20 November 2016

WASTE OF TIME IS, SIMILAR TO DEATH, IRREVERSIBLE

No niech mnie ktoś pocieszy, że nie tylko mi wszystkie dni lecą przez palce. Nie wiem czy to listopad, czy szkolna rutyna, ale naprawdę - godziny sobie lecą jak chcą. Jedna po drugiej. W dodatku z tak zawrotną prędkością, że sama się dziwię kiedy nagle mamy weekend (który oczywiście za chwilę wędruje sobie w czeluście przeszłości). I wiecie co? Wszystko byłoby w normie (no przynajmniej w kontekście szkoły), gdyby nie to, że na końcu każdego etapu edukacji musi być egzamin. W liceum padło niestety na maturę, o której wręcz nie dają nam zapomnieć. Przysięgam na każdej lekcji, chociaż raz dobitnie nam o tym przypomną. Mogłabym nawet się pokusić o stwierdzenie, że matura wyskakuje mi z lodówki niczym niejeden celebryta.
Swoją drogą, sama się właśnie weszłam na tory nauczycieli i Wam o tym przypomniałam. Nie dziękujcie :). Generalnie, chyba nieźle zabsorbowała mnie ta instytucja skoro jestem wstanie pisać  pasjonujące elaboraty na ten temat. Kurde, nie dobrze haha.







spodnie - cubus 

kurtka - T. Hilfiger

buty - adidas 

bluzka - montego 

sweter - s. Olivier


43 comments:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  2. Mi tak samo teraz to tylko mi leci dzień za dniem.. :) Ślicznie wyglądasz :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jeju *-* Wróciłaś, jak ja się ciesze, że ja nie muszę pisać tych matur czy egzaminów bo u nas ich nie ma :D Jedyne egzaminy co piszemy takie duże to na koniec szkoły :d
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  4. Dobrze ze matura już za mną :D tak wiem,pocieszylam cie haha!
    sliczna torebka (jaki to model?) i szalik, ogólnie cały look jest fajny <3

    ReplyDelete
  5. Chciałabym mieć takie włosy jak Ty. :) Pięknie wyglądasz!

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mam dokładnie to samo, haha!:D W natłoku tych wszystkich zadań, sama nie wiem, gdzie gubię ten czas...
    Cudne zdjęcia!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Dokładnie, czas tak szybko leci.. Ja już czasu na nic nie mam :/
    Swoją drogą fajnie widzieć Ciebie znowu. Pieknie wyglądasz ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczne masz włosy. :) A czas leci zdecydowanie za szybko!

    ReplyDelete
  9. Mi też czas leci przez palce, mam najpierw wrażenie, że ze wszystkim zdążę, a potem... Jak zawsze nie wyrabiam się. :/
    Muszę chyba zakupić biały lakier do paznokci, bo widzę go w wielu jesiennych stylizacjach :D
    nowy post :) [klik!]

    ReplyDelete
  10. Nam też codziennie przypominają o egzaminach gimnazjalnych...

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  11. jesteś śliczna, wyglądasz jak Vanessa z Gossip Girl <3

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz ;D
    śliczne pazurki :)

    ReplyDelete
  13. Ja też nie jestem wstanie nadążyć!Każdy dzień mija tak szybko!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  14. Śliczne paznokcie! Zdjęcia są genialne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. mi również czas mija bardzo szybko, a najgorsze że nie umiem go w 100% wykorzystać
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Niestety nie tylko Tobie i mówię to z ręką na sercu :o
    Cudne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna notka jak zawsze, zakochałam się w twoich zdjęciach. <3
    MÓJ BLOG-KLIK


    ReplyDelete
  18. Czas mija strasznie szybko i sama nie wiem kiedy jestem na 11 w szkole a wychodzę po 15. Co do matury, też jestem w 2 kl. i na każdym rozszerzeniu + matematyce ciągle słyszę "to będzie na maturze, podobne zadnia są zawsze na maturze", mam już dość. Ta matura z dnia na dzień coraz bardziej mnie przeraża ;_;
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Czas niestety szybko leci, przepiękne zdjęcia jak zawsze <3
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  20. Jak dla mnie super :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Hej kochane, mi i mojej koleżance udało się wygrać kurtkę w konkursie chociaż nie wierzyłam za bardzo, że to możliwe. Stwierdziłam, że skoro w tym konkursie naprawdę da się wygrać to trochę go porozsyłam może komuś też się uda :) Macie link: https://herjacket.pl/173963a8 Nie mam za to nic, mam nadzieję, że nikt się nie obrazi. Wysyłam, bo sama też nie wierzyłam, że można wygrać, a jednak udało się nawet nie tylko mi :) Powodzenia!

    ReplyDelete
  22. Maaatko jak ja uwielbiam przeglądać fotografie z twoich postów, one wszystkie są takie perfekcyjne ♥

    A u mnie jest wręcz przeciwnie. Dni ciągną się niemiłosiernie powoli i tylko czekam na weekend, który paradoksalnie zawsze kończy się za szybko.

    b l a c k e l e y

    ReplyDelete
  23. Nam niestety ciągle przypominaja, że jeżeli nie zaczniemy się uczyć to polegniemy przy testach gimnazjalnych.

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  24. W końcu nowy post! Aaa, mi czas również leci szybciutko, niczym przez palce - dokładnie tak!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  25. Czuję się identycznie jeśli chodzi o egzamin gimnazjalny. Codziennie po kilka razy ktoś o tym mówi, pyta o to. Dla innych to idealny sposób, żeby zacząć rozmowę ;/

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  26. Ja właśnie wróciłam z próbnej matury z matematyki dlatego doskonale wiem o czym mówisz ;/ Mi też dni lecą bardzo szybko.. Śliczne zdjęcia ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Mi też wszystkie dni lecą przez palce:/ Cudowne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  28. Pięknie wyglądasz!!! I cudowny wpis :)

    ReplyDelete
  29. Świetny wpis! Zapraszam do mnie https://agatha999agata.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia i stylizacja! U mnie, mimo, że to już półmetek drugiej klasy, na szczęście jeszcze tak często nie wspominają o maturze :D

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. if you want to get the statistics about the damaging aspects of the smoking is not unusual, and because of the growing in the number of smokers who can now not quit but they need to give up. there are so many poor effects of smoking on person http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    ReplyDelete
  32. Czas niestety leci szybko :) , nawet jeżeli chcielibyśmy go kiedyś zatrzymać
    Śliczne fotografie , pięknie wyglądasz
    Pozdrawiam


    My Blog KLIK

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam czytać twoje posty, są pełne pozytywnej energii :D
    Zakochałam się w tym szaliku <3
    zaryzykuj i kliknij

    ReplyDelete
  34. Pozdrawiam z trzeciej gimnazjum, gdzie nauczyciele traktują egzaminy jak wyrok mający decydować o egzekucji :) Mogę się tylko połączyć z Tobą w bólu

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    ReplyDelete
  35. Cudownie wyglądasz! Piękny klimat zdjęć- obserwuję ♥
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  36. Oj, mi też czas tak szybciutko leci ;-(((
    O maturze przypominali już w pierwszej klasie, w drugiej przypominają więcej, a w trzeciej to będzie szaleństwo, ehh...
    Bardzo ładny blog i śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  37. Świetny szalik!
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA