24 January 2017

JEŚLI PROBLEMY SĄ NA RZEPY, TO ICH NIE ROZWIĄŻESZ


Moja głowa ostatnimi czasy to huragan nieuporządkowanych myśli. Sterta zalegających papierów, druczków i zeszytów, które usilnie próbują znaleźć miejsce wciskając mi się pod nogi. Koncepcji, które błądzą po kątach szukając cienia miejsca w zapchanych szufladkach. I książki. Egzemplarze z powyrywanymi stronami, układające się w coraz to większe i wyższe kombinacje architektoniczne. Wysokie, nierównomiernie powyginane, niczym projekty japońskich architektów, sięgają aż do sufitu pozbawiając cały ten zamęt dostępu do światła. Jednym słowem niezły chaos.

Mam problem, żeby stuprocentowo skupić się na jednej rzeczy/kierunku. Zawsze miałam. Tysiąc pięćset niezrealizowanych pomysłów w każdej dziedzinie, mnóstwo planów. Kiedy już wybieram "tę jedyną" ścieżkę, postanawiam, że właśnie to chcę robić, na tym się skoncentrować.. idę i zdaje sobie sprawę, że kurde, jednak nie. Nie i nie. Zawracam i z podobną myślą pakuję się w zupełnie inną drogę, po czym wędrówkę wieńczy ten sam efekt. Być może kwestia kierunku, który sobie wybrałam. Poniekąd wykluczał wszystkie inne, rzeczy i wymagał właśnie pełnej koncentracji w tym jednym punkcie. Poniekąd, bo teoretycznie (jak zresztą wszystko w teorii) by się dało i to połączyć, ale musiałabym chyba przeprogramować mój wiecznie zmęczony organizm i wkroczyć w szeregi cyborgów - bez tego nie widzę rozwiązania XD. Inna sprawa, że nie umiem znaleźć czegoś co połączy te wszystkie zamiłowania dając jeden zawód. Nie mogę nazwać pasją osobno fotografii, rysowania, grafiki, czy innych moich artystycznych odchyłów, dopiero wszystko razem daje zamierzony efekt. Znaczy się.. pomysł to ja mam jak zwykle, ale dopiero za jakiś czas przekonam się czy trafny, czyli po staremu ahaha :). 

Normalnie nazwałabym to jesienno-zimowym dołkiem i wypiła kubeł czekolady. Dalej twierdzę (i nie zanosi się na to, żebym zmieniała pogląd w tej sprawie), że czekolada to najlepszy psycholog. Ona nie pyta, ona rozumie, jasne? Tylko, że ten... przy okazji robi mi pizzę z cery, skubana :)

49 comments:

  1. To jaka jesteś piękna nie da się opisać słowami;)

    ReplyDelete
  2. Skoncentrowanie się na jednej rzeczy, kiedy wokół jest do zrobienia jeszcze z milion czynności, jest trudne i rozumiem cię doskonale. Przepiękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  3. Boskie zdjęcia! cudowna piosenka i genialny wpis. Ja czasem również mam tak zagmatwane myśli od nadmiaru pomysłów, że nie umiem się skupić na jednej rzeczy. Ma to jednak swoje minusy, ale i plusy... . A czekolada fakt, lekarstwem na każdy zły dzień. Moja twarz na szczęście z nią nie konkuruje :P

    ReplyDelete
  4. jaka jesteś śliczna <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam ;)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mam tak samo. Jestem osobą interesującą się wieloma rzeczami: blog, taniec, grafika komputerowa, beauty, moda i takie rzeczy. Natomiast ja nie umiem wybrać jednej konkretnej drogi i idę każdą po trochu - ale tak się nie da. U mnie wychodzi to beznadziejnie, wybieram jedną drogę - przejdę się nią trochę i wracam, aby jednak skręcić w drugą, możliwe, że przez to jestem ciągle w tyle, a moje rzekome kroki do przodu nie są realne, bo tak naprawdę stoję w miejscu.
    Jesteś śliczna, piękne zdjęcia - cudowny klimat na nich i ten kotek, haha. Skąd bluzka? Jest cudna!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  7. Wow, ale cudne zdjęcia..Takie w klimacie, a Ty piękna jak zawsze.
    Post również świetny, daje do myślenia. Mam bardzo podobnie; lubię dużo rzeczy, ale nie wiem na której chciałabym się skupić w przyszłym życiu. A równo za 100 dni matura, trzeba coś wybrać :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia, kocham ich klimat! :)
    Mam nadzieję, że poradzisz sobie z uporządkowaniem twojego małego "chaosu" i wrócisz na dobre.

    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Powodzenia ze wszystkimi planami, z szukaniem swojej drogi i układaniu chaosu! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Byłam tu jakis czas temu, teraz wchodze i.. jak Ty się zmienłaś :o Cudownie wyglądasz! Piszesz równiez świetnie, tak jak kiedys <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super zdjęcia :) Pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    ReplyDelete
  12. cudowne zdjęcia, świetnie pasują do posta :)
    mam podobnie, zaczynam coś i wracam i tak cały czas.. ale cicho wierzę, że kiedyś nadejdzie ten czas kiedy się ukierunkuję :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    ReplyDelete
  14. Też tak mam, ale obecnie skupiam się na jednej rzeczy, w której chcę być kiedyś dobra i jakoś się to kręci :) Bardzo ciekawy i fajny post! Zdjęcia bardzo ładne !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetne portrety, szczególnie ten ostatni :D

    ReplyDelete
  16. Jakie śliczne zdjęcia ♡ ♥ ♡
    Ogólnie cały blog mi się bardzo podoba ;)

    juulles.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja mam tak z blogiem...Milion pomysłów na posty, przez co nie robię żadnego bo nie wiem od czego zacząć, haha :)

    HelloFashion.pl Wpadnij do mnie i napisz co myślisz o jakości zdjęć :*

    ReplyDelete
  18. Ja nie umiem skupić się na kilku rzeczach na raz. Niestety zazwyczaj mam tak, że skupiam się na jednym kierunku po czym bardzo szybko mi się on nudzi :/
    Zdjęcia są boskie!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  19. Przepiękne zdjęcia :)
    Szczerze mówiąc mam wiele zainteresowań.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ale cudowne foty :) u mnie też w podobnym klimacie się pojawiły ostatnio.
    A ja wlasnie ostatnio miewam pustkę i to strasznie uciązliwe.

    ReplyDelete
  21. Ja mam odwrotnie od ciebie, ale życzę żeby ta droga się jednak znalazła :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowne zdjęcia. Też mam problem ze skupieniem się na jednej rzeczy...
    Mój blog♡

    ReplyDelete
  23. widac że mamy podobnie, śliczne zdjęcia ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  24. Też czasami tak mam, że nie wiem za co się zabrać. Szczególnie teraz w klasie maturalnej:)

    ReplyDelete
  25. Ja również ostatnio mam w głowie takie uczucie mętliku, mam tak wiele pomysłów i planów, a zdecydowanie mniej czasu na realizację i przede wszystkim uporządkowanie tego wszystkiego, stworzenie konkretnego planu działania.
    Nie potrafię skupić się na jednej rzeczy w 100%, realizować tego, mam miliony zaczętych spraw, których nie potrafię dokończyć :/

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  26. Te zdjęcia są świetne. Jest w nich coś takiego... nie potrafię tego nazwać
    Ja też interesuję się tyloma rzeczami, mam tyle myśli...

    SHE IMAGINATION

    ReplyDelete
  27. Jeju jesteś przepiękna, cudne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. ale jestes slicznaaaaa <3
    meryxmery.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Jeju, świetny blog, zadbany!
    Zapraszam także do mnie: fashion-by-selenne.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia :) powodzenia z układaniem chaosu!
    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. zdjecia sa przepiekne! genialnie na nich wygladasz :)
    tez niekiedy mam taki chaos, ale to chyba kazdy tak ma

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Mam ostatnio ten sam problem. Milion niedokończonych spraw a tu kolejna milion pierwsza się pojawia.
    Świetne zdjęcia <3

    http://imrosem.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ojejku, ja mam bardzo podobnie. Świetne zdjęcia, w cudownym klimacie

    http://mittyok.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  34. Ojejku, mam bardzo podobnie, poradzimy sobie. Cudowne zdjęcia

    http://mittyok.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  35. zdjęcia z kotem wymiata - myślałam że to szalik :)

    ReplyDelete
  36. Hej :) Super zdjęcia! Wyglądasz ślicznie :) Hehe co do podejmowania decyzji ostatnio trafiłam na ciekawy sposób podejścia - włączający w to intuicję :) Obejrzyj sobie, może Ci pomoże :) Pozdrawiam! https://www.youtube.com/watch?v=lWVuZkjLscA

    ReplyDelete
  37. Nie martw się, idzie wiosna. Mam nadzieję, że wrócisz jeszcze do blogowania. :D
    Pozdrawiam cię ciepło <3
    http://wiktoriagloria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Cudowny post :) Świetnie piszesz!!

    Buziaki,

    zapraszam do mnie, kochana!

    http://loveshinny.pl/

    ReplyDelete
  39. wow... właśnie odkryłam twojego bloga i.. WOW
    zapraszam do mnie http://heyitsju.blogspot.com/2017/03/trends-s-p-r-i-n-g-2017-spodnie-jeansy.html

    ReplyDelete
  40. Cudowne zdjęcia!
    Buziaki,
    zapraszam również do mnie!

    http://loveshinny.pl <3

    ReplyDelete
  41. Trzeba nauczyć się być wielozadaniowym. Zdjęcia to moja pasja - a te, które wstawiłaś są nieziemskie!

    http://dobrastronamedalu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie, zmieniłam wygląd bloga! :* Mój blog <3

    ReplyDelete
  43. standard.. u nas wszystkich

    justlovejulie.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. przepiękne zdjęcią ! świetnie wyglądasz :)

    http://by-sleep.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Świetny post i śliczne zdjęcia♥

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. ależ jesteś piękna :) I te oczy :)


    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA