19 July 2016

BUŁGARIA - ZŁOTE PIASKI | 2016

Parę dni temu wróciłam z obozu w Złotych Piaskach. Trochę kosztowało mnie ogarnięcie po tych leniwych dwóch tygodniach i jakże męczących 45h w podróży... ale jestem, więc częściej będzie się tutaj coś pojawiać. Odżył też mój pokój - wreszcie odzyskałam podłogę spod sterty kartek, papierków, ubrań i powiem Wam, że nawet duży się wydaje. Czeka mnie jeszcze malowanie ścian, wynoszenie biurka, no jednym słowem sporo. Tak czy siak jestem na dobrej drodze, żeby ogarnąć ten bajzel, który wokół siebie zrobiłam (i nie mówię tutaj już tylko o pokoju). 
Aj no i jeszcze do Niemiec jadę w połowie sierpnia, także zdjęć będzie sporo - jeżeli chcecie być totalnie na bieżąco to zapraszam tutaj.


58 comments:

  1. Oj, chciałabym odwiedzić to miejsce! :) Ja właśnie skończyłam malowanie swojego pokoju, więc Tobie życzę powodzenia. :D

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ale fajnie że byłaś na obozie z Alex! :)
    śliczne zdjęcia ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jakie cudowne miejsce! ♥
    Te zdjęcia są magiczne :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia morza są prześliczne!Nie wiem czy ja byłabym w stanie przeżyć tylu godzin w podróży :D
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia :)

    paczix.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pięknie tam! Sama miałam okazję być rok temu w Bułgarii :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Byłam kiedyś w Bułgarii i muszę przyznać, że bardzo mi się podobało. :)
    Śliczne zdjęcia.

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. rewelacyjne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  9. Akurat w Bułgarii jeszcze nie byłam.
    W tym roku postawiłam na Kretę. Rownież polecam :)

    ReplyDelete
  10. Zazdroszcze wyjazdu. Swietne zdjecia. :)

    ReplyDelete
  11. Ale tam pięknie, byłam kiedyś w Bułgarii :D
    Przecudowne zdjęcia ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  12. Jejku prześlicznie wyglądasz! Świetne zdjęcia i nie mogę się doczekać zdjęć z Niemiec!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ooo byłaś z Alex, ale fajnie :D. Śliczne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Oooo jak fajnie pooglądać coś innego niż szary i zimny widok za oknem. Twoje zdjęcia dodały mi ciepełka. Ja byłam w Bułgarii, jako mała dziewczynka i niestety mało co pamiętam. Jedyny moment, który mi utkwił w głowie, to że właśnie tam po raz pierwszy tata dał mi sprówać spirte'a hahahah. Takie wspomnienia-bezcenne.

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  15. też byłam w Bułgarii w Złotych Piaskach i strasznie mi się tam podobało
    prześliczne zdjęcia
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ale piękne zdjęcia! Chętnie bym tam pojechała!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  17. Jaakie liczne widoki *.*


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jej, cudowne zdjęcia *.* Aż zazdroszczę ;*


    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękne widoki, a to morze cudowne :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zamierzamy z chłopakiem w przyszłym roku się tam wybrać, piękne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia, chętnie bym się tam wybrała :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  22. Twoje zdjęcia są naprawdę śliczne. Z chęcią spędziłabym tam wakacje ;)
    Natally

    Proszę o poklikanie w linki pod najnowszym postem, z góry dziękuję♥
    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  23. Niesamowite zdjęcia <3 Kocham wakacyjne wpisy!
    Karolina
    Mój blog: 🌺 https://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Cudowne zdjęcia! Masz przepiękną figurę! Ile masz wzrostu?
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zdjęcia są cudowne, piękne miejsce ♥
    45h podróży, współczuję, haha!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. cudne zdjecia :) zazdro troszkę!

    ReplyDelete
  27. Ale tam jest pięknie <3! Zazdroszczę ;D
    Pozdrawiam
    Pink Chocolate

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia! Instagrama obserwuję i z niecierpliwością czekam na kardy z Niemiec ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja dzisiaj wrócilam ze Złotych piasków :D
    http://www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  30. Super zdjęcia, uwielbiam morze, a na zdjęciach oddałaś ten klimat
    photos-by-mef.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. O moje ukochane miejsca:( mam nadzieje, ze nie upiłaś sie za bardzo, hahahaha :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Piękne ujęcia, a na nich niesamowity klimat wakacji, bardzo inspirujące ♥
    Wakacje do długi czas na ogarnięcie tego co dookoła nas otacza, a więc życzę ci, abyś go dobrze wykorzystała, przede wszystkim remontując swój pokój ...

    Czekam na zdjęcia z Niemiec :)

    doleczek-szczescia.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Aż czuć ten klimat Bułgarii, ahh.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ahh zazdroszczę wam tego wyjazdu!

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Przepiękne zdjęcia! Widać, że miejsce jest cudowne i magiczne *,*

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Kocham oglądać Twoje zdjęcia, dobrze, że jest ich tak dużo haha. Widzę, żę Alex też się załapała na zdjęcie :D

    ReplyDelete
  37. Przecudowne zdjęcia, bardzo chciałabym odwiedzić Bułgarię. :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś odwiedzę Bułgarię :)

    ReplyDelete
  39. Cudowne zdjęcia! Bardzo wakacyjne:)

    Zapraszam na nowy post:) [KLIK]

    ReplyDelete
  40. Śliczne widoki :) Widze tam tez Alex :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Przepiękny kraj, cudowne widoki, śliczne zdjęcia <3 Zdjęcia są idealne serio :) Masz piękne włosy *.*
    Zazdroszczę!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. super zdjęcia mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś :3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Bułgaria jest taka piękna! :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Suuuper! Widać, że wyjazd udany :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ale śliczne zdjęcia :) Nie wiedziałam, że w Złotych Piaskach jest tak ładnie.
    lifeoftwinss.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Uwielbiam oglądać zdjęcia na Twoim blogu, są cudowne! Ta niebieska spódniczka jest śliczna. :))

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  47. Cudowny post! :) Widzę, że wyjazd udany! :)
    A zdjęcia jak zwykle mnie powalają, oczywiście pozytywnie! :)

    aanna-aanna.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  48. Dawno nie byłam na twoim blogu i jestem pod ogromnym wrażeniem! Masz prześliczny wygląd, a posty są baaaardzo profesjonalne. Naprawdę zazdroszczę ci twojego wyjazdu, szczególnie tego, że na obozie była też Alex ;) Założę się, że była b. miła i się polubiłyście.
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: http://mmartnw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Wow! Musiałaś doskonale się bawić. Zdjęcia są obłędne!
    Ja również ostatnio dodałam kilka nowych postów z Chorwacji, więc także zapraszam ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA