20 February 2016

REMINDER

Cześć jestem Julia (a uściślając tę niezwykle ważną w Waszym życiu informację powinnam dodać - nie bądź jak Julia). Ale warto wspomnieć co? No wiecie, tak w ramach przypomnienia. Trochę mnie w końcu tutaj nie było, ale spokojnie - nie zapomniałam o Was. Po prostu wszystko mi się ostatnio rozsypuje, nie klei i nie trzyma kupy. Nawet zdania. Każdy kawałek fruwa gdzie popadnie i żyje własnym życiem, zupełnie jak klawiatura Oli. Żeby lepiej sprecyzować powinnam wkleić tu zdjęcie owej klawiatury, niestety takiego nie posiadam - postaram się jednak bardziej to sprecyzować. Macie przed sobą laptopa/komputer prawda? Z komórką już gorzej, bo wtedy trzeba włączyć trochę wyobraźni, ale dacie radę. To tak jakbyście teraz wyrwali przynajmniej 1/3 wszystkich literek. Niby banał, dalej się da pisać. Ale naciskając każdą po kolei, musicie myśleć, skupiać się, czy aby na pewno trafiacie własnie w... dajmy na to "a". Na dłuższą metę cholernie męczące. Później kwestia przyzwyczajenia. :) 

Więc tak mi się mniej więcej pisze - jakby mnie ktoś porządnie zdzielił słownikiem, tylko w efekcie otrzymał rezultat odwrotny od oczekiwanego i wybił połowę liter (słów) z głowy. 
Teraz gdy ponad połowę postu poświęciłam na opisanie swojego obecnego poczucia analfabetyzmu, mogę przejść do dalszej części postu... Co też u mnie słychać? Powiem Wam, że mam ferie. I powiem Wam, że nawet ich nie marnuję, co biorąc pod uwagę stopnia mojego lenistwa jest bardzo zadowalające. Z dziewczynami planowałyśmy nagrać nawet co nieco, ale mój aparat okazał się być zbyt ułomny. Ja zresztą też się nie popisałam przez mniej więcej godzinę szukając jak zmienić w nim wartość przysłony (przy nagrywaniu) podczas gdy takiej opcji nie ma. Możecie bić brawo! 
| spodnie - klik | bluza - kilk |

93 comments:

  1. Śliczne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie :)
    http://racjonalnyempiryk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super, że wracasz, stęskniłam się za twoimi postami i zdjęciami! ♥
    Też mam ferie :)

    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  3. Twój nagłówek jest genialny :D

    ReplyDelete
  4. Wyobrażam sobie jak ta klawiatura wygląda haha :D Genialne zdjęcia!Ja ferie miałam w pierwszym terminie i baardzo żałuję..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (:
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. *BIJE BRAWO*
    Szczerze mówiąc to bardzo stęskniłam się za twoimi postami! Mam nadzieję, że uda ci się poskładać to wszystko w całość i zostaniesz z nami na baaardzo długo ♥
    No i muszę jeszcze wspomnieć, że wykryłam śliczne zdjęcia... Jak to dziwnie brzmi hahah

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    ReplyDelete
  6. Jakie cudowne zdjęcia! :O
    Może Twój aparat do robienia filmików się nie nadaje, ale ma świetną jakość na zdjęciach.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Aż wyobraziłam sobie taką klawiaturę. :D Słodki kotek!

    ReplyDelete
  8. Czy to znaczy, że do nas wracasz? To świetnie! Kocham oglądać Twoje zdjęcia.
    Co do klawiatury-współczuj, haha. Może z czasem się przyzwyczaisz :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  9. Aż wyobraziłam sobie taką klawiaturę. :D Słodki kotek!

    ReplyDelete
  10. Nie martw się,odpoczniesz w ferie.Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia! Cieszę się, że wróciłaś. Ja niestety ferie skończyłam tydzień temu..

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. W końcu się doczekałam nowego postu :) .
    Ale tak szczerze to fajnie, że wróciłaś :). Oraz świetne zdjęcia jak zawsze ;).
    pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. W sumie długo nie zaglądałam do Ciebie, więc tak tej przerwy na blogu nie odczułam. Zauważyłam za to świetny nagłówek (bardzo fajny pomysł) :)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zdecydowanie biję Ci brawo! :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  15. Dawno cię nie było, ale najważniejsze, żee wróciłaś!

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Twoje posty i faktycznie są trochę rzadko, ale przynajmniej dopracowane. Śliczne zdjęcia! :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Taka klawiatura też ma jakieś swoje plusy, wygląda ciekawie i zmusza to myślenia i skupienia, co w sumie nie jest takie złe haha
    Fajnie, że jesteś, śliczne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  18. Nie wyobrażam sobie tak pisać. Zdjęcia przepiękne.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Fajnie, że wróciłaś! Może fotoaparat nie nadaje się do nagrywania, ale zdjęcia robic wspaniałe :D
    Bardzo miło mnie przywitał nowy i bardzo ładny wygląd blogu... :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. Oj czasem tak bywa, że nic nie układa się po naszej myśli, ale raz jest gorzej, a raz lepiej :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super, że już jesteś..stęskniłam się za Twoimi postami :P
    Piękne zdjęcia i genialny nagłówek ^^

    Mój blog~KLIK

    ReplyDelete
  22. Robisz zawsze takie idealne zdjęcia :o ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. My też dawno nic nie pisałyśmy na blogu. Ale wróciłyśmy i cieszymy się, że ty również wróciłaś! :)
    Piękne zdjęcia, jeteś taka śliczna^^
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  24. Szkoda, ze cię nie było, ale wróciłaś. Każdy ma prawo zrobić sobie przerwę.
    Śliczne zdjęcia, wyglądasz cudownie.

    http://chanelbabeblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Cudowne zdjęcia, jeju *o*
    Pozdrawiam i cieszę się, że wróciłaś!

    http://pasjanaslaczy.blogspot.com << całkowicie nowy blog

    ReplyDelete
  26. Fajnie, że wróciłaś do nas Julka! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    ALEKSANDRA ANNA - KLIK

    ReplyDelete
  27. ale swietny naglowek! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Tęskniłam za twoim blogiem ;) Świetne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  29. Co za prześliczny blog! Wszystko dopracowane, treści z sensem, zdjęcia ciekawe, wszystko wygląda estetycznie... :) Coś pięknego. Życzę Ci samych sukcesów!
    pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super, że wróciłaś! Też mam teraz ferie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Super, że wróciłaś! Śliczne zdjęcia :)
    Jak zawsze jestem zachwycona Twoim szablonem na blogu

    ReplyDelete
  32. Świetna notka :) Fajnie, że już wróciłaś na bloga, pewnie męczące było napisanie tego wszystkiego :D
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  33. Oooo jak mi brakowało wpisu <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Też mam teraz ferie. Fajnie, że wracasz. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Nie martw się nie jesteś sama, jak też często mam gorsze dni, w ciągu których nie ogarniam świata. A ta w ogóle to przepiękne zdjęcia.
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  36. Zauważyłam, że zmieniłaś wygląd bloga- wspaniały, mega mi się podoba <3

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  37. Wyczekiwałam długo na tego posta :* Mam nadzieję, że kolejny będzie już szybciej Jula!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Muszę Cię pochwalić za tego posta, naprawdę. Jakoś czytając go poczułam się jakby pisała go inna osoba, bardziej dojrzała.. Brawo. Mam nadzieję, że to życie jakoś sklei Ci się "do kupy". Korzystaj z ferii jak najlepiej. Trzymaj się ciepło!

    ReplyDelete
  39. Szczerze powiedziawszy... Mam klawiaturę z wytartymi literami :D czyli całkowicie czarą w miejscach liter. Wbrew pozorom w ciągu dwóch dni nauczyłam się gdzie jest jaki klawisz :) Kwestia motywacji i potrzeby :D Ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  40. Super masz bloga i naprawdę fajnie pisesz :)
    Zapraszam do mnie :D
    http://natkq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. jejku, cieszę się że już wróciłaś, tęskniłam za twoimi postami.
    angelikalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Cieszę się , ze znów wróciłaś !
    Śliczne zdjęcia ♥

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  43. W 100% rozumiem co masz na myśli, pisząc o tym poczuciu analfabetyzmu, bo chyba sama odczuwam coś podobnego. :D No, ale dobrze, że wróciłaś. Śliczne zdjęcia. :)
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Urocze zdjęcia. :)
    Dobrze, że wróciłaś!
    Też mam teraz ferie, a jestem chora :'(
    U mnie też jest ciekawie ;) [klik!]

    ReplyDelete
  45. świetne fotki *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Długo cię nie było, ale dobrze że jesteś :) Piękne zdjęcia!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  47. Super, że się pojawiłaś! Trzymam kciuki żeby wszystko Ci się 'posklejało' :) Fajnie gdybyś wpadała tu częściej, bo brakuje mi Twoich pozytywnych wpisów z jasnymi, kolorowymi zdjęciami!
    A te z tego postu są bardzo fajne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  48. bardzo fajny luźny post napisany z lekkim humorem :D ja też mam ferie a skala mojego lenistwa jest już wyjątkowo wysoka :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetny nowy nagłówek, super zdjęcia! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Oo, wreszcie jesteś, cieszę się. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Świetnie, że w końcu wróciłaś! Mam nadzieję, że będziesz miała wystarczająco dużo czasu i motywacji, by bywać tutaj częściej :)

    ReplyDelete
  52. No to Ci współczuję, ale czasem tak jest..Oby u Ciebie wszystko wróciło do normy i już było dobrze :*
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Robisz śliczne zdjęcia :)
    http://zanetta44.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Na szczęście już wróciłaś *,*
    Zdjęcia śliczne!
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Wchodziłam tu często, ale niestety nie było posta. Dziś weszłam, by zobaczyć i miło się zaskoczyłam! Piękne zdjęcia!

    Nowy post z wynikami konkursu

    ReplyDelete
  56. Strasznie podoba mi się wygląd twojego bloga! :) Nagłówek - cudny!
    Co do klawiatury... to nie było mi sobie tego trudno wyobrazić, bo mój stary laptop był bez kilku literek. XD

    Zapraszam do mnie! ❤

    ReplyDelete
  57. Haha fajny post! I śliczne zdjęcia jak zwykle :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  58. Genialny nagłówek! ♥
    Piękne zdjęcia, super, że udało ci się dodać nowy post :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  59. Jakie masz cudowne włosy. :) Również mam teraz ferie.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  60. O kurczę! Świetny pomysł na nagłówek. Genialnie to wygląda :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ja też mam ferie :) Miło się czyta Twoje posty! Bardzo ładne zdjęcia :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  62. Cieszę się że w końcu coś napisałaś :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Świetnie, że w końcu napisałaś :D Brakowało mi w blogosferze Twojego uśmiechu i pozytywizmu :D
    Również mam teraz ferie i tak samo ich (o dziwo) nie marnuję :D Aż czuję sie z siebie dumna, haha!
    I podobnie jak Ty miałam ostatnio poczucie takiego analfabetyzmu, nic mi się nie klei, ale chyba powoli odzyskuję siły :))
    Piękne zdjęcia! Uwielbiam taki minimalizm <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Śliczne zdjęcia ! Masz piękne włosy :-)
    Każdy ma czasem przerwę w blogowaniu...
    KLIK & ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  65. Śliczne zdjęcia i wygląd bloga :) Czekałam na ciebie :D


    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Doczekałam się wreszcie postu, bo tak bardzo brakowało mi Twojego stylu pisania i dawki humoru w postach!
    Jak zawsze czytając Twój post, pojawił mi się uśmiech na twarzy. Za to właśnie uwielbiam Ciebie i Twojego bloga :)
    Cudowne zdjęcia, szczególnie to z kotkiem <3
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Masz naprawdę świetnego bloga !! <33
    SUPER ZDJĘCIA I FANTASTYCZNY POST. ♥♥♥
    Jeśli masz czas, to zapraszam do mnie, wpadnij! ;*
    ♡♡♡ Mój blog-KLIK! ♡♡♡

    ReplyDelete
  68. Fajnie,że wróciłaś :) Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam :D Nowy post!
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  69. super!:) Zapraszam do Nas:)

    ReplyDelete
  70. mi się ferie skończyły tydzień temu :c
    śliczne zdjęcia <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Ten blog to najlepszy jaki widziałam
    Jeżeli masz czas powiedz co byś zmieniła w moim :)
    Dzięki
    http://dzieciakispodszkoly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Fajne zdjęcia :>
    Zapraszam do mnie na najnowszego posta - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Jeny śliczne zdjęcia! <3
    mishmashbyalice.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Uwielbiam twoją lekką rękę do pisania :) cudne posty wychodzą z pod niej :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Bardzo ładne zdjęcia.A co do tej przysłony, to brawo,brawo:D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Dobrze że jesteś tutaj z nami !!! :)
    Boskie te zdjęcia!! :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  77. Rozumiem o czym mówisz, ostatnio też tak miałam, ale wszystko wróciło do normy więc mam nadzieję, że ty również wrócisz :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Fajnie, że wróciłaś, brakowało mi Twoich postów, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  79. Fajnie, że wróciłaś, miejmy nadzieję, że wszystko się u Ciebie unormuje i będziesz pisać bez problemów :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA