18 June 2016

MANUSCRIPTS DO NOT BURN

Ostatnio strasznie dużo jeżdżę autobusami, naprawdę. Chyba więcej kilometrów robię w te i we w te tą komunikacją miejską niż samochodem, a co dopiero chodząc no dajmy na to "z buta". Wsiadam w jeden autobus, za chwilę przesiadam się w drugi. Podjeżdżam sto metrów, dwieście, kilka, kilkanaście kilometrów. Już nawet nie myślę. Robię to tak machinalnie, że za chwilę mijam o jeden zakręt za dużo, a kolejny dalej orientuję się, że machnęłam się jeden czy dwa numerki. Wylądowałam pięć przystanków dalej. Szkoła to też taki autobus... i wiecie co? Do cholery jasnej jeszcze jeden przystanek mi został.  
Tak jak nie zdawałam sobie sprawy, że zaraz wrzesień, szkoła, nauka, tak nie czuję, że właśnie skończył się maj, a czerwca to w zasadzie nie mamy po co liczyć. Chociaż nie no, czekajcie - po tym jak zaczęli wstawiać oceny (tak tak, w mojej jeszcze wszystkiego nie wystawili) czuję się jak na środku strzelnicy. Naprawdę można nie wyrobić, także jeśli dobrze pójdzie wyląduję kiedyś w psychiatryku jak połowa Moskwy z "Mistrza i Małgorzaty"...









sweter -

kurtka - stradivarius

spodnie - bershka

buty - converse





63 comments:

  1. Super metafora - hej julia - mam dla ciebie pomysł - żuć ten biochem i idź na literature. Zostań pisarką albo (journalist - ja juz nawet po polsku gadać nie potrafie). A zdj jak zwykle super. Nie lubię cię.

    Belson

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia! <3
    U mnie oceny wystawione także powoli dobiega końca ta rutyna i czuć wakacje!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  3. Zapewne już niedługo będziesz w klasie maturalnej, więc wtedy będziesz miała naprawdę powody do narzekania. :D Cudne zdjęcia!
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. Ja zakończyłam szkołę w środę i, jako że kończyłam gimnazjum, to płakałam jak bóbr i ciągle mam w sumie ochotę ryczeć na głos. Jeśli chodzi o oceny to jestem bardzo zadowolona (średnia 4,8 w norweskiej szkole), a Tobie życzę powodzenia!:)

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  6. Jak ja się cieszę, że u mnie już wszystkie oceny wystawione :D. Cudne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Przepięknie wyglądasz! Świetna metafora ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Dokładnie tak, zaraz będzie następny wrzesień :D Śliczne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  9. Był taki moment, że ja też jeździłam częstą "żółtą puszką" :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Czas płynie bardzo szybko, nawet nie zauważyłam, że już czerwiec i niedługo wakacje!
    Cudowne zdjęcia!

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Świetnie napisane. Też nie dociera do mnie, że to koniec szkoły. U mnie oceny już wystawione więc chodzimy do tej szkoły, ale ocen nie dostajemy.
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. sliczne zdjecia huhu :))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ciekawie to porównałaś w sumie, u mnie do jutra waży się jeszcze jedna ocena, reszta już na szczęście z głowy!
    Powodzenia!
    Świetne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. u mnie na szczęście już wszystko wystawili ;p

    ReplyDelete
  15. ahh ta rutyna.. jakie piękne stylizacje! :)

    ReplyDelete
  16. U nie już wszystko wystawione i już mam praktycznie wakacje :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia! Na szczęście już wszystkie zaliczenia są za mną!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. u mnie na szczęście oceny już dawno wystawione :D ładny outfit :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  19. u mnie na szczęście oceny już dawno wystawione :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  20. Zdjęcia są jak zwykle świetne, że aż nudne... nie no żartuję! :D Ciekawie piszesz ;)

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia są piękne! :) Brakowało mi Twoich postów! Cudny design <3

    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetne, luźne stylizacje! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ooo jak dawno cię tu nie było :) Mam nadzieję że posty będą pojawiać się częściej bo trochę smutno bez ciebie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. U mnie na szczęście oceny wystawione, mogłam odetchnąć. A teraz jeszcze kilka dni nic nie robienia i koniec... Tak aż smutno.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Metafora której użyłaś mnie zachwyciła :D
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  26. U mnie już wszystkie oceny wystawione. Bardzo ciekawie to porównałaś :) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli i że wystawią Ci zadowalające oceny haha
    Piekne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    zuzb.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Podobają mi się te ostatnie zdjęcia, ich to bardziej do mnie przemawia :)

    ReplyDelete
  28. Aaa super ta metafora :D Serio realistyczna.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. U mnie w szkole niby oceny wystawione, ale do środy chodzić trzeba, bo jeszcze mam testy i tak dalej :P
    Świetna metafora! I świetne zdjęcia! :)
    paczix.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. fajne foty! u nas oceny powystawiane i jestem jednym krokiem od wakacji! :D za bardzo sie nie polenie przynajmniej na poczatku bo zamierzam pracowac trochę :) Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  31. Wiem co czujesz, równiez jestem osobą przemieszczającą się autobusami i trzeba sie jakoś uporać z tłokiem i okropnym gorącem
    Mój blog

    ReplyDelete
  32. U mnie już wszystko wystawione. Całe szczęście mam to już za sobą!

    Cudne zdjęcia. :))

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia, jak to zwykle u ciebie bywa :)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia (jak to zwykle u ciebie bywa :D) uwielbiam je oglądać! :)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    ReplyDelete
  35. Czerwiec to ostatni miesiąc szkoły, a jednocześnie chyba jeden z najcięższych miesiąców. Jedyna pocieszająca i trzymająca na duchu myśl to taka, że wakacje tuż tuż. :) Piękne zdjęcia!!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ale masz długie nogi. :)

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia :) Też tak miałam przed końcem roku...

    Pozdrawiam :)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. cudowne zdjęcia!
    fajnie to opisałaś ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. z postu na post co raz cudowniejsza!
    tak, metafor jest wybitna - tu się musze zgodzić haha :P

    ReplyDelete
  40. Piekne zdjecia <3 jeszcze nie czytalam Mistrza i Malgorzaty:3

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  41. OMG Jakie śliczne jesteście ♥ Bardzo fajne outfity :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz

    ReplyDelete
  42. Jak ślicznie :)
    Też tak się czuje jak wystawiają oceny, na szczęście mam to za sobą :D
    Wypowiesz się na temat, który opisałam w nowym wpisie?
    Będzie mi, a raczej nam niezmiernie miło :)
    Pozdrawiamy :)
    Zmiany, zapraszamy;)

    ReplyDelete
  43. Masz cudowne nogi! Takie długie i szczupłe, a na dodatek piękne włosy. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się ten opis z boku od razu przy zdjęciu całego outfitu. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! :)

    >>>MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM<<<

    ReplyDelete
  44. Sama zrobiłaś ten niesamowity design? :D

    ReplyDelete
  45. O tak, ja też w ogóle nie czuje tych nadchodzących wakacji!
    Śliczne zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja ciągle nie wierzę,że po jutrze rozdanie świadectw i koniec!!!! I WAKACJE!!!!
    A outfit świetny

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://andzelikana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Na szczęście jutro już zakończenie! :D
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  48. Jakie śliczne zdjęcia! *-*

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  50. Niesamowite zdjęcia, wyglądasz przepięknie! ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  51. Przepiękne zdjęcia :)
    Na szczęście mamy już wakacje..
    karilleyn ♥KLIK♥

    ReplyDelete
  52. Prześliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja pomadka :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Koniec roku zawsze taki nerwowy, ale mamy wakacje :)

    https://tworczo-pisane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Weszłam pierwszy raz i od razu mi się spodobało ;) Mój blog tutaj

    ReplyDelete
  55. Ciekawe porównanie. Też się czasami tak czuję. Masz prześliczne zdjęcia.
    http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  56. Jestem tu pierwszy raz i od razu się zakochałam ;)
    ZAPRASZAM♥

    ReplyDelete
  57. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;) Obserwuję!

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    ReplyDelete
  58. Bardzo fajnie tu u Ciebie, szczególnie zauroczył mnie design, sama robiłaś? *.*

    Zapraaszaam do mnie na nowy post wraz z konkursem!
    TUTAJ *KLIK*

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA