06 May 2016

NOWOŚCI - MARZEC, KWIECIEŃ

Co jak co, ale nigdy nie sądziłam, że pojawi się u mnie post z nowościami, szczególnie w tak dużej mierze z kosmetykami. Po prostu z takimi produktami jest tak, że albo działa i kupuję dalej, albo szału nie było, tyłka mi nie urwało i najzwyczajniej w świecie drugi raz bym go nie chciała. Większość mam stosunkowo krótko, więc ten post potraktujcie jako "zajawkę", a więcej na temat poszczególnych rzeczy opowiem przy okazji kolejnych postów (jakkolwiek nieprawdopodobnie to brzmi), tych bardziej odbiegających w kosmetyczne. :D
LIP BUTTER - THE BODY SHOP
Moje usta szczególnie w chłodniejsze dni mają sporą tendencję do pękania i przesuszania, więc przekopałam się przez sporą ilość nawilżających pomadek, maści i innych produktów o właściwościach nawilżających. Na to skusiłam się głównie z powodu ślicznego zapachu (naprawdę, jak je wyjmuję to po wyjściu na zewnątrz, najchętniej wsadziłabym nos w opakowanie i tak już przeszła przez całe miasto). W sklepie jest dostępna cała seria z zapachami różnych owoców, ja dorwałam akurat grejfruta, na którego czaiłam się już 2 lata temu. Mocno nawilża i natłuszcza usta, powodują, że usta wyglądają zdrowo i naturalnie. Jednocześnie ma gładką konsystencję i nie zostawia tępej warstwy wazeliny.

WISIOREK Z YES
Ostatnio przy okazji poszukiwań jakiegoś prostego pierścionka (serio, to niezły wyczyn kiedy ma się rozmiar palca jak dziecko ;-;)  trafiłam na bardzo ładny naszyjnik, wisiorek czy jak to tam nazywać. Naprawdę świetna sprawa, bo noszę go niemal codziennie, jest prosty i do wszystkiego pasuje. Dodatkowo nie czernieje mi jak większość metalowej biżuterii, więc jestem mega zadowolona. 
PĘDZLE Z HAKURO - H85, H79, H24
Długo się przekonywałam do kupna porządniejszych pędzli. Wiecie - pędzle to pędzle, jakieś tam miałam, więc nie widziałam potrzeby wymiany. Różnica jest dosyć spora, bo po prostu pędzle są mięciutki i o wiele prościej się nimi wszystko nakłada i rozciera. Można włączyć mniej prawy w rękach żeby dokładnie rozetrzeć bronzer czy połączyć cienie. H85 świetnie sprawdza mi się przy wypełnianiu brwi.
PALETKA CIENI - TOO FACED SEMI CHOCOLATE BAR
Paletki cieni szukałam długo. Bardzo długo. Naprawdę przeglądnęłam setki stron, recenzji, czy sklepów z kosmetykami, które są u nas niedostępne. Generalnie największy problem miałam z doborem jakości. Wiecie, jak cena była fajna, kolorki też, to jakoś nie do końca i w drugą stronę. 
Ostatecznie stanęło na tej z too faced - uwielbiam ją za kolory, bo są praktycznie idealne, w końcu szukałam czegoś z ciepłymi i chłodnymi odcieniami brązów. Jakościowo też bardzo mi odpowiada, chociaż cienie trochu za mocno pylą.                                                        Produkty do twarzy opisze Wam jeszcze w innym poście, bo na razie używam ich dość krótko, także dokładniej w ich działanie jeszcze się nie zagłębiłam. Na temat całej "pielęgnacji" twarzy jesto czym opowiadać, bo po tym jak przyszedł moment kiedy wyglądałam z lekka jak pizza (nie no przesadziłam, ale coś się zepsuło) wkroczyły do akcji kosmetyki i... źle było :'))

ŻEL OCZYSZCZAJĄCO-MATUJĄCY - UNDERTWENTY
Wybitnych działań matujących osobiście nie zauważyłam. Po prostu fajnie myje i lekko podsusza twarz, dzięki czemu szybciej znikają mi ewentualne, niewygojone do końca, niedoskonałości. 
ŻEL-PEELING-MASKA 3w1 - NIVEA
Bajer naprawdę niezły, szczególnie, że działą na 3 różne sposoby. Najlepiej sprawdza mi się w roli maski i peelingu. Jako peeling oczyszcza buzię z martwego naskórka, a maska lekko przysusza mi wypryski przez to nieco tą cerę ujednolica.
PŁYN MICELARNY - ZIAJA
Płyn jak płyn, używam go już po zmyciu makijażu zamiast przepłukiawania twarzy wodą. Jest bardzo delikatny i ładnie nawilża mi skórę. 
ŻEL NAWILŻAJĄCY - RIVAL DE LOOP
A to jest proszę Państwa hit! Po wszelkich kosmetykach trądzikowych, faktycznie wypryski zaczynają mi znikać, ale pojawia się problem przesuszonej skóry. Generalnie non stop muszę ją nawilżać, jeżeli nie chcę, aby nagle skóra wzięła sprawy w swoje ręce i zaczęła atakować nadmiarem sebum - co jak wiadomo źle się kończy. Ne było by sprawy, tyle jest kremów nawilżających i tak dalej... problem w tym, że niemal każdy mnie po prostu zapycha. 
Żel naprawdę świetnie mi się spisuje, w ogóle mnie nie zapycha, ma dość prosty, naturalny skład i może nie nawilża jakoś drastycznie, ale wystarczająco. Poza tym jest bardzo wydajny - używam go ze 3 razy dziennie i wcale nie żałuję, a dużo go nie ubyło. :)
MASKA DO WŁOSÓW - KALLOS
To jedna z tych produktów, który jak tylko wejdziecie do sklepu natychmiast rzuca się w oczy, w tym przypadku atakują wielkie, litrowe opakowania patrząc na które aż trudno uwierzyć, że to odżywa do włosów. No i cena, która jest naprawdę niziutka w porównaniu do pojemności maski. 
Ma naprawdę fajne działanie, włosy wydają się grubsze, cięższe i bardziej miękkie, mimo, że nie nakładałam nic więcej. Przyznam, że na początku efekt był bardziej "wow", teraz kiedy użyłam ją już parę razy efekt jest mniej zauważalny, ale jeszcze nie wiem z czego dokładnie to wynika.
INSTABOOK - INSTABOOK.PL
Na koniec pokażę Wam naprawdę świetną rzecz, która przyszła do mnie już jakiś czas temu. Na stronie instabook.pl możecie stworzyć album składający się z waszych zdjęć, proces tworzenia jest mega prosty i przyjemny - zniknęłam ze świata żywych na naprawdę dobre parę godzin, tak wciągnęło  mnie dopasowywanie zdjęć, układu stron i ogólnie całego tworzenia tego projektu. Raz, że świetna pamiątka, dużo frajdy z tworzenia i ciekawy pomysł na prezent :D
Niżej macie zdjęcia mojego albumu, w jakichś 90% procentach są to zdjęcia z zeszłego roku, wiecie te które szczególnie polubiłam.
Po wpisaniu kodu dontbenormal uzyskacie 15% zniżki :)
http://i65.tinypic.com/2nsq51c.jpg http://i63.tinypic.com/5kg42a.jpg http://i65.tinypic.com/2ppaqyq.jpg http://i65.tinypic.com/33p9a9y.jpg http://pl.tinypic.com?ref=nf3e6b.jpg http://i68.tinypic.com/jkitue.jpg http://i63.tinypic.com/vq61ag.jpg http://i66.tinypic.com/11933w9.jpg http://i65.tinypic.com/oic1aa.jpg

71 comments:

  1. świetne nowości :) zachwycam się pięknymi zdjęciami, świetne kadry ;)

    ReplyDelete
  2. Już dawno myślałam o masce Kallos i chyba się na nią skuszę. Super post!:))
    Pozdrawiam
    Maja z Dark Roseberry 

    ReplyDelete
  3. Kosmetyki z the body shop cudownie pachną, to prawda!

    ReplyDelete
  4. Ładna paletka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Paletka wygląda pięknie! Wczoraj postanowiłam w końcu zamówić instabook i mam nadzieję że będę zadowolona:)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  6. Książka jest świetnym pomysłem na prezent dla bliskich :) Fajny post!
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  7. Dużo dobrego słyszałam o tych pędzlach.Chyba się w końcu na nie skusze :)

    sunshine-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super zdjęcia i nowości!Zastanawiam się nad kupnem tej maski z Kallosa ;D
    mishmashbyalice.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mam taką samą maskę do włosów z Kallosa i jest świetna!
    Ale używam jej ok 2 tygodnie i na jakiś czas zamieniam na inną odżywkę a następnie znów do niej wracam aby włosy nie przyzwyczaiły się za bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne nowości. :)
    Myślałam o kupnie maski z Kallosa, ale jednak do tego nie doszło. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Te książki są świetne ;) Fajne nowości!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  12. Widzę, że Instabook stał się bardzo popularny.
    Ze wspomnianych kosmetyków używałam tylko żelu 3w1 z Nivea, był całkiem fajny, ale wolę zieloną bądź różową wersję. :) Muszę wypróbować ten żel nawilżający. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    ReplyDelete
  13. Jeju wróciłaś haha :) super rzeczy, koniecznie muszę wypróbować to masełko do ust :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. koniecznie muszę sobie kupić pędzle z Hakuro bo już z tym zwlekam chyba ze 2 lata haha ;)
    dużo słyszałam o tej paletce cieni i jestem mega ciekawa zapachu :)
    a maski z Kallosa są cudowne! tej wersji akurat nie miałam, ale latte i keratin mnie zachwyciły :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. u mnie szczególnie po promocji w Rossmanie przyybło dużo nowosci :)

    by-vanys.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ciekawe nowości! :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ciekawe nowości! Naszyjnik prześliczny ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Też mam ten żel do mycia twarzy z Under20. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Maski do włosów z Kallosa są super! Sama mam mleczną, która pachnie niesamowicie jak cukierki :3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Dużo kosmetyków, haha :)
    Bardzo podoba mi się ten naszyjnik!
    paull-cis.blogspot.com (nowy post)

    ReplyDelete
  21. Instabook wygląda super :)

    paczix.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. duuzo tego :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jeju te czekoladowe paletki są prześliczne *^*
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ten wisiorek jest przepiękny :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  25. Ojj marzy mi się paleta, czekoladka :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Paletka z Too Faced jest przecudowna, może kiedyś też uda mi się ją kupić :)

    ReplyDelete
  27. Ta paletka ma cudowne kolory i z tego co wiem zapach :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  28. Zazdroszczę paletki i pędzelków!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jakie piękne zdjęcia! A Twój instabook prezentuje się niesamowicie! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  30. Wisiorek najlepszy :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Cudowne zdjęcia! <3
    Nie mogę się napatrzeć.
    A wygląd bloga to już naprawdę mistrzostwo.
    Obserwuje i czekam na kolejne posty :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Stęskniłam się za twoimi wpisami! Zaciekawił mnie ten instabook, widziałam go już wszędzie i chyba muszę go w końcu zamówić. Jest genialny!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  33. Piękna, rozowa torebka :) Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. fajny post o kosmetykach ;) cieszę się, że wróciłaś ale szkoda że nie wytłumaczyłaś się że cię tak długo nie było, dbaj bardziej o bloga i swoich czytelników. pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. świetna paletka <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  36. Znasz kod na to by zmiejszyc odleglosc miedzy postami tak jak jest u mnie shiny-milka.blogspot.com na taką jaka mam pomiędzy kolumną i pomiędzy naglowiekiem i postami? Szukalam bardzo duzo i nie mogę znaleźć :((

    ReplyDelete
  37. Miałam ten płyn micelarny z ziaji i cały czas do niego wracam! Produkt z nivea 3w1 okazał się u mnie fatalny i szybko musiałam się z nim pożegnać. Świetnie, że taki post napisałaś! :)))
    http://iamwiki-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Bardzo przydatny post ;D
    Koleżanka ma te pędzle i bardzo sobie je zachwala.
    Co do Instabooka, od dawna o nim myślałam i chyba dzięki tej zniżce się skuszę.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  39. Pędzle z Hakuro to coś co marzy mi się od dawna! Maski z Kallosa uwielbiam, chociaż tej Omega jeszcze nie używałam. :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  40. śliczne zdjęcia <3
    http://patrycja-paulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Przepiękny wisiorek, oraz zdjęcia z instabook'a :)

    Zapraszam Do Mnie :)

    ReplyDelete
  42. Jak ja kocham przeglądać zdjęcia jakie wstawiasz, zawsze są takie cudowne! ♥
    Super nowości :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    ReplyDelete
  43. Ta paletka wygląda ciekawie :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  44. Jejku, ten Instabook wygląda przepięknie, chyba skuszę się jak najszybciej! :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  45. Świetnie opisane i piękne zdjęcia. Ten post czytałam z wielką przyjemnością! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. wspaniałe rzeczy i pięknie sfotografowane! :) uwielbiam kosmetyki ziaji, są naprawdę bardzo naturalne i delikatne! Instabook - cudny!

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  47. Świetne nowości :D Uwielbiam ten płyn do demakijazu :))
    Cudowny instabook <3 Uwielbiam takie pamiątki
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Muszę się wybrać do The Body Shop po masełko i do Hebe po maskę z Kalosa <3
    http://life-of-a-wild-teenager.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetni ulubieńcy, bardzo pomysłowe zdjęcia :)

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Fajne nowości, a zdjęcia są genialne 👌😻
    http://mislie139.blogspot.com/2016/05/live-for-moment.html?m=1

    ReplyDelete
  51. to lip butter wygląda naprawdę świetnie, ale ogólnie wszystkie przedstawione przez Ciebie rzeczy ciekawie się prezentują :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  52. Bardzo fajne nowości. Szczęściara z ciebie, że masz tą niesamowitą paletkę! Od zawsze mi się podobała.

    Zapraszam do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ja także ostatnio otrzymałam takiego instabook'a i jestem bardzo zadowolona.
    Takich łańcuszków jestem ogromną fanką. W mojej kolekcji mam już trzy i noszę je na zmianę, są cudowne.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  54. Część z tych kosmetyków sama używam i naprawdę dobrze mi się sprawdzają :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  55. bardzo fajny post
    blog bardzo mi sie spodobal wiec zaobserwuje :)

    http://szevska.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Kiedyś używałam kosmetyków z Under20 i mimo, że naprawdę miałam wszystko - od płynów do żelów, to nic mi to nie dało. Przerzuciłam się na La Roche- Posay i muszę go koniecznie polecić. Jeden żel i działa lepiej niż te wszystkie drogeryjne kosmetyki na trądzik razem wzięte. Cena trochę wyższa, ale jestem zadowolona.

    Pozdrawiam!

    madameanneblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Super kosmetyki! Z twoich nowości miałam okazję używać tylko masełka do ust z the body shop i u mnie się nie sprawdziło, co do palety - moja wymarzona. Długo myślę nad jej zakupem i chyba niedługo sobie taką sprawię.
    Super post i jak zawsze piękne zdjęcia!

    zuzb.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Skradłaś moje serce tym wpisem, cudowny blog! Obserwuję, ponieważ bardzo mnie inspirują Twoje zdjęcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Kochana, Twoje zdjęcia są niesamowite! :) Sama zastanawiałam się kiedyś nad tą paletką :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, gdybyś miała ochotę poczytać opowiadanie o miłości i tajemnicach ;)

    kragksiezyca.blogspot.com

    Pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  60. Jeeej nareszcie dosalas posta!!!! 😊😊 no ten 3w1 z niwea jest super sama używam od paru lat (czasami z under20 i czasami z Garnier ale to jedno i to samo) a ten instabook wygląda super - będziesz musiała mi przesłać te obrobione zdjęcia z tej sesji co mi robiłaś ten wielki makeup.

    --BELLSON

    ReplyDelete
  61. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    ReplyDelete
  62. Pędzelki są świetne. :) Moja koleżanka ma taką samą szminkę z Golden Rose.

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Śliczny instabook, sama zastanawiam się nad zrobieniem swojego. Masz rację pisząc, że fajna pamiątka :)

    YULSTYLE

    ReplyDelete
  64. kiedy dodasz następny post? tęsknie za twoimi postami

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. cienie i pędzle wyglądają świetnie, wgl bardzo ładne zdjęcia, miło sie ogląda :)

    mój blog

    ReplyDelete
  66. tę szminkę z Golden Rose uwielbiam! aktualnie moja ulubiona :)

    divirose.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA