03 July 2016

"PODRÓŻE MAŁE I DUŻE"

To już chyba jakaś tradycja, że zawsze piszę i publikuję post przed wyjazdem. Tradycyjnie też nie kleją mi się żadne sensowne zdania co mam nadzieję, że wybaczycie. Tutaj stukam palcami w klawiaturę, w innym pokoju dopakowuję walizkę, a myślami jestem w Bułgarii (albo autokarze). Wiecie jak ja kocham autokary... :) 
Na walizkach jestem w zasadzie już trzy dni, bo wpadłam na genialny pomysł, aby spakować się wcześniej. Nie wiem co mnie podkusiło, nie polecam. Chodzę już trzeci dzień i mam wrażenie, że lada moment wypadnę i popędzę na dworzec, gdzie mamy zbiórkę. Co dzisiaj jest akurat adekwatne, ale wczoraj nie mogłam się na niczym skupić - mówię, przez całe trzy dni "wyjeżdżałam" haha. Takie trochę życie na stand bay'u. Wiem już co czuje mój komputer, przez bite trzy lata spokoju zaznaje kiedy ja wyjeżdżam. Jaki paradoks.

W czasie obozu nie będę nic dodawać, ale jeżeli chcecie podpatrzeć co i jak to zapraszam na instagrama, codziennie powinno się tam coś pojawić :*










bluzka - bershka

spodnie - bershka 

buty - h&m


69 comments:

  1. Świetny post! Z chęcią również wybrałabym się do słonecznej Bułgarii, ale niestety moje plany wakacyjne sięgają tylko kilka kilometrów od mojego rodzinnego miasta!
    A zdjęcia jak zwykle powalają mnie na kolana! :))
    Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jakie cudowne zdjęcia!
    zazdroszczę wyjazdu:)
    i no śliczne wlosy
    http://k-kkasia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jeju jakie śliczne są te zdjęcia!
    Ja też mam tak samo, zawsze dzień przed wyjazdem gdzieś muszę dodać post haha :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jejku masz zawsze takie cudne zdjęcia, przyciągają uwagę :) Miłego wyjazdu!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  5. Jakie cudowne zdjęcia ♥ Bardzo podoba mi się Twoja bluzka :)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  6. Ty jesteś taka śliczna <3 udanego obozu!

    ReplyDelete
  7. Również jestem przed wyjazdem, piąteczka! :D Życzę Ci udanej podróży oraz wakacji! <3
    Boskie zdjęcia Kochana!
    Karolina
    Mój blog: https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Genialne zdjęcia na stadionie. :) Uwielbiam takie bluzki.

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia i bluzka. :) MIłego wyjazdu!

    ReplyDelete
  10. no to życzę miłego wyjazdu!
    mam podobnie, co z tego że wyjeżdżam w czwartek, już teraz zaczynam się pakować haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Zazdroszcze Ci Bułgarii, ja byłam tam rok i 2 lata temu, ale w tym juz nie jade:(( Baw się dobrze, uważaj na dzikich chłopców! :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Prześliczna bluzka ! Ja zawsze przed wyjazdem mam lenia - nie chce mi sie kompletnie pakować, a w dzień (w zasadzie wieczór) przed biegam po całym domu i straesuje się czy Wszystko pracowałam :)

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  13. Życzę ci udanych wakacji i wyjazdów :D Świetne zdjęcia i stylizacje idealne jak na teraz. Śliczna ta czarna bluzka z falbankami *-*

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia! Ja byłam w zeszłym roku w Bułgarii ale nie na obozie tylko z rodziną i znajomymi i było na prawdę fajnie! Udanego wyjazdu!

    zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Masz cudne włosy! :) Udanego wyjazdu!
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Obserwuję Cię od dłuższego czasu, zmieniasz się, jesteś coraz bardziej kobieca,
    i te włosy ! <33

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia! Udanego wyjazdu!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia :) udanego wyjazdu!

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. też zawsze przed wyjazdem nie mogę o niczym innym myśleć i zaczynam się pakować dużo za wcześnie ;)
    |M Ó J B L O G|

    ReplyDelete
  20. Ja też uwielbiam podróżować ;) Ja od 16 lipca cały czas będę na walizkach, będę się przepakowywać z jednego wyjazdu na drugi, bo do domu będę wpadała na 3-4 dni tylko ;)
    Udanego obozu!! ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. zyczę udanego wyjazdu, super zdjęcia, więcej takich :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  22. Udanego obozu :* Wypocznij kochana! Czekam na zdjęcia. Twojego insta obserwuję od dawna :)
    Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja! *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba.

    Świetnego pobytu :)

    ReplyDelete
  24. Ale zazdroszczę wyjazdu do Bułgarii, sama byłam tam na wakacjach 2 lata temu na obozie i było mega świetnie ! ;D

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia! Mam taką samą bluzkę :D


    ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  26. Udanego wyjazdu! Świetne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  27. O rany, niesamowite zdjęcia i przepiękny strój! Uwielbiam tego typu bluzki! :)
    Życzę Ci udanego obozu! :)

    W wolnej chwili, gdybyś miała ochotę poczytać, zapraszam do siebie na opowiadanie o miłości, tajemnicach i tajnej grupie! :)

    kragksiezyca.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Przepięknie wyglądasz Julia! Niesamowite zdjęcia ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  29. Zazdroszczę wyjazdu, baw się dobrze :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcia! Udanego wyjazdu ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Piękna bluzka! Czekam na zdjęcia z Bułgarii!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Tęskniłam za Twoimi postami ♥ Cudowne zdjęcia!!!

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  33. Życzę miłego wyjazdu :)!

    ReplyDelete
  34. O przymierzałam tą hiszpankę w Bershce, jest piękna!
    Udanego wyjazdu! :)
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia :) Miłego wyjazdu!
    BONNIE BLACK- klik

    ReplyDelete
  36. Życzę jak najlepszego wyjazdu do Bułgarii! Znam doskonale to uczucie, kiedy już się myśli tylko o wyjeździe haha
    pozdrowionka! piękne zdjęcia
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  37. Wow mega włosy chciała bym mieć takie a bluzka francuska jak to się chyba na nie mówi to świetnie wygląda :)
    Zapraszam na bloga!
    Zapraszam na kanał!

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia! ;)
    paczix.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Piękne zdjecia! Udanego wyjazdu :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetny post. Ja to zawsze pakuje się dzień przed wyjazdem, nie lubię wcześniej. Udanego wyjazdu ;)

    ReplyDelete
  41. Cudowne zdjęcia! I życzę miłego wyjazdu :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jula życzę udanego obozu i mam nadzieję, że później będą stamtąd jakieś zdjęcia! :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Haha, ja zwykle pakuję się na ostatnią chwilę. ;)
    Śliczne zdjęcia. Miłego pobytu w Bułgarii!

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ale śliczne zdjęcia! Udanego wyjazdu :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  45. Świetnie wyglądacie; )) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetne zdjęcia i bardzo fajny post.
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  47. Widzę, że nie tylko ja w tym roku postanowiłam sie wcześniej spakować żyjąc tylko podróżą haha
    sliczne zdjęcia!
    Moj blog

    ReplyDelete
  48. Cudowne zdjęcia i stylizacja ! <3

    ReplyDelete
  49. Podróżowanie jest czymś co uwielbiam najbardziej. Świetne zdjęcia i miłego pobytu :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Super pomysł na zdjęcia! Śliczny top!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  51. Zdecydowanie za rzadko dodajesz wpisy.Czekam na więcej,a zdjęcia są śliczne.W wolnej chwili zapraszam na nowy wpis.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Piękna stylizacja i zachwycające zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie: http://alsmotlaces.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Cudowne zdjęcia!
    https://veronikakarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Udanych wakacji!
    Cudowne zdjęcia! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Miłej zabawy w Bułgarii, sama też często pakuje się wcześniej. Piękne zdjęcia! :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Wspaniałe zdjęcia! <3
    Jejku nie mogę się napatrzeć!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  57. A ja za to lubię się pakować, ale nienawidzę rozpakowywać, haha. Udanego wyjazdu życzę, a zdjęcia naprawdę bardzo fajnie wyszły, pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Zdjęcia są cudowne ♥ Haha, też bym była myślami tak jak Ty w Bułgarii, gdybym miała taki fajny wyjazd!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. piękne zdjęcia!


    https://strong-power.blogspot.com/
    Jeśli podoba Ci się blog, zaobserwuj go :)

    ReplyDelete
  60. świetne zdjęcia ;) dobrej zabawy ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  61. Prześliczne zdjęcia. Miłego wyjazdu! :)
    unpredictabble.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Mam nadzieję że będziesz się dobrze bawić! :) Bardzo ładne zdjęcia!

    Factory-Books

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA