02 March 2016

MERRY-GO-ROUND

Ferie przeleciały, z rytmu nas wybili, także witamy z powrotem i od nowa zaczynamy szkolną jazdę. Generalnie nie wiem, czy odpoczęłam czy może tylko bardziej się rozleniwiłam. Jak to się mówi, w praniu wyjdzie, ale patrząc po tym z jaką prędkością i oporem wchodzi mi materiał z historii brałabym pod uwagę obie kwestie. Nie no dobra, jednak bardziej rozjechała mi się jakakolwiek silna wola. Pewnie tak zostanie już do końca czerwca (no wiecie teraz będzie już tylko wolne, szkoła, wolne, szkoła). Lepiej niż na rollercoasterze. Tak na marginesie, raz się nim przejechałam w podstawówce, życia mało nie straciłam, a teraz to co roku mamy wieczną karuzelę.
Przez te dwa tygodnie (i 3 dni w gratisie podarowane z racji rekolekcji hehe) zrobiłam parę konkretnych rzeczy - o ile napad na centrum handlowe z mamą, pedałowanie na trzykilometrowe spacerki, przespana cała niedziela (udało się!) i nawiedzanie Karinki się liczą. Potem się naoglądałam jakichś filmików i miałam zrywy, aby zmienić coś w swym życiu. Ostatecznie melduję, że wszystko zostało w normie, na miejscu, z którego raczej nic się ruszać nie będzie :v.


Pomęczycie się ze mną jeszcze chwile z takimi nie konkretnymi postami, bo chwilowo mogę nie mieć aparatu (za to zdjęć mam od groma, także spokojnie)!

100 comments:

  1. Ehh, feire u nas w Niemczech zimowe trwają tylko tydzień ale za to wielkanocne 2 tygodnie. Jej jak ja się ciesze że wróciłaś *-* Stylizacje po prostu supi xD
    Pozdrawiam cię, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  2. Takie niekonkretne posty czasami są bardzo fajne :)
    Ja też straciłam całą silną wolę, w ferie nie robiłam nic oprócz jedzenia i leżenia. Teraz kiedy muszę się uczyć to...eh...ciężka sprawa.
    Masz piękne włosy :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  3. Jestem obecnie w maturalnej - ferie w tym roku to jakaś tragedia, nie żartuję. Chyba lepiej gdybym ich nie miała. Okropnie było mi się przestawić znów na tryb nauki. Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  4. powodzenia w szkole :)
    ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. Ja też po feriach zastanawiałam się czy bardziej się rozleniwiłam czy odpoczęłam. Powiedźmy, że trochę tego, trochę tego. Świetne zdjęcia! *,*

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. najgorzej wrócić do szkoły po dłuższej przerwie, piękne zdjęcia!

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/02/klaudia-konczy-z-blogiem.html?m=1

    ReplyDelete
  7. Ja uważam, że w ferie bardziej się rozleniwiłam niż przygotowałam na dalszą naukę :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  8. Wiadomo, że te rzeczy się liczą XD super zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Pewnie każdy nie może przyzwyczaić się do szkolnej rutyny ☺!
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach ❤
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    ReplyDelete
  10. Bardzo ciekawy post
    oby tak dalej !
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    Poklikasz w linki?
    http://zoozelooveblog.blogspot.com/2016/02/42-take-off-your-clothes-blow-out-fire.html

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia!

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. To życzę powrotu do dobrej, zmotywowanej formy w szkole! Śliczne zdjęcia. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja tak samo jak Ty miałam przedłużone ferie przez rekolekcje, więc jutro taki pierwszy dzień po feriach i ciężko mi się przestawić na szkolny tryb życia... No ale co zrobić, trzeba chodzić do szkoły, życzę Tobie powodzenia w szkole!
    Co do zdjęć, to są śliczne, a Ty pięknie na nich wyglądasz! ♥ Czekam na kolejne posty ze zdjęciami, skoro masz ich od groma haha! :*

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  14. Masz piękne zdjęcia, więc wcale nie jest (przynajmniej mi) przykro, że przez jakiś czas będziesz je dodawać.

    http://pasjanaslaczy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja miałam ferie w pierwszej turze i także trudno było mi przestawić się na tryb szkolny :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Przesliczne zdjecia w szczegolnoscie kolorystyka!

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia, czekam na kolejne posty. Mi ferie zleciały równie szybko i dokładnie tak jak mówisz, wybiły z rytmu.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  18. powodzenia!
    piękne zdjęcia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Lubie kardigany i ramoneski. Ponadczasowa klasyka<3.

    ReplyDelete
  20. Ja sobie już wystarczajaco odpoczęłam przez chorobę ;/ Z moich obliczeń wynika, że w lutym byłam w szkole tylko 8 dni, bo w pozostałe byłam chora ;(

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  21. U kogo jak u kogo, ale u ciebie po prostu ubóstwiam takie posty. Masz taki luźny styl pisania, bardzo się tym wyróżniasz, a to świetnie, prawda?

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! Też chciałabym takie mieć...

    Pozdrawiam :D
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. To powodzenia w szkole w nowym semestrze :D
    Cudne zdjęcia <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Też skończyły mi się ferie i też miał gratis w postaci rekolekcji :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjęcia! Znam ten ból gdy ferie się kończą i wracamy do szkoły, ciężko jest się przestawić. Też miałam ostatnia ferie i w dodatku rekolekcje więc nie jest łatwo. O tyle dobrze, że mieliśmy skrócone lekcje. Powodzenia w szkole! Musimy wytrwać do następnego wolnego :o
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja się bardziej rozleniwiłam przez ferie, chociaż miałam wiele ambitnych planów, haha :v Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam, xo
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Dawno nie widziałam wpisu <3 Brakowało mi tego :* Piekne zdjęcia :D


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jaki cudowny kolor tej różowej szminki!

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ferie zdecydowanie za szybko minęły. Piękne zdjęcia! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  30. Powodzenia w szkole! świetne zdjęcia i cudne buty ;)

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  31. piękne zdjęcia, nie mogę oderwać wzroku :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    ReplyDelete
  32. Ja się bardzo rozleniwiłam przez ferie... Świetne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Prześlicznie wyglądasz Julka! Cudowne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  35. Mi też ferie skończyły się dopiero teraz, a i tak szybko przeleciały.. :/
    Śliczne zdjęcia, wow *o*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Wspaniała wiosenna stylizacja, mi również zleciały mega szybko, pewnie jak dla większości niestety ;(

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  37. Świetnie wyglądacie, ładne stylizacje. Tym razem bardziej podoba mi się ta Twojej przyjaciółki. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jakie ładne zdjęcia! A to ostatnie jest po prostu genialne, no! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  39. Też rozleniwiłam się w te ferie i totalnie nie mogę się przestawić, ze znowu chodzimy do szkoły!
    Piękne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  40. Świetna, stylizacja na luzie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ale super wyglądasz:) idealnie wychodzisz na zdjęciach.

    ReplyDelete
  42. Świetna notka, fajnie że wykorzystałaś jakoś swoje ferie :D
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  43. Śliczna stylizacja :) świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  44. U mnie podobna sytuacja jeśli o szkołę chodzi, materiału pełno, a ja wracając do domu zamiast zabrać się za to wszystko, to kładę się na półtorej godziny do spania i siedzę po nocach ucząc się haha :) cudowne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  45. Wyglądasz cudownie, taki makijaż bardzo ci pasuje :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Jeju, jaka ty chudziutka ♥ A z niekonkretnymi postami bardzo chętnie się pomęczę, bo uwielbiam oglądać twoje zdjęcia ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Coraz piękniejsza. :) Cudowne zdjęcia. :)

    Zapraszam do siebie, wczoraj ruszył ciekawy konkurs. :)
    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. u mnie jest w sumie tak samo xD

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia Julia! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. trudno się przestawić po feriach do szkolnego rytmu :/ śliczne zdjęcia!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Czemu Twoje zdjęcia są takie idealne?... ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  52. Moje ferie upłynęły identycznie, właściwie nie wiem., gdzie je po drodze pogubiłam, ale chciałabym, żeby wróciły, bo wraz z nimi uleciała motywacja do nauki, i o.

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  53. ja chyba przez ferie bardziej się rozleniwiłam, bo teraz nie mam w ogóle motywacji do szkoły :(
    cudne zdjęcia :*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ja do szkoły wróciłam niechętnie, jednak się spięłam, haha

    nieprzescigniona.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Jesteś naprawdę ładną dziewczyną! :)

    ReplyDelete
  56. Ja w tym roku ambitnie spedzilam ferie :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Moje województwo miało ferie jako pierwsze i przyznam szczerze taka dwutygodniowa przerwa wcale dobrze mi nie zrobiła, wręcz mnie tylko rozleniwiła! Trwam w tym "stanie" już od kilku dobrych tygodni, mam nadzieję, że mi przejdzie :/
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Moje ferie także minęły w ekspresowym tempie...
    Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)
    Mój kanał na yt (KLIK)

    ReplyDelete
  59. Już po feriach, a mi nadal się nic nie chce, trudno się przestawić na tryb szkolny po dłuższej przerwie :D
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  60. Mam tak samo i też myślę, że zostanie tak do czerwca..:D
    Świetne zdjecia!<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    ReplyDelete
  61. Heheh uwielbiam Twój realistyczny styl pisania. Nie cukierkujesz, a piszesz jak jest wprost. Kupiłaś mnie :D
    Zapraszam" blondynetki.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Haha Jula widać, że dobrze spędziłaś ferie :D Moje już tak dawno były, że teraz tylko czekam na nadchodzące rekolekcje, bo od stycznia żadnej przerwy od szkoły niestety nie mieliśmy, ech.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Oj tak, teraz do czerwca będzie jak na rollercoasterze ;)) Zazdroszczę 3 dni wolnego, u mnie zrobiono rekolekcje po południu [*] :'))
    Piękne zdjęcia <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Bardzo fajna notka, a zdjęcia są prześliczne!!! :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  65. Jesteś bardzo fotogeniczna xD Bo pięknie wychodzisz na zdjęciach :) <3
    Ja po feriach też tak miałam,a moje ferie były na początku lutego,a dalej czuję lenia... :(

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  66. Zdjęcia wspaniałe!

    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Świetny post i zdjęcia!
    Szczerze mówiąc, te moje dwa tygodnie tak szybko zleciały, że miałam ochotę się popłakać jak dziecko. Teraz zostaje mi napisać wszelkie kartkówki, testy i diagnozę, a potem chwalebne dwa miesiące zasłużonych wakacji. Uroki gimnazjum :/ chociaż w sumie nie wiem, dlaczego narzekam będąc w pierwszej klasie.

    laurakwoczala.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Śliczne zdjęcia, ciekawi mnie jaką szminkę ma Twoja koleżanka? ♥ Świetny post!

    Zapraszam na mojego, mam nadzieję, oryginalnego bloga:
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. ale rewelacyjne zdjęcia, zwłaszcza modelki *-*
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  70. cudowne zdjęcia. Ja też mam od kilku lat taki rollercoster, że nawet książkę bym mogła napisać. Ale nie wiem czy warto, bo kto by tam chciał czytać o moich przeżyciach. Ale trzymaj się ;)

    http://designyourhappylife.com/

    ReplyDelete
  71. Woww, piękne zdjęcia! ♥ Tak w ogóle to śliczny wygląd, będę wpadać częściej!
    Zapraszam do mnie, powróciłam do blogowania!
    Mój blog *KLIK*

    ReplyDelete
  72. Julio :D Masz piękne włosy!! <3 :D

    Mój blog :D

    ReplyDelete
  73. Niestety ten czas wolny (jak jest go za długo :D) bardzo rozleniwia, niby wypoczynek super itd, ale jednak nie do końca :')
    Zdjęcia wyszły cudowne!
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Ojeej ja ferie miałam już tak dawno, że nawet nie pamiętam! Ale też się strasznie rozleniwiłam i jak zwykle nie zrobiłam nic z tego co sobie zaplanowałam! :D


    madameanneblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Hej!
    Uwielbiam czytać twojego bloga, masz przecudowne stylizacje i bardzo mnie inspirujesz <3
    Może chciałabyś zajrzeć do mojego sklepu, założyłam go bardzo niedawno i sprzedaje kubki z kreatywnymi, motywującymi napisami. Gorąco zapraszam:
    http://delicium.cupsell.pl

    ReplyDelete
  76. Piękna stylizacja i zdjęcia <3 Pozdrawiam i zapraszam [KLIK]

    ReplyDelete
  77. Cudowny post jak i również blog! Twój blog należy to moich ulubionych <3 Cudowne zdj i inspirujesz mnie do blogowania! :)
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam :)
    Mój blog <3 - KLIK!

    ReplyDelete
  78. Jesteś bardzo ładna , ciekawie piszesz i zdjęcia są mega intrygujące, podoba mi się to :)
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  79. Jejku, ale jesteś śliczna! Wyszłaś cudownie na zdjęciach!
    She Imagination - klik

    ReplyDelete
  80. Świetne zdjęcia, a post bardzo ciekawie napisany :)

    http://oliviasamon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Piękne zdjęcia, świetny blog
    Dyed Blonde

    ReplyDelete
  82. Jesteś bardzo śliczna <3 Cudnie wyszłaś na ty zdjęciach,a post jest cudnie napisany. W wolnej zapraszam do mnie . Dopiero zaczyanam więc komentarze i obserwacje motywują.
    Mój Blog - KLIK

    ReplyDelete
  83. Zdjęcia są cudowne i cały design bloga również <3
    Powodzenia w dalszej pracy :*
    sunshine-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. jakaś Ty śliczna <3 przepraszam, ze tak odrazu o tym mówie, ale nie moge się nadziwić, masz super urodę :)

    ja zawsze wychodzę z założenia, że im wiecej czasu na coś mam tym dłużęj to robię ;) Przed każdym wolnym w szkole obiecuje sobie, żę bedę wielce zmotywowana do działania, a jak przychodzi co do czego to róznie bywa ;p

    Pozdrawiamy!

    www.radywszpilkach.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Ehh... miejmy nadzieję, że pogoda się w końcu ustabilizuje i szkoła przestanie być taka męcząca, ale chyba wszyscy mają teraz taki "kryzys naukowy". :D
    Niedługo rozkręcamy trochę nasz kanał będzie super muzyka!! Zapraszamy! ^_^
    https://www.youtube.com/channel/UCg-cdYkXfvWASdDoOyjYKxA/videos

    ReplyDelete
  86. Byłaś dla mnie inspiracją <3 Proszę chociaż zajrzyjcie : http://zulapisze.blogspot.com/ <3 Z góry dziękuję !

    ReplyDelete
  87. Boziuuu jaka ty jesteś piękna!!!

    http://zulapisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Genialne zdjęcia!:*

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Cudowne zdjęcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Jakie prześliczne zdjęcia :D
    Więcej takich postów, te niekonkretne są najlepsze ^^
    obserwuję, zdecydowanie!

    Szalona Perfekcjonistka

    ReplyDelete
  91. Zdjęcia boskiee są :*
    http://widzacaswiatinaczej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Super foty :D Masz rację... Ze mną jest tak samo! Gdy pozwolę sobie już na dłuższą przerwę, nic się później nie chce i jestem zaś tak leniwa, że nawet nie mogę się przygotować na nowy dzień.
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Jesteś jednym z blogów który naprawdę lubię oglądać. Byłoby miło gdyby mogłaś zobaczyć mój nigdy nie oglądany blog XD
    http://palaczpapieru.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  94. genialne zdjęcia, moglabym ogladac cały czas :)
    kariaxv.blogspot

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA