31 October 2016

HALLOWEEN

Właśnie po raz setny skasowałam linijkę - uwielbiam wstępy po wielkich przerwach. Zdania totalnie mi się nie kleją i co ja tutaj Wam będę pisać, działo się okropnie dużo, a czemu tak rzadko tu bywam aż ciężko wytłumaczyć. Liceum daje w kość i w zasadzie pozostawia tylko mętlik co do przyszłych planów, tego co chcę później robić. Ale z ręką na sercu mogę powiedzieć, że pod względem rozrywki szczerze nie polecam rozszerzenia :). No jeszcze trochę i halloween to ja będę miała na sama myśl o słowie szkoła, a wejście do jej budynku będzie się kończyć palpitacją serca (nie porównywalną nawet do spaceru po jakimś tam cmentarzu w środku nocy). Tak czy siak dzisiaj wpadłam jeszcze na chwilę, żeby pokazać jesienno-halloweenowe zdjęcia z Mariką (która notabene to mnie o posta wręcz zabija. Słyszysz? Daj żyć człowieku! xd). Ah no i brawa dla mojej wybitnej charakteryzacji, chyba rzucę biol-chem i pójdę się realizować gdzie indziej - spokój będzie. 

49 comments:

  1. Jejku, idealne zdjęcia ♥
    Też jestem na biol-chemie... PORAŻKA!:o Nauki masa :(

    ReplyDelete
  2. Cudowne są te zdjęcia! <3

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia! Wiesz jak ja nie lubię czekać na nowy post? Proszę dodawaj je częściej! Posiadasz jeden z moich ulubionych blogów!
    Pozdrawiam, Nataliusz

    ReplyDelete
  4. Rozszerzenia to masakra, ja na rozszerzonym wosie musze tyle pamiętać, że czasem zastanawiam się co tam robie ;_;. Świetna sesja!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. te zdjęcia są fantastyczne <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia!
    Maja super klimat!

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Doskonale wiem, o czym mówisz- życie na biol-chemie daje w kość i to jak! Jeszcze zwłaszcza teraz, gdy ja jestem w maturalnej :D Ale później wysiłek będzie warty swego, bo przynajmniej mi się wydaję, że medycyna to świetny kierunek!
    + Zdjęcia mega, zresztą jak zawsze haha!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. przegenialna ta sesja! :)

    ReplyDelete
  9. Jejku wspaniałe zdjęcia!
    Mega klimatyczne <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jakie świetne zdjęcia, cudowny klimat sesji!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Jakie piękne, klimatyczne zdjęcia! Nie mogę wyjść z podziwu!
    paczix.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cuuudowne zdjęcia! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wow, wow, wow! Jedno wielkie WOW! Zdjęcia są prześliczne. Bardzo klimatyczne. Świetna charakteryzacja i strój. Czy nie było za zimno? Ja ostatnio wręcz zamarzam.

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Przepiękna sesja! Bardzo oryginalna i klimatyczna. :)

    ReplyDelete
  15. Cudowne zdjęcia! Czekałam na nowy post na Twoim blogu, jak zwykle dopracowany! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  16. Cudowne zdjęcia! *.* Oj tak, liceum daje w kość :/
    Piękna charakteryzacja <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kocham! Nie mogłam się doczekać nowego posta! Nareszcie! zdjęcia bomba! I dziekuje Marice,ze Cie męczy o te posty -Pozdraiwma!😂
    Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Mają taką magię i klimat. :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Przecudowne zdjęcia!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ładniejszych halloween'owych zdjęć nie widziałam <3 <3

    ReplyDelete
  21. Aż nie wiem co napisać....Zdjęcia ewidentnie powalają, są cudowne! :o
    Świetnie, że jesteś! <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super zdjęcia! Widać, że kochasz to co robisz! :D
    Też jestem na biolchemie, więc wiem co i jak (nauki strasznie dużo..)!
    Pozostaję mi teraz życzyć Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :-)

    ReplyDelete
  23. Wow, wow, wow i jeszcze raz WOW! Kocham te wszystkie przebrania i charakteryzacja na Halloween, no normalnie cały dzień bym mogła oglądać te zdjęcia! :D

    4 POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO POLUBIĆ JESIEŃ <- Nowy post, zapraszam.

    ReplyDelete
  24. Świetna sesja! Uwielbiam te jesienny, halloweenowy klimat :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. O jejku, ale te zdjęcia są piękne! ♥
    Mają taki śliczny, nieco tajemniczy klimat, niczym z horroru ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  26. Genialne zdjecia! Ja jestem na humanie i jest naprawdę cieżko a co dopiero na biolchemie podziwiam Cie ale damy rade! Pozdrawiam :)


    Mój blog klik!


    ReplyDelete
  27. Liceum to nic. Zapraszam na politechnikę! Tam dopiero narzekamy. :D Zdjęcia świetne! Nie mogę się napatrzeć. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  28. Sesja jest cudowna! Piękna modelka :)
    Zdjęcia meeega klimatyczne, cudo! <3
    everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Coś wiem o biolchemie, łatwo nie jest, hah ;)
    Świetne zdjęcia!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Przepiękne klimatyczne zdjęcia. Gratuluje! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Genialna sesja <3 A charakteryzacja również :))

    BLOG

    ReplyDelete
  32. Te zdjęcia są cudowne!
    Zapraszam do mnie, jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj
    http://meryandcara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Zdjęcia przepiękne! Dobra robota!
    Też jestem na biol-chemie, ale 1 klasa lo to jeszcze masakrycznej ilosci nauki nie ma :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Zdjęcia niesamowite *.*! Właśnie mam zamiar iść na biol-chem, haha :D

    ReplyDelete
  35. Teraz to dopiero mnie nastraszyłaś ;D. Nie no, słyszałam już co nieco o biol-chemie i mam lekkie wątpliwości (żeby nie mówić OGROMNE). Może na stanowisku w McDonad's znajdą się jakieś miejsca? :D
    Pozdrawiam <3!
    TROL

    ReplyDelete
  36. Niestety wiem coś o liceum, zresztą mam tyle lat co ty. A co do hallowen to nie obchodzę tego święta ale zdjęcia są nieziemskie.http://malinowa-panna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Ooo, mamy ten sam aparat, właśnie zbieram na 85 mm, na razie mam tylko 50 i kita :)
    Śliczne zdjęcia, mają klimat. Halloween nie obchodzę, ale to chyba tylko dlatego, że zawsze wtedy wyjeżdżam, a sama nie będę chodziła po domach, by wysłuchiwać "ehh, te szatany"... :D W grupie raźniej :D Czekam na kolejny post!

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia fantastyczne, wyglądasz świetnie! Charakteryzacja fenomenalna!

    Magdalen - zapraszam <3

    ReplyDelete
  39. Musze przyznac ze charakteryzacja świetna :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA