08 May 2017

WEEKEND MAJOWY


Mam wrażenie, że ostatnimi czasy wpadłam w totalny stan hibernacji. Zapytana co robiłam przez ostatnie miesiące, zupełnie szczerze mogę powiedzieć, że średnio cokolwiek pamiętam... no ewentualnie możemy tutaj liczyć na chwilowe zaćmienie mózgu (które zatrudniło się u mnie niemal na cały etat i obecnie taki stan zdarza mi się dość często). Wyjątkowo upodobałam sobie przesiadywanie na moim fotelu, który dosłownie wyeliminował stojące tam biurko - tak się właśnie ustala priorytety. Potrafię godzinami przesiadywać słuchając muzyki i wgapiając się w stertę papierków, karteczek i gazet piętrzących się w stosy na mojej podłodze. Generalnie strategiczny punkt pokoju, widać dosłownie wszystko, co czasami bywa przerażające biorąc pod uwagę, że ogólny dizajn zmierza w kierunku klęski żywiołowej. W takich chwilach przenoszę wzrok na sufit... Oczywiście takie bezczynne siedzenie traci na atrakcyjności w przerwach od szkoły. Nic nie robić można, ale nie kiedy faktycznie lista szkolnych obowiązków świeci pustkami. Dlatego jak zachłysnęłam się majówką, myślałam, że rodzice na amen zapomną jak wyglądam, o całej reszcie nie wspominając. No, ale że właśnie do domu wróciłam, rodzinie odświeżyłam pamięć to i Wam się przypomnę haha :)


Zdjęcia z super 'imprezki' urodzinowej Michaliny :* Pozdrawiam! No i special thanks dla Mariki, która nie pozwoliła, aby mój mózg zaćmił się całkowicie,  d y s k r e t n i e  przypominając o napisaniu obiecanego postu. XD 

24 comments:

  1. Tez mam takie miejsce w pokoju w którym mogłabym siedzieć 24 na dobę hah

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  2. Oj kochana miło Cię widzieć! Ja też jakoś ostatnio jestem niegarnieta:D
    Ładne fotki :) liczę, że wrócisz na stałe, bo uwielbiam Twoje wpisy! :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia :)!
    Mam nadzieję, że częściej będziesz pamiętać o postach na bloga :D!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia, liczę na częstszą aktywność niż w ostatnich miesiącach, bo brakowało mi Twoich postów haha :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Ale pysznosci! Ja równiez miałam ognisko, takie klasowe :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne klimatyczne zdjęcia. Fajnie, że chociaż na chwilę wróciłas, mam nadzieję, że ten stan hibernacji dostarczy Ci dużo nowej energii i motywacji ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia. Sama ostatnie tygodnie siedziałam odizolowana w pokoju. Na szczęście prędzej czy później wracamy do rzeczywistości. Zaczyna brakować nam rozmów z drugą osobą i świeżego powietrza. Wtedy robimy wszystko, żeby dalej w tym pokoju nie siedzieć.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja bez przerwy mogłabym siedzieć przy mojej toaletce i patrzeć na moje kosmetyki haha Serio :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nareszcie wpis!!! Czekałam z wyczekiwaniem i z wyczekiwaniem ogrooomnym czekam na następny. Zdjęcia są super! Uwielbiam twoje posty!

    ReplyDelete
  10. Następny wpis! Czekałam na niego z wyczekiwaniem i z wyczekiwaniem ogrooomnym czeakm na następny! Swietne zdjęcia! uwielbiam twoje posty!

    ReplyDelete
  11. Też czasami mam stan hibernacji haha :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  12. lubię Twoje zdjęcia i estetykę, jesteś młodą osobą w trzymasz wysoko poziom. Żałuję że wpisy są tak rzadko bo internet naprawdę potrzebuje takich ludzi :)

    ReplyDelete
  13. Przynajmniej trochę oderwania się od rzeczywistości :) Super fotki :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ale bym zjadła takie kanapeczki jak na zdjęciu mniamm <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  15. Ile pyszności! ♥
    Tęsknie za twoimi częstymi postami bo uwielbiam oglądać twoje zdjęcia! ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  16. Stan hibernacji, znany mi tak dobrze i przerywany właśnie wyjściami z domu. Nie powiem, że z czasem zaczyna to męczyć.
    Świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  17. Szczerze to ja też nie mam pojęcia co się u mnie działo ostatnio. ;)
    Pozytywne zdjęcia!

    mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia, ogólnie cały Twój blog powala! Trafiłam tu przypadkiem i jestem pod wielkim wrażeniem. Szukałam przez bardzo długi czas takich o to blogów :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia ;)
    https://olagarcz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Śliczna jak zawsze !!
    Wpadajcie do mnie

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA