miłości w nadchodzącym roku.
    Większej aktywności na blogu od tych stałych jak i nowych czytelników.
    Życzy: http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jakie super pomysły i oczywiście zdjęcia :) Wesołych Świąt no i częstszego pisania, o tak!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  38. ładne zdjęcia :)

    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Nigdy nie robiłam takiego syropu do pierniczków, ale wydaje się być niezły i ma pyszny skład! :D

    Wesołych świąt!

    Nowy świąteczny post, właśnie wpłynął na bloga. Mam nadzieję, że się spodoba. ☺

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/12/137-merry-christmas.html

    ReplyDelete
  40. Boże jak ja kocham twoje zdjęcia :) sama chciałabym takie robić, strasznie <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Zdjęcia cudowne, mają tą świąteczną atmosferę, której mi niestety brakuje.. Ja zrobiłam pierniczki i osobiście wolę ich twardszą wersję :) Bardzo fajne przepisy. Spokojnych, wesołych świąt i częstszego pisania! ♥

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
  42. Mniam! Piękne zdjęcia i świetny post :) Wesołych Świąt!!!
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    ReplyDelete
  43. Wesołych Świąt no i częstszego pisania XD
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  44. Wesołych Świąt !
    cudowne zdjęcia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Śliczne zdjęcia i ta bluza <3
    Zaciekawiła mnie ta piernikowa kawa, postaram się ją zrobić.
    WESOŁYCH ŚWIĄT ! lazysloths.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ale świetne przepisy! a zdjęcia jak zawsze niesamowicie inspirujące! uwielbiam Twój blog i podziwiam ile pracy musisz w niego wkładać. Pozdrawiam! :)
    Black&Blue - KLIK

    ReplyDelete
  47. Super przepisy, a pierniczki oczywiście już zrobiłam! W takim razie życzę ci więcej postów haha i w sumie to sobie też, wesołych!

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  48. Uuu muszę zrobić tą kawę! :) Śliczne masz dekoracje. A ten syrop... wygląda świetnie (i pewnie też smakuje, hahah)
    Cudne zdjęcia, naprawdę!
    Również życzę wszystkim wesołych świąt (chociaż jutro ich ostatni dzień, ale zawsze coś)!
    wdym - zapraszam (nowy post)!

    ReplyDelete
  49. Wszystko wyglada meeeeega smacznie. Również życzę wesołych świąt iiiii szczesliwego nowego roku ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    ReplyDelete
  50. To super, że udało ci się znaleźć czas w tym świątecznym tłoku... Świetny post! Szczególnie spodobał mi się przepis na tę piernikową kawę... a te pazurki i bluza... awww! :D

    Just Me And My Fancy- klik!

    ReplyDelete
  51. W tym roku po raz pierwszy zrobiłam pierniczki, właśnie z tego przepisu. Zrobiłam je na początku grudnia i aż żałuję, bo wszyscy stwierdzili, że twardsze lepsze, ja też wolę takie bardziej chrupiące. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. śliczne zdjęcia! ja za piernikiem nie przepadam, dlatego upiekłam kruche ciasteczka :)

    ReplyDelete
  53. Pierniczki to najlepszy smak świąt! <3
    Śliczne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego nowego roku!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  54. Uwielbiam Twoje zdjęcia, można by było tak się na nie patrzeć i patrzeć :D
    Poza tym chyba wypróbuje ten syrop pierniczkowy, ciekawi mnie jak smakuje dodany właśnie do kawy.

    NISKIE WIEŻOWCE - KLIK!

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia! :) A ten syrop pierniczkowy zrobię jutro, tylko wyczaruję jeszcze składniki! :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Również wesołych Świąt, troche spóźnione, ale wesołych :3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Udanego Nowego Roku :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Nie wiem jak to możliwe, ale nigdy nie słyszałam o syropie pierniczkowym ;o
    Zdjęcia są przecudowne! <3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Nie mogę napatrzeć się na zdjęcia, są cudowne! :)

    ReplyDelete
  60. Genialne zdjęcia!! <3
    http://zwariowaaanaaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. pysznie wyglądają te pierniczki!
    Wesołych świąt & pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  62. zdjęcia są Magiczne!! :) przecudny post, pełen ciepłej energii! dziękuję za piękne życzenia i Tobie chcę życzyć Szczęśliwego Nowego Roku i (jak prosiłaś) Częstszego pisania ;P


    całusy


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  63. Jejku, uwielbiam klimat Twoich zdjęć!
    Ja już zrobiłam dwie tury pierniczków, ahhaha :)


    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  64. Życzę Ci częstszego pisania :D a wgl to śliczne zdj aaa kawa mmm pycha dziękuję za przepis:)
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. ślicznie wyglądasz*-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Przepisy na pewno wykorzystam haha a zdjęcia cudne! :)

    ReplyDelete
  67. Świetne przepisy! Nigdy nie miałam okazji zrobienia, a nawet spróbowania syropu.. Szkoda, że dopiero teraz to przeczytałam, hahaha. Za rok muszę zrobić go obowiązkowo! *,*

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Spróbowałam kawy pierniczkowej i muszę przyznać, że jest naprawdę smaczna! Zdecydowanie najlepszy przepis.

    TU BLOGUJE MARTYNKA

    ReplyDelete
  69. śliczne zdjęcia *.*
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ta kawa może być na prawdę pyszna!:)

    ReplyDelete
  71. Jeju, Julka robisz cudowne zdjęcia! Poprosimy więcej postów ze zdjęciami twojego autorstwa! :*

    Pozdrawiamy i życzymy szczęśliwego Nowego Roku!:*
    Nowy post na www.twinslife.pl

    ReplyDelete
  72. Składam Ci spóźnione życzenia świąteczne i trzymam kciuki, za to aby posty pojawiały się częściej! <3

    ReplyDelete
  73. Kawa z syropem pierniczkowym i do tego pierniczki...zestaw idealny! Aż zgłodniałam <3
    Świetny masz ten sweterek! I oczywiście pazurki też, haha ♥
    Przepiękne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA