10 August 2016

NA WALIZKACH - KIERUNEK POCZDAM

Aby tradycji stała się zadość, dzisiaj również piszę tuż obok walizki, czekającej, tym razem, na wyjazd do Niemiec (konkretniej do Poczdamu). Oczywiście laptopa nie biorę - leżałby pewnie biedny gdzieś w kącie. Sądząc po tym jak moja mama lubi zwiedzać, a ja jeść po różnych fajnych knajpkach (znalazłam barów, lodziarni i kawiarni na cały tydzień... ku mojej rozpaczy, bo wyjazd będzie trwał zaledwie 3) czasu na nic innego nie będzie. Udało nam się z mamą zabukowac hotel w centrum, mało tego - na drodze do restauracji (obecnie jest ona moim faworytem, który mój żołądek zamierza odwiedzić) jest starbucks, w zasadzie można by w piżamie tam biegać, bo tylko 3minutki drogi. Słowem - żyć nie umierać. Zapowiada się nieźle, trzymam tylko kciuki (a wy mam nadzieję, że razem ze mną haha), że pogoda dopisze!
Lustrzankę i mój kochany obiektyw (nie ten co w Bułgarii) zabieram ze sobą, a więc... nowa porcja zdjęć już po powrocie! Póki co zapraszam na instagrama, gdzie podczas każdej podróży zasypuję zdjęciami :)


Dodatkowo dzisiaj rano przyszedł do mnie dżinsowy plecak, który zamawiałam parę dni temu ze sklepu Brytyjka. Trochę się obawiałam, że nie dostanę go na czas i z na wyjazd będę się musiała pakować do innego, ale zamówienie zostało naprawdę szybko zrealizowane, także leży już cały zapakowany obok walizki. :)
Myślę, że plecak spokojne sprawdzi się do szkoły, ja akurat zabieram go na wyjazd do Niemiec, więc za parę dni będę mogła Wam powiedzieć jak się w tej roli odnalazł. Jest wykonany z al'a dżinsowego materiału, z podszewką w paski i pojemną kieszonką na przodzie. Fajną opcją jest to, że ma bardzo klasyczny krój, więc można by go ozdobić jakimiś naszywkami itd. No nie wiem, jak myślicie? Nie miałam na razie czasu na żadne diy, ale chętnie poczytam jakie macie pomysły :D
Dokładna nazwa mojego modelu to plecak jeansowy BlackSheep.
Spotify - odkrycie roku! xd

67 comments:

  1. ja tez ciagle na walizkach ale nie powiem podoba mi sie to :D
    świetny ten plecaczek, ja bym go zostawiła tak jak jest :)

    http://dryclaudia.blogspot.con

    ReplyDelete
  2. Już nie mogę się doczekać zdjęć z wyjazdu :))
    Pozdrawiam :*
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super zdjęcia, udanej wycieczki. Ja siedzę i oglądam film ,,Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął'' XD bardzo fajny.
    modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Miłego wyjazdu! Śliczne zdjęcia, poczułam ten klimat!
    Karolina
    Mój blog: 🌸 http://karolinaprzybyl.blogspot.com 🌸

    ReplyDelete
  5. Udanego wyjazdu!! :) Ahh... podróżniczka... ;)

    ReplyDelete
  6. Ale super, ja od dawna nie byłam w Niemczech :) życzę Ci miłego wyjazdu i porannej kawy w ciagu tych trzech dni do starbucksa <3
    Ps plecak jest śliczny i na pewno sie sprawdzi

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  7. Plecak jest superowy i myślę, że pomysł z naszywkami jest świetny. Miłego wyjazdu! :)

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  8. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia z Poczdamu! Z Twojego opisu zapowiada się świetnie i podejrzewam, że tak będzie haha :D Za pogodę oczywiście trzymam kciuki!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny ten plecak.:) Udanego wyjazdu!

    ReplyDelete
  10. Ja też jutro wyjeżdżam, tylko nad morze. Zamówiłam kilka rzeczy na ten wyjazd i chyba nie zdążą już przyjść przed :'''').
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. W takim razie życzę Ci udanego wyjazdu Jula!
    Faktycznie Twój plecak jest świetny i do tego dżinsowy, można wykonać na nim jakieś ciekawe diy.
    A zdjęcia jak zawsze cudowne! <3
    Z pasją w obiektywie- klik!

    ReplyDelete
  12. Ja też uwielbiam zwiedzać miasta pod względem kulinarnym haha :D
    Udanego wyjazdu! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    ReplyDelete
  13. Fajnie że plecak doszedł na czas :) Czekam na zdjęcia z wyjazdu :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jejku! Nie mogę sie juz di zekac kolejnego posta! A co do plecaka-tak naszywki bylyby super! Albo taka koronka ozdobna to sprawiłoby taki dziewczęcy plecak! :P Bezpiecznej podrozy! Pozdrawiam :)
    wiktoria-kozlowicz.blospot.com

    ReplyDelete
  15. Te zdjęcia są takie śliczne.
    Życzę miłego wyjazdu.

    Pozdrawiam
    kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja właśnie wróciłam z Sopotu i też codziennie biegałam po knajpkach, hahah. Oczywiście starbucks zaliczony!
    Śliczny plecak. Trzymaj się cieplutko!
    Mój blog

    ReplyDelete
  17. no to miłego wyjazdu! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. To super, że jedziesz gdzieś jeszcze na wakacje, udanego wypoczynku! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. W takim razie życzę aby pogoda dopisała i czekam na obszerną fotorelację! :)

    ReplyDelete
  20. Takie zwyczajne zdjęcia, a mimo to takie rewelacyjne!

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Miłej podróży! Czekam na zdjęcia :P

    ReplyDelete
  22. Udanego wyjazdu ;) śliczne zdjęcia!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  23. Też używam Tego pudru z manhattana! Od Spotify jestem uzależniona przez Mery Hoc z YouTuba, bo tam to podpatrzyłam. Co do wyjazdu nie mogę się doczekać zdjęc! Ja byłam dwa tygodnie teraz w Berlinie, i również biegałam po wszystkich barkach i knajpkach szukając dobrego jedzenia dla mojego brzuszka, haha! Mam nadzieję, że wyjazd się uda i pogoda dopisze :)
    Plecak wygląda tak jak mówisz klasycznie, ale można właśnie dodać jakieś kolorowe naszywki dla urozmaicenia go! Też chciałam sobie ponaszywać takie cuda na mój czarny z vansa, i chyba to nawet zrobię!
    Co do całości? W tym roku też będzie BackToSchool? ;*
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jakie fajne zdjęcia! Życzę udanej podróży... no i trzymam kciuki za tą pogodę! Czekam na fotorelację z Niemiec, a szczególnie na zdjęcia jedzonka, bo uwielbiam oglądać takie klimatyczne restauracje czy inne miejsca, gdzie jedzenie jest pięknie podane! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  25. Zazdroszczę wyjazdu! ; )

    Pozdrawiam! ; )

    ReplyDelete
  26. Zazdroszczę! Nigdy nie byłam w Niemczech!
    Ale w takim razie życzę udanego pobytu, smacznego haha i żeby pogoda dopisała <3
    Swoją drogą ja jak jeżdżę do większych miast to też byleby dobrze zjeść haha.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ojaaaa, to udanego wyjazdu!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Oj też chciałabym jechać do Niemczech, świetny plecak ;)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia, mega zazdroszczę ci wyjazdu do Niemiec, a w szczególności tego Starbucksa i tych restauracji i knajp! Czekam na zdjęcia z wyjazdu, świetny plecak, podobnego szukam ;)
    mmartnw blog

    ReplyDelete
  30. Super, że tal duzo podróżujesz, jestem mega ciekawa zdjec z wyjazdu, bo uwielbiam je oglądać :) Udanej podróży i zwiedzenia jak największej ilości restauracji i kawiarni życzę haha

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  31. Czekam na pokaźną porcję jak zawsze cudownych zdjeć! I oczywiście miłego wyjazdu. :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Przyjemnie się czyta i cuuudowny wygląd bloga! ♥

    Zapraszam do mnie na konkurs *klik*

    ReplyDelete
  33. Udanej podróży :) Ja właśnie wróciłam z wakacji :)

    ReplyDelete
  34. Zazdroszczę wyjazdu, też bym się chętnie w taką podróż wybrała.
    Plecak bardzo przypadł mi do gustu, więc chętnie zajrzę na tę stronę, ponieważ poszukuję właśnie podobnego.
    Również uwielbiam Spotify i od ponad roku nie słucham muzyki nigdzie indziej.
    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu, Denim!

    ReplyDelete
  35. Ja miałam jechać w tym roku do Berlina, ale kończy się na tym, że lecę do Wrocławia. Jestem już spakowana i tylko czekam aż ktoś mnie zawoła :D Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Natalia

    ReplyDelete
  36. Czekam na duuuużą dawkę zdjęć! Zakochałam się w tym blogu, naprawde:) Jest wszystko co lubie- estetyczny wyglad, duzo, dobrych zdjec i zero owijania w bawelne!

    Obserwuje typical-teengirl.blogspot.com/!

    ReplyDelete
  37. Piękne zdjęcia! Udanej podróży ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Mam nadzieję, że wyjazd udany! Ah, jak ja bym chciała odwiedzić Niemcy. :D

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Udanego wyjazdu :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia. udanego wyjazdu!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ja w te wakacje równie ciągle na walizkach :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  43. super post, no i oczywiście cudowne zdjęcia



    http://zainspirujsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Fajne takie życie na walizkach, zazdroszczę :D. Dobra restauracja to obowiązkowy punkt każdego wyjazdu, haha ;D.
    Jak zawsze piękne zdjęcia, świetny post <3! Oby tak dalej ;)
    The rhythm of life

    ReplyDelete
  45. Widzę, że nie tylko moje wakacje były tak aktywne :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja mega nienawidzę się pakować i zawsze robię to na ostatnią chwilę, haha. Właśnie przy okazji ostatniego wyjazdu również odkryłam aplikację Spotify, niby taka niepozorna, a taka pomocna :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  47. Ja osobiście chyba nie skusiłabym się na wyjazd do Niemiec. Dlatego iż za dużo tam ciapatych i chyba łatwo się domyśleć o co mi chodzi.

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Więc czekam na fotorelację;) Z tego co opisujesz to będzie naprawdę świetnie! Udanego wyjazdu, chętnie zamieniłabym się z tobą , ja biorę życie na walizkach, a ty moje ciagle 'domowe' hahaha ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Wow, genialne zdjęcia, ten plecak wygląda całkiem fajnie, bardzo podobają mi się takie dżisnowe wzory *-* moje życie to niestety dom, ale chętnie bym gdzieś pojechała, zobaczyła, chciałabym tez przez chwile prowadzić takie 'życie na walizkach' ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  50. Udanego wyjazdu! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Kolorystyka zdjęć w poście jest czarująca. Czekam na relację z wyjazdu, najchętniej ze zdjęciami, na których widoczny będzie ten minimalistyczny, ale trafiający w moj gust, plecak! :)

    MARY KOWALCZYK BLOG

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia! W jakim programie są przerabiane? :)

    ReplyDelete
  53. Pewnie już dawno jesteś w Niemczech. Pozazdrościć wyjazdu. Czytam ten post kiedy to jutro rano idę na rozpoczęcie trzeciej klasy gimnazjum. Smutne to strasznie!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia ;)
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Kiedy kolejny post? ����

    ReplyDelete
  56. Cudne zdjęcia.Życzę miłego wyjazdu!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Jeśli do przyszłego piątku nie zobaczę nowego wpisu to się pokłócimy :)

    ReplyDelete
  58. Świetne zdjęcia!

    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA